Theraquote:Op zondag 11 november 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Konijntjes en Thera.
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
tripo
Met zo'n windhaantje?quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer komt die storm nu, ik zit de hele week al te wachten...
Net geweestquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welterusten Pavequote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
Sepo's de tvpeos !
laterd
5e dan teffus, slaaplekker![]()
![]()
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Doe jij wel ff lief tegen 'rjonge pa
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
TT uiteraard een verwijzing naar jouw ondertitel.
Om mijn vorige goed te maken![]()
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..quote:Op zondag 11 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe momenteel helemaal niets tegen d'r.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer een vaantje, hij hangt dus de hele week al doelloos naar beneden....
Over 2 wekenquote:Op zondag 11 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook niet mee, sorry..
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de actuele problemen die hier spelen![]()
Als jullie allemaal naar de euh...quote:
Sla met rauwkost, zalm en bosui..quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach gut, weer bruine bonen op het menu gehad?
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
27 november toch?
Nah, 15 denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Bij Ian sneeuwt het vast en zeker 40 cm ofzo.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Berend Bouwdewindquote:
1 Maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jullie allemaal naar de euh...
Euh...
Als jullie allemaal verwaaien kan er 1 bij mij slapen.![]()
Lquote:Op zondag 11 november 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de tube vrijwel leeg is er een stukje vanaf knippen... dan kun je nog zeker 2 dagen poetsen met de tandpasta die je er met je tandenborstel uit kunt halen...
Hoewel dat wel een beetje verschilt per merk tandpasta... sommige merken blijken in de tube toch ranziger te zijn dan erbuiten
Enne.. dat bekertje gewoon regelmatig in de vaatwasser mikken, het is natuurlijk gewoon goor als er allemaal drab in ligt
Bij jou wonenquote:
Belachelijkquote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, 15 denk ik?
Wehehehquote:Op zondag 11 november 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Is er al een weeralarm afgekondigd?
Eén dag moet de eerste zijn..quote:Op zondag 11 november 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het op een dag aankwam.
Dacht dat orkanen altijd meerdere dagen lastig waren![]()
Eeh... Tja eeeh...quote:
Jij zit toch ook in Nederland!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... Tja eeeh...
*kijkt eens rond*
Nou misschien eeeh... kan er nog wel 1 op de bank en dan 1 op het aquarium ofzo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |