Theraquote:Op zondag 11 november 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Konijntjes en Thera.
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
tripo
Met zo'n windhaantje?quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komt die storm nu, ik zit de hele week al te wachten...
Net geweestquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welterusten Pavequote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
Sepo's de tvpeos !
laterd
5e dan teffus, slaaplekker![]()
![]()
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Doe jij wel ff lief tegen 'rjonge pa
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.
Om mijn vorige goed te maken![]()
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer een vaantje, hij hangt dus de hele week al doelloos naar beneden....
Over 2 wekenquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de actuele problemen die hier spelen![]()
Als jullie allemaal naar de euh...quote:
Sla met rauwkost, zalm en bosui..quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach gut, weer bruine bonen op het menu gehad?
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
27 november toch?
Nah, 15 denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Bij Ian sneeuwt het vast en zeker 40 cm ofzo.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Berend Bouwdewindquote:
1 Maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Lquote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...
Hoewel dat wel een beetje verschilt per merk tandpasta... sommige merken blijken in de tube toch ranziger te zijn dan erbuiten
Enne.. dat bekertje gewoon regelmatig in de vaatwasser mikken, het is natuurlijk gewoon goor als er allemaal drab in ligt
Bij jou wonenquote:
Belachelijkquote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, 15 denk ik?
Wehehehquote:Op zondag 11 november 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Is er al een weeralarm afgekondigd?
Eén dag moet de eerste zijn..quote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.
Dacht dat orkanen altijd meerdere dagen lastig waren![]()
Eeh... Tja eeeh...quote:
Jij zit toch ook in Nederland!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... Tja eeeh...
*kijkt eens rond*
Nou misschien eeeh... kan er nog wel 1 op de bank en dan 1 op het aquarium ofzo denk ik.
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag wasquote:
Sommige slachtoffers zijn nu eenmaal wat traag....quote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Nederland!?![]()
Jij bent ook slachtoffer.![]()
Ik zit in een ivoren toren... Niemand kan mij rakenquote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zit toch ook in Nederland!?![]()
Jij bent ook slachtoffer.![]()
Waardoor danquote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
Van de week vlogen mijn ruiten er haast uit door de windstoten,.. niet eens door de windkracht ofzo.
Tja dat krijg je met dat enkel glas.quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
Van de week vlogen mijn ruiten er haast uit door de windstoten,.. niet eens door de windkracht ofzo.
Ben al druk aan het hamsteren. Kun je die vent aansprakelijk stellen als het niet door gaat?quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag was![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt de kankerdiscussie gemist![]()
Saruman hoor, jongens...quote:Op zondag 11 november 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit in een ivoren toren... Niemand kan mij raken![]()
Het is ook een oud huis.. er zit van dat glas in waar je niet helder door heen kan kijken.quote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met dat enkel glas.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, ik ga maar is snurken.
Morgen de hele dag aan de arbeid![]()
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...
quote:Hoewel dat wel een beetje verschilt per merk tandpasta... sommige merken blijken in de tube toch ranziger te zijn dan erbuiten
Enne.. dat bekertje gewoon regelmatig in de vaatwasser mikken, het is natuurlijk gewoon goor als er allemaal drab in ligt
Het is ernstig schaars tegenwoordigquote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Heathen het volgende:
Ian, heb je nog een leuke filmtip voor me? Ik heb namelijk niet echt meer het idee dat er nog leuke films zijn.
Niet zo handigquote:
Truste Veulenquote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Die .lul neemiknietserieus!quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar die Engelsman heeft nooit gezegd of het de eerste of de laatste dag was![]()
Truste paradepaardjequote:Op zondag 11 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.
[..]
![]()
D'r ligt helemaal geen drab in, verre van dat.
Maar gewoon het idee dat zich miljoenen bacterien hebben verzameld op dat puntje van je tandenborstel.
En dat je dan dat puntje in je mond schuift voor het opbrengen van tandpasta...
Koop je toch een nieuwe tandenborstel..quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een optie, maar het droogt wel uit, ik ga niet lopen poetsen met tandpastakorrels.
[..]
![]()
D'r ligt helemaal geen drab in, verre van dat.
Maar gewoon het idee dat zich miljoenen bacterien hebben verzameld op dat puntje van je tandenborstel.
En dat je dan dat puntje in je mond schuift voor het opbrengen van tandpasta...
Ik heb een nestje.quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in je bed zit te fucken.....dan doe je geen oog meer dicht.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat ik m'n beddengoed altijd op 60 graden was en eens in de zoveel tijd op 95 graden....
Was dat maar waarquote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar bij jou in bed ligt sowieso toch altijd wat te fucken
![]()
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is ernstig schaars tegenwoordig![]()
Harsh Times - Christian Bale
1408 - Stephen King verfilming met John Cusack
Superbad - 40 year old virgin maar dan leuker.
Verder volg ik de serie Pushing Daisies dankzij APK.
Dat is wel erg vermakelijk vind ik.
Verder kom ik niet zo snel op goed nieuw materiaal![]()
Heb je iets tegen 40-jarige maagden?quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.
Dat is dan iig niet nodig...quote:Op zondag 11 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat trekken mannen niet he....of ehm...doen ze dat dan juist weer wel....
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je iets tegen 40-jarige maagden?![]()
Ga je mij hierom hatenquote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.quote:Op zondag 11 november 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hmm... tnx.. alleen superbad neem ik maar niet aan.
Dat was écht een kutfilm.quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Leandra dat hersteld niet meer hoor
![]()
Het gaat om het idee....quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gok maar wagen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar vond 'm echt verassend grappig.
Daar kick je op hèquote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gok maar wagen.
En ik neem ook de gok maar aan dat Leandra mij intens gaat haten.
Schijnt nog erger te zijn dan een wc-bril.quote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee....
Niet wat er werkelijk voor gorigheid aanzit.
Hell, je toetsenbord is een disaster/red-alert zone op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |