quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft ook echt maar één gezichtsuitdrukking..
Arrogantie is leuk als het waargemaakt wordt, zoals bij Raffa.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het een mooie warme stem. Wel wat gewoontjes en stijfjes, maar ik hou van de bescheidenheid. Al die wannabes die zichzelf fantastisch vinden en willen opvallen mogen van mij thuisblijven.
Op dr hyves staat ook een youtube filmpje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:16 schreef Together het volgende:
Haar Hyves.
En ze heet dus Marjolijn.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Op dr hyves staat ook een youtube filmpje.
Erg goed.
http://www.youtube.com/watch?v=aKmgCNovqFk
net Maud dusquote:Op zondag 11 november 2007 16:55 schreef Woelli het volgende:
Uitlijk vond ik beetje saai.
Er staan anders wel veel engelstalige commentaren bij die wel erg positief zijn. Dus als jij het niet goed vindt (wat natuurlijk kan) dan zul je wel tot een minderheid behoren.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat youtube filmpje helemaal niet zo goed. Geen Esmee Denders niveau zeg maar
Ik ben dan weer niet zo'n fan van Esmee Denters.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat youtube filmpje helemaal niet zo goed. Geen Esmee Denders niveau zeg maar
ik ook niet. Er zijn veel betere zangeressen!quote:Op zondag 11 november 2007 20:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo'n fan van Esmee Denters.
Zag je Gordon? Was goed gemonteerd; eerst verrast door leuke voorkomen, toen ze ging zingen zag je hem al weer naar beneden kijken van 'dat wordt niks' en bij de 2e regel zo van 'Hee!'.quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ze begon wat onzeker.... maar wat een stem![]()
I like it.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef Pinball het volgende:
Ze heeft nog een filmpje online gezet, "Nobody knows" van Pink
http://www.youtube.com/watch?v=ia2B_ytbhxM
Beter zijn is ook niet zo moeilijk, Esmee is opgehypt.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef sbientje het volgende:
maarehm, ik vind haar wel beter dan esmee eerlijk gezegd, verschrikkelijk vind ik die
Zo zeg, met plezier geluisterd. Dat klinkt heel aardig!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef Pinball het volgende:
Ze heeft nog een filmpje online gezet, "Nobody knows" van Pink
http://www.youtube.com/watch?v=ia2B_ytbhxM
Die eerste foto is in spiegelbeeld (zie de pony en het moedervlekje). Maar het RTL logo is wel normaal, wat raar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
omdt sommige de foto's niet kunnen zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren dit seizoen vijf auditieafleveringen, niet vier zoals de vorige keer. En daarnaast duurden de afleveringen ook nog eens 1½ uur i.p.v. 1 uur, zodat er dus 5/4 x 3/2 = 15/8 oftewel bijna tweemaal zoveel zendtijd aan de audities is besteed.quote:Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef jankplank het volgende:
Nou, na alle vier de audities te hebben gezien, heel veel goede vocalisten voorbij zien komen.
Ja ik denk ook dat Marjolijn bij de 12 finalisten zal zitten, maar niet helemaal om dezelfde redenen. Marjolijn is ook nog één van de weinige blanke dames die echt goed kan zingen. En om een beetje politiek correct te blijven zal er wel gestreefd worden naar een ethnisch gemeleerd gezelschap. En hoewel dat eigenlijk niet helemaal in de haak is vergroot dat wel de kansen voor Marjolijn om bij de 12 finalisten te gaan horen. (Een finaleplaats voor Marjolijn vind ik zelf overigens wel terecht hoor).quote:Maar mijn vermoeden dat juist Marjolijn heel ver gaat komen, wordt steeds sterker.
Waarom?
Reden 1: ze heeft een heel goede stem
Reden 2: ze was langer in beeld dan vele anderen die doorgingen
Reden 3: geen air, niet arrogant.
Boris geen ego ??? Dit is trouwens de enige winnaar die je noemt. Wat dacht je van Raffaëla? Als dat geen 'kijk-mij-eens'-typetje is dan weet ik het niet meer. Maar ze won mooi wel, terwijl de 'rustige' en (voor mij) sympatiekere Ellen en Angelique de finale niet eens haalden. En Harm was meer het type van de anti-Idol. Die kunnen ook altijd op sympathie rekenen, maar dan m.i. van een andere groep kijkers, die het programma eigenlijk niet zo zien zitten en daardoor proberen de boel te frustreren door op een waardeloze zanger, een anti-held, of op een underdog type te stemmen. En over Harm gesproken, vind je na zijn hernieuwde auditie (kansloos uiteraard, want in strijd met de regels, maar met als enig doel zelfpromotie) nog steeds dat ie geen aandachttrekker is?quote:Ik denk dat juist dat laatste bij de jury hoog gewaardeerd wordt. Kijk maar naar de trend in de loop der jaren. Boris, Hind, Maud, Harm - zij genoten niet alleen de voorkeur van de jury maar ook van het publiek. Ze waren allen heel rustig en sympathiek - dit soort mensen sluit de kijker in het hart. Geen grote ego's, geen 'kijk-mij-eens'-types. En als je dan ook nog eens fantastisch kan zingen......
Let maar op!
Nee, maar opnames worden wel soms via een spiegel gemaakt, niet alleen bij Idols maar ook bij andere programma's.quote:Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die eerste foto is in spiegelbeeld (zie de pony en het moedervlekje). Maar het RTL logo is wel normaal, wat raar?
Worden opnames wel vaker gespiegeld uitgezonden?![]()
dat was me helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die eerste foto is in spiegelbeeld (zie de pony en het moedervlekje). Maar het RTL logo is wel normaal, wat raar?
Worden opnames wel vaker gespiegeld uitgezonden?![]()
Boris geen grte ego en 'kijk-mij-eens'-typequote:Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef jankplank het volgende:
Nou, na alle vier de audities te hebben gezien, heel veel goede vocalisten voorbij zien komen. Maar mijn vermoeden dat juist Marjolijn heel ver gaat komen, wordt steeds sterker.
Waarom?
Reden 1: ze heeft een heel goede stem
Reden 2: ze was langer in beeld dan vele anderen die doorgingen
Reden 3: geen air, niet arrogant.
Ik denk dat juist dat laatste bij de jury hoog gewaardeerd wordt. Kijk maar naar de trend in de loop der jaren. Boris, Hind, Maud, Harm - zij genoten niet alleen de voorkeur van de jury maar ook van het publiek. Ze waren allen heel rustig en sympathiek - dit soort mensen sluit de kijker in het hart. Geen grote ego's, geen 'kijk-mij-eens'-types. En als je dan ook nog eens fantastisch kan zingen......
Let maar op!
Waarom? Omdat er anders geen plaats is voor de camera of zo?quote:Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, maar opnames worden wel soms via een spiegel gemaakt, niet alleen bij Idols maar ook bij andere programma's.
Ik ben niet van mening dat ego's kansloos zijn en dat bescheiden mensen meer kansen hebben. Laat ik het anders formuleren:quote:Op maandag 19 november 2007 16:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er waren dit seizoen vijf auditieafleveringen, niet vier zoals de vorige keer. En daarnaast duurden de afleveringen ook nog eens 1½ uur i.p.v. 1 uur, zodat er dus 5/4 x 3/2 = 15/8 oftewel bijna tweemaal zoveel zendtijd aan de audities is besteed.
[..]
Ja ik denk ook dat Marjolein bij de 12 finalisten zal zitten, maar niet helemaal om dezelfde redenen. Marjolein is ook nog één van de weinige blanke dames die echt goed kan zingen. En om een beetje politiek correct te blijven zal er wel gestreefd worden naar een ethnisch gemeleerd gezelschap. En hoewel dat eigenlijk niet helemaal in de haak is vergroot dat wel de kansen voor Marjolein om bij de 12 finalisten te gaan horen (Een finaleplaats voor Marjolijn vind ik zelf overigens wel terecht hoor).
[..]
Boris geen ego ??? Dit is trouwens de enige winnaar die je noemt. Wat dacht je van Raffaëla? Als dat geen 'kijk-mij-eens'-typetje is dan weet ik het niet meer. Maar ze won mooi wel, terwijl de 'rustige' en (voor mij) sympatiekere Ellen en Angelique de finale niet eens haalden. En Harm was meer het type van de anti-Idol. Die kunnen ook altijd op sympathie rekenen, maar dan m.i. van een andere groep kijkers, die het programma eigenlijk niet zo zien zitten en daardoor proberen de boel te frustreren door op een waardeloze zanger, een anti-held, of op een underdog type te stemmen. En over Harm gesproken, vind je na zijn hernieuwde auditie (kansloos uiteraard, want in strijd met de regels, maar met als enig doel zelfpromotie) nog steeds dat ie geen aandachttrekker is?
ze kwam heel even in beeld toen ze in die kamers zat... en volgens mij was ze wel door... maar weet het niet meer zekerquote:Op zondag 25 november 2007 11:18 schreef sbientje het volgende:
ik heb haar helemaal niet gezien deze week
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 november 2007 11:18 schreef sbientje het volgende:
ik heb haar helemaal niet gezien deze week
quote:Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Come on, Marjolijn is een saai grijs muisje met een geweldige stem. Daar zit niemand (ok, behalve rare mensen als jullie dan) op te wachten.
De maud of de Floortje van dit jaar.quote:Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Come on, Marjolijn is een saai grijs muisje. Daar zit niemand (ok, behalve rare mensen als jullie dan) op te wachten.
Daar doe je Marjolijn wel te kort mee, ze heeft een veel mooier en meer eigen geluid dan Maud en Floortje.quote:Op zondag 25 november 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De maud of de Floortje van dit jaar.
Sorry Marjolijn, ik ben er geen van.quote:Op maandag 26 november 2007 00:39 schreef sbientje het volgende:
je hebt hier iig fans hoor!
als je maar fan vanquote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry Marjolijn, ik ben er geen van.
quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef Marjolijnvd het volgende:
Halllooo!!
Echt super leuk dat er een Topic is over mij..![]()
![]()
En heeeel jammer dat mijn stukje fighter niet is uitgezonden...:( Het ging namelijk heel goed en ik vond het echt super gaaf om te doen. Twee meiden uit onze rij zijn gewoon in een andere rij ertussen geplakt. Maarja ik ben al lang blij dat er wel veel van me auditie is uigezonden.
Bedankt iedereen voor de berichten en voor het kijken naar me youtube filmpje![]()
En ik zat trouwens in kamer 4 voor de mensen die het niet gezien hadden. Dus ik ben door!! JEEEEEEEEEEE
Groetjes Marjolijn
p.s. ik ben geen grijs muisje, ik ben heel druk en uitbundig..:D hehehe
Welkom op Fokquote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef Marjolijnvd het volgende:
Halllooo!!
Echt super leuk dat er een Topic is over mij..![]()
![]()
En heeeel jammer dat mijn stukje fighter niet is uitgezonden...:( Het ging namelijk heel goed en ik vond het echt super gaaf om te doen. Twee meiden uit onze rij zijn gewoon in een andere rij ertussen geplakt. Maarja ik ben al lang blij dat er wel veel van me auditie is uigezonden.
Bedankt iedereen voor de berichten en voor het kijken naar me youtube filmpje![]()
En ik zat trouwens in kamer 4 voor de mensen die het niet gezien hadden. Dus ik ben door!! JEEEEEEEEEEE
Groetjes Marjolijn
p.s. ik ben geen grijs muisje, ik ben heel druk en uitbundig..:D hehehe
Inderdaad goed ontkracht door het te ontkennenquote:Op maandag 26 november 2007 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, Marjolijn hier.
En goed dat je direct het grijze muis gedoe ontkracht, dat stelletje zeurpieten hier ook.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad goed ontkracht door het te ontkennen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mwah, vier dagen zijn zo voorbij.
Ik weet nooit of jij nou een grapje maakt of niet, maar sbientje bedoelt dat Marjolijn hier boos kijktquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Boos? Is dat een woord voor niet superscherp? En zo'n capwonder ben ik ook niet, Marjolijn was nogal actief met performen, dus lastig goed te vangen.
Je kunt ook eerst de rest van het topic lezen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Marjolijns stukje chorusline
Jammer dat we een praat/aanloopdeeltje zien, maar we zien in ieder geval wat.
Ik heb enkel doorgelinkt...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef jankplank het volgende:
maar hoe heb je 'm gedownload, dan?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:22 schreef Marjolijnvd het volgende:
Tuurlijk heb ik die... zodra ik eruit ben.. zal ik wat mooie dingen vertellen hahaha..:D
Maar hoe komt het dan de de nummer helemaal afgespeeld werden op tv?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef Marjolijnvd het volgende:
Je gaat alle 11 op je stip staan. Ik op nr 9 bijv. En dan gaat de eerste beginnen. Die doet gewoon 1 min 14 van het nummer. Die stapt weer naar achter. Dan stapt de volgende naar voor en die zingt dat deel van het nummer gewoon ook weer. Heel de 1 min 14. Dus gewoon pauze tussen iedereen door... Dus je hoeft niet verder te gaan waar een ander is gebleven ofzo.
jij leest niet he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef Woelli het volgende:
ze hebben gewoon het begin couplet en einde geleerd denk ik
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef sbientje het volgende:
die was leuk s_s...
maar marjolijn blijft tot het eind
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk warenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiendag zeg, hier ben ik wel even ondersteboven van. Ze excelleerde niet in dit trio.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren.
vind ik ook wel ja, sommige mensen zijn echt door op basis van vorige prestaties en een leuk koppie, en anderen worden afgerekend op 1 minder optreden.. nou ja, zo zit idols wel in elkaar denk ik...quote:Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn...![]()
![]()
Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...![]()
Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.quote:Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn...![]()
![]()
Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...![]()
Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa)quote:Op zondag 2 december 2007 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.
Ik zat daar echt op te wachten, dacht dat het een flauw geintje wasquote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa).
Voor iedereen die zich aangesproken voeltquote:Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Algemene opmerking?
Ik jank nog even met je mee. Wat een sukkels om Marjolijn al zo snel naar huis te sturen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:25 schreef jankplank het volgende:
De plank jankt......!
WTF serieus?quote:Op maandag 3 december 2007 20:05 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla werd bij Popstars The Rivals ook al heel snel weggestuurd
heeft ze daar ook aan meegedaan? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 3 december 2007 20:05 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla werd bij Popstars The Rivals ook al heel snel weggestuurd, maar ze kwam terug, en hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |