quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft ook echt maar één gezichtsuitdrukking..
Arrogantie is leuk als het waargemaakt wordt, zoals bij Raffa.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het een mooie warme stem. Wel wat gewoontjes en stijfjes, maar ik hou van de bescheidenheid. Al die wannabes die zichzelf fantastisch vinden en willen opvallen mogen van mij thuisblijven.
Op dr hyves staat ook een youtube filmpje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:16 schreef Together het volgende:
Haar Hyves.
En ze heet dus Marjolijn.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Op dr hyves staat ook een youtube filmpje.
Erg goed.
http://www.youtube.com/watch?v=aKmgCNovqFk
net Maud dusquote:Op zondag 11 november 2007 16:55 schreef Woelli het volgende:
Uitlijk vond ik beetje saai.
Er staan anders wel veel engelstalige commentaren bij die wel erg positief zijn. Dus als jij het niet goed vindt (wat natuurlijk kan) dan zul je wel tot een minderheid behoren.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat youtube filmpje helemaal niet zo goed. Geen Esmee Denders niveau zeg maar
Ik ben dan weer niet zo'n fan van Esmee Denters.quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat youtube filmpje helemaal niet zo goed. Geen Esmee Denders niveau zeg maar
ik ook niet. Er zijn veel betere zangeressen!quote:Op zondag 11 november 2007 20:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo'n fan van Esmee Denters.
Zag je Gordon? Was goed gemonteerd; eerst verrast door leuke voorkomen, toen ze ging zingen zag je hem al weer naar beneden kijken van 'dat wordt niks' en bij de 2e regel zo van 'Hee!'.quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ze begon wat onzeker.... maar wat een stem![]()
I like it.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef Pinball het volgende:
Ze heeft nog een filmpje online gezet, "Nobody knows" van Pink
http://www.youtube.com/watch?v=ia2B_ytbhxM
Beter zijn is ook niet zo moeilijk, Esmee is opgehypt.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef sbientje het volgende:
maarehm, ik vind haar wel beter dan esmee eerlijk gezegd, verschrikkelijk vind ik die
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |