Jaap zei van de week nog dat ie na de groepsaanranding een boete kreeg voor iets dat ie moest doen. Dat was Huub vast houden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dom kunnen ze toch niet zijn, ze willen toch zeker wel weten wat eraan vooraf ging?
Omdat die ganzen er te dom voor zijn en nooit de schuld bij zichzelf zullen zoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dom waren ze gisteren al toen ze het erop aan lieten komen... net als destijds die groepsaanranding. Dus mij verbaast niets. Waarom voelen de ganzen zich anders totaal niet aan gesproken door 'niet uitlokken'?
Ja sorry Ning, maar wat hier allemaal gezegd (lees ingevuld) wordt klopt ook vaak voor geen ene meter. Vanmiddag mochten ze volgens veel streamers echt niet meer bij elkaar (had Huub gezegd en dan geloven ze dat), een paar uur later zitten ze gebroederlijk op de bank.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Ja de tv uitzendingen kloppen,
echt niet![]()
ehm.... en wat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit het verhaal van Brian en Amanda kun je opmaken dat als iemand "Afstand" roept je binnen 1 seconde tenminste een halve meter afstand moet nemen.
Jep, maar dat was om streamers blij te maken. Een paar uur later kwam hij heel blij uit het kantoor en was het voor mij redelijk duidelijk dat die boete weer kwijt gescholden was, althans, dat vermoeden heb ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei van de week nog dat ie na de groepsaanranding een boete kreeg voor iets dat ie moest doen. Dat was Huub vast houden.
Het gezellige samenzijn was na de streamlock waar iedereen wrs is toegesproken door Ome Fons.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry Ning, maar wat hier allemaal gezegd (lees ingevuld) wordt klopt ook vaak voor geen ene meter. Vanmiddag mochten ze volgens veel streamers echt niet meer bij elkaar (had Huub gezegd en dan geloven ze dat), een paar uur later zitten ze gebroederlijk op de bank.
Er zullen best stukken tussen uit gehaald zijn, dat doet nbiets af aan het geen wat je ziet en hoort.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Ja de tv uitzendingen kloppen,
echt niet![]()
Toen die twee voor de eerste keer zelf de zonnebank aan gingen zetten. Dennis lag een uur onder infra rood om bruin te wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs deskundige hulp mocht niet direct helpen ..... Lekker zeg, de kroketten liggen al in het vet !
[ afbeelding ]
Wanneer zei ze dat dan en in welke context?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ben ik nou de enige die het woordje "vervangen" heel interessant vond van Amanda ? Betekent dit dat er nu nog nieuwe spelers in kunnen komen ?
Wat een keukenprincesje is het toch hequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Effe met een vork prikken of de snacks gaar zijn ...... Deksel voor de vierde keer dicht
[ afbeelding ]
Je moet er niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ben ik nou de enige die het woordje "vervangen" heel interessant vond van Amanda ? Betekent dit dat er nu nog nieuwe spelers in kunnen komen ?
Moet je ook niet doen, dat zal niet gebeuren. Als er een exit komt, moet die er zijn voor nog een aantal bewoners en niet alleen voor Brain.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat die ganzen er te dom voor zijn en nooit de schuld bij zichzelf zullen zoeken.
Maar het zal mij ook niets verbazen als de Febo dit zo zou brengen, ze hebben het in het verleden al zo vaak gedaan. Ik denk dat we niets van maandag hoeven te verwachten, en al helemaal niet dat Brian, Nadia en Amanda er extra voor gestraft zullen worden, het zal wel weer een boete worden die voor iedereen hetzelfde is. Ik ga al helemaal niet meer wachten op een exit van Brian.
pure onzin. niemand neemt je serieus met je onzin altijd. vanochtend sliep iedereen nog, er werd pas opgestaan rond 16:00. fout 1 van je. ten tweede ging iedereen gebroederlijk op de bank zittten omdat er EEN BRIEF was, dus VERPLICHT op de bank. ten derde is er toen een streamlock gekomen waarin er verteld is normaal met elkaar om te gaan, maar is er niemand meer 'gebroederlijk op de bank' gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry Ning, maar wat hier allemaal gezegd (lees ingevuld) wordt klopt ook vaak voor geen ene meter. Vanmiddag mochten ze volgens veel streamers echt niet meer bij elkaar (had Huub gezegd en dan geloven ze dat), een paar uur later zitten ze gebroederlijk op de bank.
Amanda zei dat uitlokken van fysiek geweld niet meer mocht en dat degene dan vervangen kon wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:23 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan en in welke context?
hoe kom je daar nu bij dat dat huub op zijn flikker heeft gehad?....kwam helemaal niet ter sprake...wat er wel duidlijk werd is dat Huub erop reageerde met een mening en dat amanda het daar niet mee eens was en haar mening gaf....ze zei..."Huub moet niet doen alsof hij voor de groep spreekt"quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef T-lex het volgende:
Owkee, ze vergeten even te streamlocken.
Er is een bigshot gekomen net toen ze op de bank moesten en die heeft dus nadrukkelijk Huub op z'n flikker gegegeven voor vannacht. De opmerking "niemand is hier onschendbaar" werd onderandere gezegt.
Nieuwe regel: uitlokken tot fysiek geweld mag ook niet meer.
ja die moet echt in een snackbar gaan werken .....febo???quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat een keukenprincesje is het toch he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |