abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54872641
die was leuk s_s...

maar marjolijn blijft tot het eind
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54873477
Ik heb nog wel een vraagje over de chorusline. Ik hoorde dat iedereen 1 minuut krijgt, maar zing je dan gewoon verder waar de ander gebleven was of hoe gaat dat?
pi_54875228
Marjolijns stukje chorusline

Jammer dat we een praat/aanloopdeeltje zien, maar we zien in ieder geval wat.
That's all folks!
pi_54878003
Jaa! Leuk! Toch nog iets...
Hopelijk komen nog de hele stukjes, maar dat zal wel niet. Praat deeltje zou ook wel leuk zijn..:)
pi_54878058
Je gaat alle 11 op je stip staan. Ik op nr 9 bijv. En dan gaat de eerste beginnen. Die doet gewoon 1 min 14 van het nummer. Die stapt weer naar achter. Dan stapt de volgende naar voor en die zingt dat deel van het nummer gewoon ook weer. Heel de 1 min 14. Dus gewoon pauze tussen iedereen door... Dus je hoeft niet verder te gaan waar een ander is gebleven ofzo.
pi_54878528
Om het hier nog kleurrijker te krijgen:

That's all folks!
pi_54878999
je moet beter cappen vaduz deze is boos!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54879235
Boos? Is dat een woord voor niet superscherp? En zo'n capwonder ben ik ook niet, Marjolijn was nogal actief met performen, dus lastig goed te vangen.
That's all folks!
pi_54879376
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Boos? Is dat een woord voor niet superscherp? En zo'n capwonder ben ik ook niet, Marjolijn was nogal actief met performen, dus lastig goed te vangen.
Ik weet nooit of jij nou een grapje maakt of niet, maar sbientje bedoelt dat Marjolijn hier boos kijkt !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_54879419
Ik wil dat filmpje wel downloaden. Hoe kom je eraan, man?
pi_54879441
Vraag aan vaduz, dus (ff rijmen in de geest van de tijd)
pi_54879621
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Marjolijns stukje chorusline

Jammer dat we een praat/aanloopdeeltje zien, maar we zien in ieder geval wat.
Je kunt ook eerst de rest van het topic lezen.
pi_54879631
Van de Idolssite, daar kun je 16 seconden van de 114 theaterklanten zien. (er is zo'n doorlopende diavoorstelling met fotootjes van de deelnemers)

En Sven, deze was wel als 'grap' bedoeld. Ik vind haar totaal niet boos kijken op deze cap.
That's all folks!
pi_54879963
maar hoe heb je 'm gedownload, dan?
pi_54880018
Ik kijk niet boos, ik kijk als een Fighter.. Leuk!
pi_54880130
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef jankplank het volgende:
maar hoe heb je 'm gedownload, dan?
Ik heb enkel doorgelinkt...
That's all folks!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:21:03 #117
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54886406
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:22 schreef Marjolijnvd het volgende:
Tuurlijk heb ik die... zodra ik eruit ben.. zal ik wat mooie dingen vertellen hahaha..:D
Mjolijn zit er nog in !!!!!!!!!!!!!!!

(Theaterrondes zijn toch al geweest? Of bedoel je zodra je eruit bent, dat wij het ook hebben mogen zien op tv? Nee toch???? vind dat je bij de allerlaatsten hoort, misschien wel de winnares... )
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54886983
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef Marjolijnvd het volgende:
Je gaat alle 11 op je stip staan. Ik op nr 9 bijv. En dan gaat de eerste beginnen. Die doet gewoon 1 min 14 van het nummer. Die stapt weer naar achter. Dan stapt de volgende naar voor en die zingt dat deel van het nummer gewoon ook weer. Heel de 1 min 14. Dus gewoon pauze tussen iedereen door... Dus je hoeft niet verder te gaan waar een ander is gebleven ofzo.
Maar hoe komt het dan de de nummer helemaal afgespeeld werden op tv?
  woensdag 28 november 2007 @ 11:11:54 #119
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_54887523
ze hebben gewoon het begin couplet en einde geleerd denk ik
pi_54888444
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef Woelli het volgende:
ze hebben gewoon het begin couplet en einde geleerd denk ik
jij leest niet he!
pi_54888534
Lijkt me wel erg zenuwslopend en vermoeiend, elke keer weer dat nummer opnieuw.
pi_54908222
Zeker als je de laatste bent.
pi_54963401
leuke spontane meid met een goede stem!
pi_54974987
en einde avontuur
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_54975082
Jammer.
pi_54975260
Goeiendag zeg, hier ben ik wel even ondersteboven van. Ze excelleerde niet in dit trio.
That's all folks!
pi_54975410
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef sbientje het volgende:
die was leuk s_s...

maar marjolijn blijft tot het eind
!

s_s !
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:49:03 #128
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54975424
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiendag zeg, hier ben ik wel even ondersteboven van. Ze excelleerde niet in dit trio.
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54975433
Helaas....
pi_54975454
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:

[..]

De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren .
That's all folks!
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:09:33 #131
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54977622
Idols

Kom maar op met die smeuïge roddels, Mjolijn
pi_54977635
Ja ik wil ook roddels!
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:10:20 #133
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54977636
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:

pi_54977692
Ik wil wel graag weten hoe ze het zingen in dit trio heeft beleefd. (nu ga ik me even richten tot Marjolijn:)

Ging het niet zoals je wilde, of juist wel. En waar lag het aan dat je de laatste 30 niet hebt gehaald? En wat was de stemming en het commentaar van de jury?
That's all folks!
pi_54977702
jammer... maar niets aan te doen. Nou marjolijn, dan kan je nu lkker met ons mee roddelen! heb je misschien nog een leuk contact over gehouden aan idols, iemand waar je het heel goed mee kon vinden ofzo?
pi_54984242
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn... Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...
pi_54985467
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn... Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...
vind ik ook wel ja, sommige mensen zijn echt door op basis van vorige prestaties en een leuk koppie, en anderen worden afgerekend op 1 minder optreden.. nou ja, zo zit idols wel in elkaar denk ik...
pi_54985536
Met als hoogtepunt Ivar, die 3x zijn tekst vergeet maar gewoon doorgaat naar de volgende ronde....... Onbegrijpelijk.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_54991206
Ja het lijkt er een beetje op dat ze op het begin al hebben uitgekozen wie er doorgaan. Bijna al die twijfel gevallen zongen zo vals als een kraai en sommige die gewoon door waren trouwens ook. Niks is spontaan en ze proberen je van alles te laten doen, zoals lekker met je tieten schudden in beeld en vooral lekker roddelen over iedereen. En als je daar niet aan mee doet lig je eruit..
Ik ben er klaar mee hahahahaaaaaaaaaa

[ Bericht 12% gewijzigd door Marjolijnvd op 02-12-2007 17:30:38 ]
pi_54991252
Je hebt het wel in je om bekend te worden zonder Idols. Ga je dat nog proberen, heb je nog plannen in die richting?

Goed trouwens dat je je niet ingelaten hebt met die opvalpraktijken.
That's all folks!
pi_54991501
Dankje.. !!
Nou ik sta nu nog elke week op het podium met mn band dus dat gaat allemaal goed..:)

Trouwens voor de mensen die het nog willen weten:
John zei: Ik zie wel wat in je stem, dus die gaf me een idol
Gorden zei: We hadden meer van je verwacht na gister en je kan veel beter en gaf me een kruis. Terwijl bij andere dat een reden was om ze door te laten gaan. En zo slecht deed ik het niet, ik heb niks vals gezongen..:S Had ook niet het idee dat ze echt luisterde trouwens, volgens mij stond hun besluit al vast voordat we begonnen waren.
pi_54993687
John heeft een verfijnd oor voor het herkennen van goede stemmen. Bij Gordon is het maar net hoe zijn pet staat.
That's all folks!
pi_54994399
even offtopic, wat leuk dat je van karten houdt
pi_54994794
Marjolijn... wie vind jij de beste van deze 30? Wie mag er van jou ver komen deze idols?
pi_54995226
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Truste...
Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.
pi_54995438
Echt erg jammer dat je niet door bent. Had ik niet verwacht!
pi_54995524
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.
Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa) .
  zondag 2 december 2007 @ 18:27:58 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_54995527
Jammer!

Hopelijk blijft het niet bij die paar filmpjes op youtube, en zien (horen) we je nog eens ergens anders!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_54995546
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa) .
Ik zat daar echt op te wachten, dacht dat het een flauw geintje was
pi_54998522
Kijk uit dat je geen droge tong krijgt he, door al dat retengelik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')