niks der van. Twente moet winnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Laat maar mooi gelijk blijven bij Twente-NAC
mijn god Sparta...quote:
5 Uit 33 klinkt nog slechter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:20 schreef detulp050 het volgende:
Gaat echt goed met Sparta dit seizoen
Ik heb liever Sparta in de eredivisie dan Excelsior, maar goed, vijf punten uit 11 wedstrijden is echt slecht.
netjes had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef waterreus23 het volgende:
Zozo 1-4 voor FC Utrecht
en Heracles moet ook gewoon te pakken zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:26 schreef DarkShine het volgende:
Wetzel wou 5 punten halen, de selectie van VVV 4 uit de komende 3 wedstrijden. Na twee van de 3 heeft men er al 6.
Dat zouden zeer goede zaken zijn voor VVV!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en Heracles moet ook gewoon te pakken zijn.
Ik vrees een 2-0'letje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:25 schreef DarkShine het volgende:
Tot morgen trouwens
Stond ie niet op verkeerde been? Dan blijft een keeper vaak stil staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een wazig doelpunt van Excelsior!!!!!!
Die Graafschap verdediger raakte hem nog aan en die keeper duikt er niet eens naar?![]()
Nouja, hij dook wel, maar meer zo van: knievalquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond ie niet op verkeerde been? Dan blijft een keeper vaak stil staan.
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Kutzoooi
0-1 was totaal onnodig en niet in de geest van de wedstrijd.
Relmod Heatwave zal nog wel wat bans komen uitlokken hoorquote:
Relmod.quote:Op zondag 11 november 2007 11:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Relmod Heatwave zal nog wel wat bans komen uitlokken hoor
AZ is een omhooggevallen kutclub!quote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk kan alleen Feyenoord - Ajax me boeien. PSV - AZ zijn allebei bij lange na niet mijn favoriete clubs (heel voorzichtig uitgedrukt) en het is een 'normale' wedstrijd die overal onterecht tot topper wordt opgehemeld.
Jaaaa goeiemorgenquote:Op zondag 11 november 2007 11:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
AZ is een omhooggevallen kutclub!
Normaal in het livetopic.quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef the_undertaker het volgende:
Worden de 'topmatched' hier besproken of weer in een eigen matchtopic?
quote:
Heb je ook alle redenen toequote:Op zondag 11 november 2007 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tering wat ben ik zenuwachtig.
[11-11-2007, 12:30] Feyenoord - Ajax #3.quote:Op zondag 11 november 2007 12:39 schreef -SG- het volgende:
Welk?
quote:
Zal wel last van een blessure hebben..quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef Garudo het volgende:
Waarom speelt Fledderus, Waar is VD Laak
Yep, maar V Loo staat ook niet echt lekker daar.quote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef Garudo het volgende:
Ik luister dan de Radio, maar mijn gevoel zegt dat Sankoh weer iets heeft geflikt
Acrobaat Van Loo en Clown Sankoh zijn dus weer op de toer. Volgende week maar Luciano in het doel en voortaan maar met Svejdik en Kruijswijk en als het moet Hieraj,quote:Op zondag 11 november 2007 15:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep, maar V Loo staat ook niet echt lekker daar.
Ach, bagger.![]()
Ik vind ook dat Luciano de kans eens moet krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
Acrobaat Van Loo en Clown Sankoh zijn dus weer op de toer. Volgende week maar Luciano in het doel en voortaan maar met Svejdik en Kruijswijk en als het moet Hieraj,
?quote:
Wat heeft'ie gedaan?quote:
is dodelijkquote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
gif van Alves ?
elleboog volgens Langs de Lijnquote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Direct rood? Wat heeft Alves gedaan dan?
Hij scoort een rode kaartquote:
Ik wel. Alves is alleen maar lastigquote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
OMFG dat had ik nu echt niet meer verwacht * O*
Dat wordt een leuke terugrit.quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die arme greuningers moeten straks nog 351 km terugrijden...![]()
Roda heeft er wel genoeg toch?quote:Op zondag 11 november 2007 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jongens, scoren moeten jullie..
quote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Kan de scheids nu niet alvast er een eind aan maken.?
AKXXTFEK ?quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef Happel het volgende:
Gratis code van mijn cluppie gehad, dus kan straks gratis naar Groningen - Feijenoord kijken.
Welke site?quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef Happel het volgende:
Gratis code van mijn cluppie gehad, dus kan straks gratis naar Groningen - Feijenoord kijken.
En jij zit geen eens in Groningen nu? Nep supporter.quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef Happel het volgende:
Komt door die kutboeren. Gaat te goed daar in Groningen.quote:Op zondag 25 november 2007 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij zit geen eens in Groningen nu? Nep supporter.
Neuh, CGQNDM + nog twee lettersquote:
Want?quote:Op zondag 25 november 2007 14:33 schreef Cheiron het volgende:
Gedurfde opstelling van Ajax.. damn
quote:Maarten Stekelenburg
George Ogararu (Roe)
Johnny Heitinga
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Hedwiges Maduro
Siem de Jong
Urby Emanuelson
Albert Luque (Spa)
Klaas-Jan Huntelaar (C)
Luis Suįrez (Uru)
Wissels
Dennis Gentenaar
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Ismael Urzaiz (Spa)
Dennis Rommedahl (Den)
Robbert Schilder
Mitchell Donald
Jurgen Colin
Trainer
Adrie Koster
Opstelling
Piet Velthuizen
Paul Verhaegh
Civard Sprockel
Giovanny Espinoza (Ecu)
Haim Megrelishvili (Isr)
Gill Swerts (Bel)
Abubakari Yakubu (Gha)
Sébastien Sansoni (Fra)
Remco van der Schaaf (C)
Santi Kolk
Mads Junker (Den)
Wissels
Balįzs Rabóczki (Hon)
Harrie Gommans
Jasar Takak
Onur Kaya (Bel)
Jaime Bruinier
Kevin van Diermen
Yu Hai (Chi)
Trainer
Aad de Mos
quote:Op zondag 25 november 2007 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag onze vrinden in Almelo even helpen.
Graagquote:Op zondag 25 november 2007 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag onze vrinden in Almelo even helpen.
oeiquote:
Mag kanker wel dan?quote:Op zondag 25 november 2007 14:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
... goal.
Gelukkig valt het mee..quote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Schouder... auw...
Geweldige aanval was dat zeg!quote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Cheiron het volgende:
Mooie voorzet van Luque op Huntelaar zeg!
Ook nietquote:Op zondag 25 november 2007 14:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mag kanker wel dan?
Zijn protest was anders niet onbegrijpelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Huillie..voetbal gewoon ipv vallen
What else is newquote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Cheiron het volgende:
Mooie voorzet van Luque
Huntelaar moet eens minder protesteren en meer voetballen..quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn protest was anders niet onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |