Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.quote:Op zondag 11 november 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat de zaken ingewikkelder... het moet natuurlijk wel een beetje verrassend blijven hè, anders zit je zo in een sleur en dat is ook niet goed
En bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komenquote:Op zondag 11 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, ik ben hartstikke voorspelbaar, maar dat is toch geen slechte eigenschap?
Doen ze datquote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij als vrouw wel handig om een voorspelbare vent te hebben. Je maakt nooit vergissingen met het op tijd de pantoffels klaar hebben staan en het voer op tafel
quote:Op zondag 11 november 2007 02:57 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet dat maakt een sleur, maar andere zaken.
Als je stemmingswisselen nodig hebt om je liefdesleven enigszins nog spannend te houden is het ernstig .
Met blikjes bierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van training....![]()
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....quote:Op zondag 11 november 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zie je regelmatig verrassend uit de hoek komen
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaak weinig
Wellicht de juiste hierquote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk?? Het komt mij ook vreemd voor maar dat zal dan wel aan mij liggen
Regelmatig maar toch onverwachts..... en dus niet altijd voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat regelmatig is, dan is dat toch redelijk voorspelbaar. Of ben ik nu gek.....
quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
twee keer per week sex....is vaak
Jawohl.quote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Twee keer maar?quote:Op zondag 11 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En twee keer per week sex....na een discussie van een uur of dat nu wel nodig is zo vaakl
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relatiesquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
is toch zo??![]()
Voor Ian: Ist doch so?
Vertelquote:Op zondag 11 november 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij kiezen thuis voor de "so called" Brian methode.....![]()
Ik ook niet, dus ik filosofeer met je mee :pquote:Op zondag 11 november 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik ben de ervaringsdeskundige niet als het gaat om lange relaties
Vooraf hé, dan heb je nog dat gezeik achteraf, maar dat tel ik niet mee omdat ik dan half slaap.quote:Op zondag 11 november 2007 03:02 schreef Heathen het volgende:
[..]
Twee keer maar?![]()
Een discussie van een uur lang?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |