Er verandert dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:09 schreef neehe het volgende:
Die regel geld alleen voor personen die de FEBO eruit wil hebben, echt niet voor allemaal.
Zo dom kunnen ze toch niet zijn, ze willen toch zeker wel weten wat eraan vooraf ging?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
De kans is groot dat 'de beelden' alleen zijn bekeken vanaf het moment dat Huub op Nadia's hand reageert. En dan kan het best zijn de de snollen inderdaad vrijuit gaan en Huub de pineut is.
Dat doet ie al vanaf dag 1, de sukkel, en die snol die hij een tijdje geneukt heeft ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Sylar het volgende:
Die dennis kijkt wel vaak express in de camera...lol
Dom waren ze gisteren al toen ze het erop aan lieten komen... net als destijds die groepsaanranding. Dus mij verbaast niets. Waarom voelen de ganzen zich anders totaal niet aan gesproken door 'niet uitlokken'?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dom kunnen ze toch niet zijn, ze willen toch zeker wel weten wat eraan vooraf ging?
Hoezo moest dit van achter? Werk jij daar. Toevallig zag ik naar ik meen afgelopen vrijdag in de tv uitzending nog dat Lieke op aandringen van Huub, met Amanda bezig was. Vervolgens liep ze naar boven samen met Huub en raakte Brain aan. Hierop gaf Brain Liekeweer een tik op haar kont, daarop werd Huub weer kwaad. Vervolgens weer een hoop herrie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De laatste paar keer is het geweld uitgelokt door Amanda.Huub heeft alleen van de week Dennis uitgelokt omdat het moest van achter.Dennis had ook op zijn lazer gekregen ,dat hij toen post is gaan beantwoorden.Zou belachelijk zijn als Huub een boete kreeg.Dan mag Brian er wel drie krijgen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia snapt maar niet dat de frituur het niet doet. De cameraman heeft het al wel in de gaten ......
[ afbeelding ]
Ja de tv uitzendingen kloppen,quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo moest dit van achter? Werk jij daar. Toevallig zag ik naar ik meen afgelopen vrijdag in de tv uitzending nog dat Lieke op aandringen van Huub, met Amanda bezig was. Vervolgens liep ze naar boven samen met Huub en raakte Brain aan. Hierop gaf Brain Liekeweer een tik op haar kont, daarop werd Huub weer kwaad. Vervolgens weer een hoop herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |