Theraquote:Op zondag 11 november 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Konijntjes en Thera.
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
tripo
Met zo'n windhaantje?quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komt die storm nu, ik zit de hele week al te wachten...
Net geweestquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welterusten Pavequote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
Sepo's de tvpeos !
laterd
5e dan teffus, slaaplekker![]()
![]()
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Doe jij wel ff lief tegen 'rjonge pa
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.
Om mijn vorige goed te maken![]()
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer een vaantje, hij hangt dus de hele week al doelloos naar beneden....
Over 2 wekenquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de actuele problemen die hier spelen![]()
Als jullie allemaal naar de euh...quote:
Sla met rauwkost, zalm en bosui..quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach gut, weer bruine bonen op het menu gehad?
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
27 november toch?
Nah, 15 denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Bij Ian sneeuwt het vast en zeker 40 cm ofzo.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Berend Bouwdewindquote:
1 Maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Lquote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...
Hoewel dat wel een beetje verschilt per merk tandpasta... sommige merken blijken in de tube toch ranziger te zijn dan erbuiten
Enne.. dat bekertje gewoon regelmatig in de vaatwasser mikken, het is natuurlijk gewoon goor als er allemaal drab in ligt
Bij jou wonenquote:
Belachelijkquote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, 15 denk ik?
Wehehehquote:Op zondag 11 november 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Is er al een weeralarm afgekondigd?
Eén dag moet de eerste zijn..quote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.
Dacht dat orkanen altijd meerdere dagen lastig waren![]()
Eeh... Tja eeeh...quote:
Jij zit toch ook in Nederland!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... Tja eeeh...
*kijkt eens rond*
Nou misschien eeeh... kan er nog wel 1 op de bank en dan 1 op het aquarium ofzo denk ik.
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag wasquote:
Sommige slachtoffers zijn nu eenmaal wat traag....quote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Nederland!?![]()
Jij bent ook slachtoffer.![]()
Ik zit in een ivoren toren... Niemand kan mij rakenquote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zit toch ook in Nederland!?![]()
Jij bent ook slachtoffer.![]()
Waardoor danquote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
Van de week vlogen mijn ruiten er haast uit door de windstoten,.. niet eens door de windkracht ofzo.
Tja dat krijg je met dat enkel glas.quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
Van de week vlogen mijn ruiten er haast uit door de windstoten,.. niet eens door de windkracht ofzo.
Ben al druk aan het hamsteren. Kun je die vent aansprakelijk stellen als het niet door gaat?quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag was![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt de kankerdiscussie gemist![]()
Saruman hoor, jongens...quote:Op zondag 11 november 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit in een ivoren toren... Niemand kan mij raken![]()
Het is ook een oud huis.. er zit van dat glas in waar je niet helder door heen kan kijken.quote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met dat enkel glas.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, ik ga maar is snurken.
Morgen de hele dag aan de arbeid![]()
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...
quote:Hoewel dat wel een beetje verschilt per merk tandpasta... sommige merken blijken in de tube toch ranziger te zijn dan erbuiten
Enne.. dat bekertje gewoon regelmatig in de vaatwasser mikken, het is natuurlijk gewoon goor als er allemaal drab in ligt
Het is ernstig schaars tegenwoordigquote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Heathen het volgende:
Ian, heb je nog een leuke filmtip voor me? Ik heb namelijk niet echt meer het idee dat er nog leuke films zijn.
Niet zo handigquote:
Truste Veulenquote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Die .lul neemiknietserieus!quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag was![]()
Truste paradepaardjequote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.
[..]
![]()
D'r ligt helemaal geen drab in, verre van dat.
Maar gewoon het idee dat zich miljoenen bacterien hebben verzameld op dat puntje van je tandenborstel.
En dat je dan dat puntje in je mond schuift voor het opbrengen van tandpasta...
Koop je toch een nieuwe tandenborstel..quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.
[..]
![]()
D'r ligt helemaal geen drab in, verre van dat.
Maar gewoon het idee dat zich miljoenen bacterien hebben verzameld op dat puntje van je tandenborstel.
En dat je dan dat puntje in je mond schuift voor het opbrengen van tandpasta...
Ik heb een nestje.quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....
Was dat maar waarquote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar bij jou in bed ligt sowieso toch altijd wat te fucken
![]()
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is ernstig schaars tegenwoordig![]()
Harsh Times - Christian Bale
1408 - Stephen King verfilming met John Cusack
Superbad - 40 year old virgin maar dan leuker.
Verder volg ik de serie Pushing Daisies dankzij APK.
Dat is wel erg vermakelijk vind ik.
Verder kom ik niet zo snel op goed nieuw materiaal![]()
Heb je iets tegen 40-jarige maagden?quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.
Dat is dan iig niet nodig...quote:Op zondag 11 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat trekken mannen niet he....of ehm...doen ze dat dan juist weer wel....
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je iets tegen 40-jarige maagden?![]()
Ga je mij hierom hatenquote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.
Dat was écht een kutfilm.quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()
Het gaat om het idee....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gok maar wagen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.
Daar kick je op hèquote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gok maar wagen.
En ik neem ook de gok maar aan dat Leandra mij intens gaat haten.
Schijnt nog erger te zijn dan een wc-bril.quote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee....
Niet wat er werkelijk voor gorigheid aanzit.
Hell, je toetsenbord is een disaster/red-alert zone op zich.
En die zet je dan in het bekertje en is de volgende poetsbeurt dan ook weer vies.quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe tandenborstel..![]()
Mannen.... zo voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou er niet zonder kunnen![]()
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasserquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
En die zet je dan in het bekertje en is de volgende poetsbeurt dan ook weer vies.
Dat kost 365 X 3 tandenborstels per jaar...
Wees nou maar blij met die voorspelbaarheid. Mannen hebben maar al te veel moeite met die stemmingswisselingen van vrouwen.quote:
Koop zo'n hangertje.quote:Op zondag 11 november 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasser![]()
Muhmuhmuhquote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje... het ging niet over jou... alleen over de rest
Waarom heb je moeite met iets waarvan je weet dat het gaat komen??quote:Op zondag 11 november 2007 02:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wees nou maar blij met die voorspelbaarheid. Mannen hebben maar al te veel moeite met die stemmingswisselingen van vrouwen.
Ach als je daar ook nog es druk over moet makenquote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee....
Niet wat er werkelijk voor gorigheid aanzit.
Hell, je toetsenbord is een disaster/red-alert zone op zich.
Die vraag kan aan jou gesteld worden.quote:Op zondag 11 november 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom heb je moeite met iets waarvan je weet dat het gaat komen??
quote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje... het ging niet over jou... alleen over de rest
Ik heb helemaal geen vaatwasserquote:Op zondag 11 november 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasser![]()
Nee, maar je weet dat er ieder moment een stemmingswissel kan komen... met andere woorden: je kunt je er op voorbereidenquote:Op zondag 11 november 2007 02:51 schreef Heathen het volgende:
[..]
Die vraag kan aan jou gesteld worden.
Daarbij is het in deze situatie zo dat je niet weet wanneer er een stemmingswissel is.
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat er ieder moment een stemmingswissel kan komen... met andere woorden: je kunt je er op voorbereiden![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach als je daar ook nog es druk over moet maken![]()
Je hebt ook van die wandhouders met een gat erin. Daar kun je hem gewoon in laten vallen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vaatwasser![]()
Maar ik denk dat ik mijn tandpastaprobleem vanavond wel wat dichterbij een oplossing heb gebracht.
Of het structureel is zal moeten blijken.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goedquote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.
Huh, ik ben hartstikke voorspelbaar, maar dat is toch geen slechte eigenschap?quote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry.. het ging ook niet over jou
Ja, niemand wil gewoon 24/7 gelukkig zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goed
Moet je wel die wandhouder regelmatig goed schoonmaken, want ook daarop komt water te liggen natuurlijk, en die drab heb je dan iedere dag in je mond en niet alleen als de tandpastatube zo leeg is dat je de tandenborstel met het puntje in je mond moet houdenquote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt ook van die wandhouders met een gat erin. Daar kun je hem gewoon in laten vallen.
Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.quote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goed
En bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komenquote:Op zondag 11 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, ik ben hartstikke voorspelbaar, maar dat is toch geen slechte eigenschap?
Doen ze datquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
quote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.
Als je stemmingswisselen nodig hebt om je liefdesleven enigszins nog spannend te houden is het ernstig .
Met blikjes bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van training....![]()
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....quote:Op zondag 11 november 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komen
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaak weinig
Wellicht de juiste hierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk?? Het komt mij ook vreemd voor maar dat zal dan wel aan mij liggen
Regelmatig maar toch onverwachts..... en dus niet altijd voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
twee keer per week sex....is vaak
Jawohl.quote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Twee keer maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaakl
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relatiesquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Vertelquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij kiezen thuis voor de "so called" Brian methode.....![]()
Ik ook niet, dus ik filosofeer met je mee :pquote:Op zondag 11 november 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relaties
Vooraf hé, dan heb je nog dat gezeik achteraf, maar dat tel ik niet mee omdat ik dan half slaap.quote:Op zondag 11 november 2007 03:02 schreef Heathen het volgende:
[..]
Twee keer maar?![]()
Een discussie van een uur lang?![]()
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vindenquote:Op zondag 11 november 2007 03:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik filosofeer met je mee :p
Ik ken vrouwen, daar vind ik 2 keer per jaar nog teveelquote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vinden
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.quote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vinden
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??quote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vooraf hé, dan heb je nog dat gezeik achteraf, maar dat tel ik niet mee omdat ik dan half slaap.
Kijk, en dat is nou het voordeel van relaties die geen jaren doorsudderenquote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.
Welke kop heb je het nu overquote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.
Whatever maar opkomt in het onlogische brein van de vrouwelijke partner....quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??![]()
Kennelijk, alhoewel een beetje houvast nou ook niet echt zo slecht zou zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou het voordeel van relaties die geen jaren doorsudderen
Dan is er toch iets niet goed gegaan volgens mij... ik zou niet weten waarover ik zou moeten zeiken na een goeie vrijpartij...quote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whatever maar opkomt in het onlogische brein van de vrouwelijke partner....
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......quote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef Heathen het volgende:
[..]
Kennelijk, alhoewel een beetje houvast nou ook niet echt zo slecht zou zijn.
Uh... daar praat je dan toch met elkaar over? Of denk ik gewoon te simpel?quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......![]()
Oh... nou dank. Maar datingsites passen niet echt bij me.quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er toch iets niet goed gegaan volgens mij... ik zou niet weten waarover ik zou moeten zeiken na een goeie vrijpartij...
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uh... daar praat je dan toch met elkaar over? Of denk ik gewoon te simpel?
Weet ik veel, bij mij iig niet langer dan 2½ jaarquote:Op zondag 11 november 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk ging er iets niet goed, gaat er wel eens wat wél goed tussen hem en haar?
Ik heb toch wel altijd evaluatieformulieren op m'n nachtkastje liggen.....lijkt mij vrij normaal.quote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aanquote:Op zondag 11 november 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Oh... nou dank. Maar datingsites passen niet echt bij me.
Kennelijk handel ik dan anders. Je kan het het beste bespreken als het onderwerp nog heet isquote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.
zuipschuit...quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aan![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb toch wel altijd evaluatieformulieren op m'n nachtkastje liggen.....lijkt mij vrij normaal.
Volgens mij ging het er juist om dat het niet heet genoeg wasquote:Op zondag 11 november 2007 03:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Kennelijk handel ik dan anders. Je kan het het beste bespreken als het onderwerp nog heet is
Dat was een grapje, ik zou me rotschamen als een vrouw dat deed uit vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aan![]()
![]()
En jij dacht dat de vorige SC een toptopic wasquote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik mis een geniale discussie!
Je deelname is gewenst.quote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik mis een geniale discussie!
Nee.quote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij dacht dat de vorige SC een toptopic was![]()
Ook drinken denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je deelname is gewenst.
BTW, waar is lobasca?
En toch hou ik wel es van jequote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van alles, vrouwen zijn Top! In ieder geval een paar dagen per week, als het meezit.
Met deze mooie afsluiter ga ik me bedje opzoeken..quote:
Truste NMNSquote:Op zondag 11 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok luitjes....ik ga slapen, fijne voortzetting en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
Truste Souryquote:Op zondag 11 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met deze mooie afsluiter ga ik me bedje opzoeken..![]()
![]()
Gaan we en masse naar bed dan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen afsluiten zonder dopje natuurlijk...
Ikquote:Op zondag 11 november 2007 03:26 schreef chufi het volgende:
schroefdopje of en druk-dopje ?
Ik heb wel een groot bed, maar zo groot??quote:
Slaan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Heathen het volgende:
Wat moet je met kutpubers leandra?
Zoonlief is maandag jarig en morgen gaan ze paintballen... en verzamelen hier dus voor vertrekquote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Heathen het volgende:
Wat moet je met kutpubers leandra?
Truste PPIquote:Op zondag 11 november 2007 03:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga naar bed in ieder geval - ben behoorlijk moe![]()
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=0Uem8L6etegquote:Op zondag 11 november 2007 03:32 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een youtuubje met een vrolijk liedje?
Ik heb die kutavatar in mijn adblocker gezet, maar de anti-Brian jihad gebruikt verschillende URL'squote:Op zondag 11 november 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wis 'm uit je instellingen en het stopt.
quote:Op zondag 11 november 2007 03:32 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een youtuubje met een vrolijk liedje?
Hysterische kuddedieren.quote:Op zondag 11 november 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die kutavatar in mijn adblocker gezet, maar de anti-Brian jihad gebruikt verschillende URL's
PREPARE YOURSELF, BEFORE IT'S TOO LATE!quote:Op zondag 11 november 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Ik mag niet gapen en ik mag niet kotsen...
Voer 'm Kool Aid.quote:Op zondag 11 november 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar die kutpuber zit te wachten tot hij een reden heeft om de kindertelefoon te bellen...
Ik heb m dat hele verhaal nog verteld trouwens..... hij lag dubbel...quote:
Effe chillen.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=8TD46ZzEpPoquote:Op zondag 11 november 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
PREPARE YOURSELF, BEFORE IT'S TOO LATE!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fmR7FA5aW1Yquote:Op zondag 11 november 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8TD46ZzEpPo
But she is fast with an answer ! Top number !quote:Op zondag 11 november 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8TD46ZzEpPo
Nee.quote:Op zondag 11 november 2007 03:42 schreef APK het volgende:
[..]
Effe chillen.![]()
Heb jij nog leuke dingen meegemaakt IRL, de laatste tijd?
Komt dat uit HAIR?quote:Op zondag 11 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uLlOTPBBq9k
Heb ik er toch nog iemand blij mee kunnen maken..quote:Op zondag 11 november 2007 03:47 schreef chufi het volgende:
[..]
But she is fast with an answer ! Top number !
Trustenquote:Op zondag 11 november 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Mensen....... ik ben m'n bed in... Truste![]()
![]()
Truste Lquote:Op zondag 11 november 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Mensen....... ik ben m'n bed in... Truste![]()
![]()
Ja, laat ik eensch mijn privézaken hier neerpleurenquote:Op zondag 11 november 2007 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eerlijk kunnen zijn.![]()
Geef eens een hint dan, dat niets aan de hand gedrag wordt ook een beetje saai.quote:Op zondag 11 november 2007 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, laat ik eensch mijn privézaken hier neerpleuren![]()
Ja, daarom zei ik ook dat het allemaal kut ging.quote:Op zondag 11 november 2007 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een hint dan, dat niets aan de hand gedrag wordt ook een beetje saai.![]()
Wat danquote:Op zondag 11 november 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook dat het allemaal kut ging.![]()
Alledrie!quote:Op zondag 11 november 2007 04:12 schreef APK het volgende:
[..]
Wat dan
Gedumpt
Konijn gekookt in de snelkookpan
kanker
De dames zijn naar bed.quote:Op zondag 11 november 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames, alles goed?
Je moet het met mij en Ian doen.quote:Op zondag 11 november 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames, alles goed?
Oh fuck, ik heb medelijden met de nabestaanden die aan kanker zijn overleden.quote:
uitkijken, jonguh, muh hele familie en die van al m'n exen, dus let op je woorden!quote:Op zondag 11 november 2007 04:15 schreef APK het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb medelijden met de nabestaanden die aan kanker zijn overleden.![]()
Mooi liedje posten of een persoonlijk geheim!quote:
Toetsenbordheld.quote:Op zondag 11 november 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
uitkijken, jonguh, muh hele familie en die van al m'n exen, dus let op je woorden!
Te zoet.quote:Op zondag 11 november 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CH7J3G7Qtt0
voor hullie, lads.
Is niet echt een verplichting, hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 04:19 schreef APK het volgende:
[..]
Te zoet.![]()
Kut, nu moet ik Johnny Cash weer gaan zoeken.
Je hebt een tripje naar Nieuw Zeeland gemist.quote:Op zondag 11 november 2007 04:18 schreef willem-jozef het volgende:
haha, als je een keer exposeert kom ik wel ff langs de boel afzeiken...![]()
Mooi!quote:Op zondag 11 november 2007 04:20 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
haal maar vast het touw uit de kelder...
wel lullig voor bono dat sjonnie zijn liedje beter 'doet'. dat van nouveau zeeland begrijp ik niet...quote:Op zondag 11 november 2007 04:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt een tripje naar Nieuw Zeeland gemist.
http://nl.youtube.com/watch?v=wQBrn6trEwI
gaat ie?quote:Op zondag 11 november 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is niet echt een verplichting, hoor.![]()
hoi lobascert, alles goed?quote:Op zondag 11 november 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
WJ!!!!
Jij wilde een expositie van mij afzeiken.quote:Op zondag 11 november 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
dat van nouveau zeeland begrijp ik niet...![]()
There'll be no living with him after this.quote:Op zondag 11 november 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
WJ!!!!
nee joh, ik heb gelurkt op je site en dat was best de moeite waard..quote:Op zondag 11 november 2007 04:25 schreef APK het volgende:
[..]
Jij wilde een expositie van mij afzeiken.
haha, lief joch, als er ooit een meeting komt, kom ik voor jou..quote:Op zondag 11 november 2007 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
There'll be no living with him after this.![]()
Not yet.quote:Op zondag 11 november 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik je al een heerlijke nacht gewenst, Tarzan?
quote:Op zondag 11 november 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha
http://nl.youtube.com/watch?v=6XJZM0k7Q-Q
bla
Hij is lief!quote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank, maar hij bedoelt het lief...![]()
Sure?quote:Op zondag 11 november 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank, maar hij bedoelt het lief...![]()
Mijn vrolijkheidsuitbarsting had slechts betrekking op het leefdtijdsverschil, dat jochie zou mijn zoon kunnen zijn.quote:
haha, maakt me niet uit, maar ik gok van wel...quote:
ik hoef me niet in te likken, ben hetero, maar aardig zijn is wat anders dan inlikken, lieverd. jij mag gerust je gang gaan, hoor!!quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit het gedeelte van het topique waar we met z'n allen bij APK gaan inlikken?![]()
Aanstellerquote:Op zondag 11 november 2007 04:47 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vrolijkheidsuitbarsting had slechts betrekking op het leefdtijdsverschil, dat jochie zou mijn zoon kunnen zijn.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fjFzUVCQ1vM
* APK says: Bow to me!quote:Op zondag 11 november 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit het gedeelte van het topique waar we met z'n allen bij APK gaan inlikken?![]()
Jij luistert niet eens, kutmof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |