Ik weet nooit of jij nou een grapje maakt of niet, maar sbientje bedoelt dat Marjolijn hier boos kijktquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Boos? Is dat een woord voor niet superscherp? En zo'n capwonder ben ik ook niet, Marjolijn was nogal actief met performen, dus lastig goed te vangen.
Je kunt ook eerst de rest van het topic lezen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Marjolijns stukje chorusline
Jammer dat we een praat/aanloopdeeltje zien, maar we zien in ieder geval wat.
Ik heb enkel doorgelinkt...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef jankplank het volgende:
maar hoe heb je 'm gedownload, dan?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:22 schreef Marjolijnvd het volgende:
Tuurlijk heb ik die... zodra ik eruit ben.. zal ik wat mooie dingen vertellen hahaha..:D
Maar hoe komt het dan de de nummer helemaal afgespeeld werden op tv?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef Marjolijnvd het volgende:
Je gaat alle 11 op je stip staan. Ik op nr 9 bijv. En dan gaat de eerste beginnen. Die doet gewoon 1 min 14 van het nummer. Die stapt weer naar achter. Dan stapt de volgende naar voor en die zingt dat deel van het nummer gewoon ook weer. Heel de 1 min 14. Dus gewoon pauze tussen iedereen door... Dus je hoeft niet verder te gaan waar een ander is gebleven ofzo.
jij leest niet he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef Woelli het volgende:
ze hebben gewoon het begin couplet en einde geleerd denk ik
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef sbientje het volgende:
die was leuk s_s...
maar marjolijn blijft tot het eind
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk warenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiendag zeg, hier ben ik wel even ondersteboven van. Ze excelleerde niet in dit trio.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
De spoilertopiclezers wisten het al langer, waardoor jullie opmerkingen wel leuk waren.
vind ik ook wel ja, sommige mensen zijn echt door op basis van vorige prestaties en een leuk koppie, en anderen worden afgerekend op 1 minder optreden.. nou ja, zo zit idols wel in elkaar denk ik...quote:Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn...![]()
![]()
Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...![]()
Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.quote:Op zondag 2 december 2007 05:36 schreef Marjolijnvd het volgende:
Hiii
Jaaa het begon er al mee dat anne graag the spice girls wilde doen, wat ik niet echt zag zitten. Maarja Nikki speelde nog al de baas dus toen werd bepaald dat we die gingen doen. En verder was ik het ook met dingetjes niet eens maar het was de hele tijd 2 tegen 1 dus toen dacht ik op gegeven moment... laat maar..
Maar verder ging het wel goed buiten dat, menings verschillen kan je natuurlijk gewoon hebben. Zijn leuke meiden verder alleen Nikki speelde nogal de baas van: we gaan hier oefenen. We gaan hem nog 1 keer oefenen, dit kunnen we beter zo doen, kom we gaan nu daar heen. Maar dat had ze zelf waarschijnlijk niet eens door, dus niks aan te doen. Maar als ik zo de filmpjes terug zie, vind ik het wel onterecht dat ik niet door ben als je sommige andere ziet die wel door zijn...![]()
![]()
Tering wat een slechte!!!!!!
Truste...![]()
Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa)quote:Op zondag 2 december 2007 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snapte er ook niets van. Na jou werden die 2 zusjes ook nog naar huis gestuurd en die snapte ik ook al niet. Er mochten inderdaad veel slechtere door.
Ik zat daar echt op te wachten, dacht dat het een flauw geintje wasquote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik ben er ook nog steeds niet overheen. Ik wil een terugroepactie voor Marjolijn (en voor Jennifer en Anupa).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |