abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 22:10:09 #201
184769 crew  Deisyy
pi_54514431
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:09 schreef neehe het volgende:
Die regel geld alleen voor personen die de FEBO eruit wil hebben, echt niet voor allemaal.
Er verandert dus helemaal niets.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54514440
Dat ene meisje is dus een vroegah vriendinnetje van Amanda.. haar broer heeft nog met Nena verkering gehad. Kan ze gezellig bij kletsen
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:10:42 #203
137949 Disana
pi_54514441
De kans is groot dat 'de beelden' alleen zijn bekeken vanaf het moment dat Huub op Nadia's hand reageert. En dan kan het best zijn de de snollen inderdaad vrijuit gaan en Huub de pineut is.
pi_54514446
Die dennis kijkt wel vaak express in de camera...lol
pi_54514456
Ze mogen blijven slapen.
Nadia bij Dennix de twéé dames in Nadia's bed.

Lieke stelde alweer voor dat er één naast haar kon slapen dan moest Huub naast Jaap.
Huub ja dag daar heb ik vanacht al naast gelegen.

Weer zo'n rotstreek van Lieke zeg.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:11:43 #206
137949 Disana
pi_54514463
Nadia zit weer in diezelfde enge houding die ze gisteren bij Lieke had. Dat veel te dichtbij staren van bovenaf.
pi_54514477
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 22:12:27 #208
184769 crew  Deisyy
pi_54514478
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
De kans is groot dat 'de beelden' alleen zijn bekeken vanaf het moment dat Huub op Nadia's hand reageert. En dan kan het best zijn de de snollen inderdaad vrijuit gaan en Huub de pineut is.
Zo dom kunnen ze toch niet zijn, ze willen toch zeker wel weten wat eraan vooraf ging?
pi_54514491
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Sylar het volgende:
Die dennis kijkt wel vaak express in de camera...lol
Dat doet ie al vanaf dag 1, de sukkel, en die snol die hij een tijdje geneukt heeft ook.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54514501
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:13:44 #211
137949 Disana
pi_54514512
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo dom kunnen ze toch niet zijn, ze willen toch zeker wel weten wat eraan vooraf ging?
Dom waren ze gisteren al toen ze het erop aan lieten komen... net als destijds die groepsaanranding. Dus mij verbaast niets. Waarom voelen de ganzen zich anders totaal niet aan gesproken door 'niet uitlokken'?
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:13:49 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54514514
Jaap loopt weg van Nadia, goedzo Jaap!
En Nadia neemt het woordje "top" in haar mond, dat is toch Slieko's ding?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54514524
Bah, camera geile ziektes
pi_54514534
Nadia snapt maar niet dat de frituur het niet doet. De cameraman heeft het al wel in de gaten ......

Keep the Sunny Side Up
pi_54514549
Jezus, nadia is dommmm
pi_54514553
Dennix dus ook...lol.
pi_54514558
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:

[..]

De laatste paar keer is het geweld uitgelokt door Amanda.Huub heeft alleen van de week Dennis uitgelokt omdat het moest van achter.Dennis had ook op zijn lazer gekregen ,dat hij toen post is gaan beantwoorden.Zou belachelijk zijn als Huub een boete kreeg.Dan mag Brian er wel drie krijgen.
Hoezo moest dit van achter? Werk jij daar. Toevallig zag ik naar ik meen afgelopen vrijdag in de tv uitzending nog dat Lieke op aandringen van Huub, met Amanda bezig was. Vervolgens liep ze naar boven samen met Huub en raakte Brain aan. Hierop gaf Brain Liekeweer een tik op haar kont, daarop werd Huub weer kwaad. Vervolgens weer een hoop herrie.
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:15:42 #218
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54514559
Kan nooit lang duren voordat het weer uit de hand loopt
Tot nu heeft nog geen enkele regel of waarschuwing geholpen
pi_54514562
Wat een bagger 'cast' hebben ze eigenlijk. Het kan nooit eens leuk/gezellig zijn tussen twee bewoners. Altijd dat gebash enzo. Oké, dat is leuk... maar er mag ook wel wat meer gelachen/plezier worden gemaakt. En dan bedoel ik niet die 'girltalk' van die twee tokkie wijven. Ik zou het echt vre-se-lijk vinden als iemand van BAND de villa zou winnen.

Ik gun het Lieke en Jaap het meest. De rest niet.
pi_54514572
*Knip* dubbelpost
pi_54514573
Dennix. de frietuurpan staat al de hele tijd aan.( mooi niet)
pi_54514574
Brian neemt zichzelf wel weer erg serieus met zijn optreden.. de dansmariekes krijgen een hele uitleg hoe ze zich sexy en sensueel moeten bewegen. Het refrein wordt nog even persoonlijk door de master voorgedragen..
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:16:34 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54514576
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia snapt maar niet dat de frituur het niet doet. De cameraman heeft het al wel in de gaten ......

[ afbeelding ]

Nadia slaapt bij Nix vanavond... Nix begint te kweelen.... stomme lul, houdt je kop, vuile hufter...
En dit is waarom ik de streams nooit meer aan doe, ik wil dan iemand heel veel pijn doen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54514582
En volgens mij heeft Nadia nu de frituur uitgezet ipv aan......ingewikkeld al die apparaten (naast relaties)
pi_54514589
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:

[..]

Hoezo moest dit van achter? Werk jij daar. Toevallig zag ik naar ik meen afgelopen vrijdag in de tv uitzending nog dat Lieke op aandringen van Huub, met Amanda bezig was. Vervolgens liep ze naar boven samen met Huub en raakte Brain aan. Hierop gaf Brain Liekeweer een tik op haar kont, daarop werd Huub weer kwaad. Vervolgens weer een hoop herrie.
Ja de tv uitzendingen kloppen,

echt niet
pi_54514592
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jaap zei van de week nog dat ie na de groepsaanranding een boete kreeg voor iets dat ie moest doen. Dat was Huub vast houden.
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 22:17:29 #227
184769 crew  Deisyy
pi_54514593
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Dom waren ze gisteren al toen ze het erop aan lieten komen... net als destijds die groepsaanranding. Dus mij verbaast niets. Waarom voelen de ganzen zich anders totaal niet aan gesproken door 'niet uitlokken'?
Omdat die ganzen er te dom voor zijn en nooit de schuld bij zichzelf zullen zoeken.

Maar het zal mij ook niets verbazen als de Febo dit zo zou brengen, ze hebben het in het verleden al zo vaak gedaan. Ik denk dat we niets van maandag hoeven te verwachten, en al helemaal niet dat Brian, Nadia en Amanda er extra voor gestraft zullen worden, het zal wel weer een boete worden die voor iedereen hetzelfde is. Ik ga al helemaal niet meer wachten op een exit van Brian.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:18:18 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_54514616
Dennix heeft het weer over zijn achterlijke Michael Jackson verering....wat een eng mannetje is het toch.

En maar kwelen.....mute.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54514622
Zelfs deskundige hulp mocht niet direct helpen ..... Lekker zeg, de kroketten liggen al in het vet !

Keep the Sunny Side Up
pi_54514633
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Ning het volgende:

[..]

echt niet
Ja sorry Ning, maar wat hier allemaal gezegd (lees ingevuld) wordt klopt ook vaak voor geen ene meter. Vanmiddag mochten ze volgens veel streamers echt niet meer bij elkaar (had Huub gezegd en dan geloven ze dat), een paar uur later zitten ze gebroederlijk op de bank.
pi_54514644
pi_54514646
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit het verhaal van Brian en Amanda kun je opmaken dat als iemand "Afstand" roept je binnen 1 seconde tenminste een halve meter afstand moet nemen.
ehm.... en wat dan?
Aanraken mocht ook niet. En toch weer wel.
pi_54514670
Moet je Brian nu horen. Tis zn tweede optreden
pi_54514675
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Jaap zei van de week nog dat ie na de groepsaanranding een boete kreeg voor iets dat ie moest doen. Dat was Huub vast houden.
Jep, maar dat was om streamers blij te maken. Een paar uur later kwam hij heel blij uit het kantoor en was het voor mij redelijk duidelijk dat die boete weer kwijt gescholden was, althans, dat vermoeden heb ik.
pi_54514683
Eentje proeven, smaakt niet, handleiding lezen en dan de frituur nog maar even dicht gedaan .....

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 22:22:10 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_54514701
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja sorry Ning, maar wat hier allemaal gezegd (lees ingevuld) wordt klopt ook vaak voor geen ene meter. Vanmiddag mochten ze volgens veel streamers echt niet meer bij elkaar (had Huub gezegd en dan geloven ze dat), een paar uur later zitten ze gebroederlijk op de bank.
Het gezellige samenzijn was na de streamlock waar iedereen wrs is toegesproken door Ome Fons.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54514704
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Ning het volgende:

[..]

echt niet
Er zullen best stukken tussen uit gehaald zijn, dat doet nbiets af aan het geen wat je ziet en hoort.
pi_54514713
Maar ben ik nou de enige die het woordje "vervangen" heel interessant vond van Amanda ? Betekent dit dat er nu nog nieuwe spelers in kunnen komen ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54514718
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs deskundige hulp mocht niet direct helpen ..... Lekker zeg, de kroketten liggen al in het vet !

[ afbeelding ]
Toen die twee voor de eerste keer zelf de zonnebank aan gingen zetten. Dennis lag een uur onder infra rood om bruin te worden
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54514726
Effe met een vork prikken of de snacks gaar zijn ...... Deksel voor de vierde keer dicht

Keep the Sunny Side Up
pi_54514737
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ben ik nou de enige die het woordje "vervangen" heel interessant vond van Amanda ? Betekent dit dat er nu nog nieuwe spelers in kunnen komen ?
Wanneer zei ze dat dan en in welke context?
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:23:54 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54514741
De dames doen iig niet gelijke pasjes, dat is wel origineel
pi_54514753
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Effe met een vork prikken of de snacks gaar zijn ...... Deksel voor de vierde keer dicht

[ afbeelding ]
Wat een keukenprincesje is het toch he
pi_54514758
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Je moet er niet teveel waarde aan hechten.
pi_54514764
En tadaaaaa, wat een succes !

Keep the Sunny Side Up
pi_54514773
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Omdat die ganzen er te dom voor zijn en nooit de schuld bij zichzelf zullen zoeken.

Maar het zal mij ook niets verbazen als de Febo dit zo zou brengen, ze hebben het in het verleden al zo vaak gedaan. Ik denk dat we niets van maandag hoeven te verwachten, en al helemaal niet dat Brian, Nadia en Amanda er extra voor gestraft zullen worden, het zal wel weer een boete worden die voor iedereen hetzelfde is. Ik ga al helemaal niet meer wachten op een exit van Brian.
Moet je ook niet doen, dat zal niet gebeuren. Als er een exit komt, moet die er zijn voor nog een aantal bewoners en niet alleen voor Brain.
pi_54514781
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

pure onzin. niemand neemt je serieus met je onzin altijd. vanochtend sliep iedereen nog, er werd pas opgestaan rond 16:00. fout 1 van je. ten tweede ging iedereen gebroederlijk op de bank zittten omdat er EEN BRIEF was, dus VERPLICHT op de bank. ten derde is er toen een streamlock gekomen waarin er verteld is normaal met elkaar om te gaan, maar is er niemand meer 'gebroederlijk op de bank' gaan zitten.

dokus
pi_54514788
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef HuubLiekeFan het volgende:

[..]

Wanneer zei ze dat dan en in welke context?
Amanda zei dat uitlokken van fysiek geweld niet meer mocht en dat degene dan vervangen kon worden Daarna verscheen op het plasma dat ze het er niet meer over mochten hebben.

Mja, was Amanda he....
pi_54514801
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef T-lex het volgende:
Owkee, ze vergeten even te streamlocken.
Er is een bigshot gekomen net toen ze op de bank moesten en die heeft dus nadrukkelijk Huub op z'n flikker gegegeven voor vannacht. De opmerking "niemand is hier onschendbaar" werd onderandere gezegt.

Nieuwe regel: uitlokken tot fysiek geweld mag ook niet meer.
hoe kom je daar nu bij dat dat huub op zijn flikker heeft gehad?....kwam helemaal niet ter sprake...wat er wel duidlijk werd is dat Huub erop reageerde met een mening en dat amanda het daar niet mee eens was en haar mening gaf....ze zei..."Huub moet niet doen alsof hij voor de groep spreekt"
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54514815
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat een keukenprincesje is het toch he
ja die moet echt in een snackbar gaan werken .....febo???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')