quote:

Zal wel last van een blessure hebben..quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef Garudo het volgende:
Waarom speelt Fledderus, Waar is VD Laak
Yep, maar V Loo staat ook niet echt lekker daar.quote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef Garudo het volgende:
Ik luister dan de Radio, maar mijn gevoel zegt dat Sankoh weer iets heeft geflikt
Acrobaat Van Loo en Clown Sankoh zijn dus weer op de toer. Volgende week maar Luciano in het doel en voortaan maar met Svejdik en Kruijswijk en als het moet Hieraj,quote:Op zondag 11 november 2007 15:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep, maar V Loo staat ook niet echt lekker daar.
Ach, bagger.![]()
Ik vind ook dat Luciano de kans eens moet krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
Acrobaat Van Loo en Clown Sankoh zijn dus weer op de toer. Volgende week maar Luciano in het doel en voortaan maar met Svejdik en Kruijswijk en als het moet Hieraj,
?quote:
is dodelijkquote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
gif van Alves ?
elleboog volgens Langs de Lijnquote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Direct rood? Wat heeft Alves gedaan dan?
Hij scoort een rode kaartquote:
Ik wel. Alves is alleen maar lastigquote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
OMFG dat had ik nu echt niet meer verwacht * O*
Dat wordt een leuke terugrit.quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die arme greuningers moeten straks nog 351 km terugrijden...![]()
Roda heeft er wel genoeg toch?quote:Op zondag 11 november 2007 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jongens, scoren moeten jullie..
quote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Kan de scheids nu niet alvast er een eind aan maken.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |