En die zet je dan in het bekertje en is de volgende poetsbeurt dan ook weer vies.quote:Op zondag 11 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe tandenborstel..![]()
Mannen.... zo voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou er niet zonder kunnen![]()
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasserquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
En die zet je dan in het bekertje en is de volgende poetsbeurt dan ook weer vies.
Dat kost 365 X 3 tandenborstels per jaar...
Wees nou maar blij met die voorspelbaarheid. Mannen hebben maar al te veel moeite met die stemmingswisselingen van vrouwen.quote:
Koop zo'n hangertje.quote:Op zondag 11 november 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasser![]()
Muhmuhmuhquote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje... het ging niet over jou... alleen over de rest
Waarom heb je moeite met iets waarvan je weet dat het gaat komen??quote:Op zondag 11 november 2007 02:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wees nou maar blij met die voorspelbaarheid. Mannen hebben maar al te veel moeite met die stemmingswisselingen van vrouwen.
Ach als je daar ook nog es druk over moet makenquote:Op zondag 11 november 2007 02:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee....
Niet wat er werkelijk voor gorigheid aanzit.
Hell, je toetsenbord is een disaster/red-alert zone op zich.
Die vraag kan aan jou gesteld worden.quote:Op zondag 11 november 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom heb je moeite met iets waarvan je weet dat het gaat komen??
quote:Op zondag 11 november 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje... het ging niet over jou... alleen over de rest
Ik heb helemaal geen vaatwasserquote:Op zondag 11 november 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi dat bekertje toch eens wat regelmatiger in de vaatwasser![]()
Nee, maar je weet dat er ieder moment een stemmingswissel kan komen... met andere woorden: je kunt je er op voorbereidenquote:Op zondag 11 november 2007 02:51 schreef Heathen het volgende:
[..]
Die vraag kan aan jou gesteld worden.
Daarbij is het in deze situatie zo dat je niet weet wanneer er een stemmingswissel is.
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat er ieder moment een stemmingswissel kan komen... met andere woorden: je kunt je er op voorbereiden![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach als je daar ook nog es druk over moet maken![]()
Je hebt ook van die wandhouders met een gat erin. Daar kun je hem gewoon in laten vallen.quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vaatwasser![]()
Maar ik denk dat ik mijn tandpastaprobleem vanavond wel wat dichterbij een oplossing heb gebracht.
Of het structureel is zal moeten blijken.
quote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goedquote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je er op voorbereiden wanneer je net in een relaxte situatie zit? Dat maakt de zaken alleen maar ingewikkelder.
Huh, ik ben hartstikke voorspelbaar, maar dat is toch geen slechte eigenschap?quote:Op zondag 11 november 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry.. het ging ook niet over jou
Ja, niemand wil gewoon 24/7 gelukkig zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goed
Moet je wel die wandhouder regelmatig goed schoonmaken, want ook daarop komt water te liggen natuurlijk, en die drab heb je dan iedere dag in je mond en niet alleen als de tandpastatube zo leeg is dat je de tandenborstel met het puntje in je mond moet houdenquote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt ook van die wandhouders met een gat erin. Daar kun je hem gewoon in laten vallen.
Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.quote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goed
En bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komenquote:Op zondag 11 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, ik ben hartstikke voorspelbaar, maar dat is toch geen slechte eigenschap?
Doen ze datquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
quote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.
Als je stemmingswisselen nodig hebt om je liefdesleven enigszins nog spannend te houden is het ernstig .
Met blikjes bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van training....![]()
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....quote:Op zondag 11 november 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komen
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaak weinig
Wellicht de juiste hierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk?? Het komt mij ook vreemd voor maar dat zal dan wel aan mij liggen
Regelmatig maar toch onverwachts..... en dus niet altijd voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
twee keer per week sex....is vaak
Jawohl.quote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Twee keer maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaakl
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relatiesquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Vertelquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij kiezen thuis voor de "so called" Brian methode.....![]()
Ik ook niet, dus ik filosofeer met je mee :pquote:Op zondag 11 november 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relaties
Vooraf hé, dan heb je nog dat gezeik achteraf, maar dat tel ik niet mee omdat ik dan half slaap.quote:Op zondag 11 november 2007 03:02 schreef Heathen het volgende:
[..]
Twee keer maar?![]()
Een discussie van een uur lang?![]()
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vindenquote:Op zondag 11 november 2007 03:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik filosofeer met je mee :p
Ik ken vrouwen, daar vind ik 2 keer per jaar nog teveelquote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vinden
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.quote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat we 2 keer in de week allebei te weinig vinden
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??quote:Op zondag 11 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vooraf hé, dan heb je nog dat gezeik achteraf, maar dat tel ik niet mee omdat ik dan half slaap.
Kijk, en dat is nou het voordeel van relaties die geen jaren doorsudderenquote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.
Welke kop heb je het nu overquote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou ja.. als je jarenlang naar dezelfde kop moet kijken is misschien tweemaal al veel.
Whatever maar opkomt in het onlogische brein van de vrouwelijke partner....quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??![]()
Kennelijk, alhoewel een beetje houvast nou ook niet echt zo slecht zou zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou het voordeel van relaties die geen jaren doorsudderen
Dan is er toch iets niet goed gegaan volgens mij... ik zou niet weten waarover ik zou moeten zeiken na een goeie vrijpartij...quote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whatever maar opkomt in het onlogische brein van de vrouwelijke partner....
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......quote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef Heathen het volgende:
[..]
Kennelijk, alhoewel een beetje houvast nou ook niet echt zo slecht zou zijn.
Uh... daar praat je dan toch met elkaar over? Of denk ik gewoon te simpel?quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezeik achteraf?? Waarover in godsnaam?? Over de kwaliteit van het orgasme, of het ontbreken ervan??![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......![]()
Oh... nou dank. Maar datingsites passen niet echt bij me.quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt datingsites voor de beter gevulde vrouw hoor......![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er toch iets niet goed gegaan volgens mij... ik zou niet weten waarover ik zou moeten zeiken na een goeie vrijpartij...
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.quote:Op zondag 11 november 2007 03:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uh... daar praat je dan toch met elkaar over? Of denk ik gewoon te simpel?
Weet ik veel, bij mij iig niet langer dan 2½ jaarquote:Op zondag 11 november 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk ging er iets niet goed, gaat er wel eens wat wél goed tussen hem en haar?
Ik heb toch wel altijd evaluatieformulieren op m'n nachtkastje liggen.....lijkt mij vrij normaal.quote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aanquote:Op zondag 11 november 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Oh... nou dank. Maar datingsites passen niet echt bij me.
Kennelijk handel ik dan anders. Je kan het het beste bespreken als het onderwerp nog heet isquote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar toch niet gelijk daarna?? Ik bedoel, als dat een terugkerend probleem is dan heb je daar op een ander moment een keer een gesprek over, maar niet na een vrijpartij.
zuipschuit...quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aan![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb toch wel altijd evaluatieformulieren op m'n nachtkastje liggen.....lijkt mij vrij normaal.
Volgens mij ging het er juist om dat het niet heet genoeg wasquote:Op zondag 11 november 2007 03:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Kennelijk handel ik dan anders. Je kan het het beste bespreken als het onderwerp nog heet is
Dat was een grapje, ik zou me rotschamen als een vrouw dat deed uit vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar pantoffels en bier brengen spreek mij wel aan![]()
![]()
En jij dacht dat de vorige SC een toptopic wasquote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik mis een geniale discussie!
Je deelname is gewenst.quote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik mis een geniale discussie!
Nee.quote:Op zondag 11 november 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij dacht dat de vorige SC een toptopic was![]()
Ook drinken denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je deelname is gewenst.
BTW, waar is lobasca?
En toch hou ik wel es van jequote:Op zondag 11 november 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van alles, vrouwen zijn Top! In ieder geval een paar dagen per week, als het meezit.
Met deze mooie afsluiter ga ik me bedje opzoeken..quote:
Truste NMNSquote:Op zondag 11 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok luitjes....ik ga slapen, fijne voortzetting en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
Truste Souryquote:Op zondag 11 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met deze mooie afsluiter ga ik me bedje opzoeken..![]()
![]()
Gaan we en masse naar bed dan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen afsluiten zonder dopje natuurlijk...
Ikquote:Op zondag 11 november 2007 03:26 schreef chufi het volgende:
schroefdopje of en druk-dopje ?
Ik heb wel een groot bed, maar zo groot??quote:
Slaan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Heathen het volgende:
Wat moet je met kutpubers leandra?
Zoonlief is maandag jarig en morgen gaan ze paintballen... en verzamelen hier dus voor vertrekquote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Heathen het volgende:
Wat moet je met kutpubers leandra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |