abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 16:03:56 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_54603434
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef Pinball het volgende:
Ze heeft nog een filmpje online gezet, "Nobody knows" van Pink

http://www.youtube.com/watch?v=ia2B_ytbhxM
Zo zeg, met plezier geluisterd. Dat klinkt heel aardig!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54649574
omdt sommige de foto's niet kunnen zien:

pi_54718468
Nou, na alle vier de audities te hebben gezien, heel veel goede vocalisten voorbij zien komen. Maar mijn vermoeden dat juist Marjolijn heel ver gaat komen, wordt steeds sterker.
Waarom?
Reden 1: ze heeft een heel goede stem
Reden 2: ze was langer in beeld dan vele anderen die doorgingen
Reden 3: geen air, niet arrogant.
Ik denk dat juist dat laatste bij de jury hoog gewaardeerd wordt. Kijk maar naar de trend in de loop der jaren. Boris, Hind, Maud, Harm - zij genoten niet alleen de voorkeur van de jury maar ook van het publiek. Ze waren allen heel rustig en sympathiek - dit soort mensen sluit de kijker in het hart. Geen grote ego's, geen 'kijk-mij-eens'-types. En als je dan ook nog eens fantastisch kan zingen......
Let maar op!
  maandag 19 november 2007 @ 16:04:38 #54
242 Pinball
Electric Monk
pi_54718605
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
omdt sommige de foto's niet kunnen zien:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste foto is in spiegelbeeld (zie de pony en het moedervlekje). Maar het RTL logo is wel normaal, wat raar?
Worden opnames wel vaker gespiegeld uitgezonden?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_54719322
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef jankplank het volgende:
Nou, na alle vier de audities te hebben gezien, heel veel goede vocalisten voorbij zien komen.
Er waren dit seizoen vijf auditieafleveringen, niet vier zoals de vorige keer. En daarnaast duurden de afleveringen ook nog eens 1½ uur i.p.v. 1 uur, zodat er dus 5/4 x 3/2 = 15/8 oftewel bijna tweemaal zoveel zendtijd aan de audities is besteed.
quote:
Maar mijn vermoeden dat juist Marjolijn heel ver gaat komen, wordt steeds sterker.
Waarom?
Ja ik denk ook dat Marjolijn bij de 12 finalisten zal zitten, maar niet helemaal om dezelfde redenen. Marjolijn is ook nog één van de weinige blanke dames die echt goed kan zingen. En om een beetje politiek correct te blijven zal er wel gestreefd worden naar een ethnisch gemeleerd gezelschap. En hoewel dat eigenlijk niet helemaal in de haak is vergroot dat wel de kansen voor Marjolijn om bij de 12 finalisten te gaan horen. (Een finaleplaats voor Marjolijn vind ik zelf overigens wel terecht hoor).
quote:
Ik denk dat juist dat laatste bij de jury hoog gewaardeerd wordt. Kijk maar naar de trend in de loop der jaren. Boris, Hind, Maud, Harm - zij genoten niet alleen de voorkeur van de jury maar ook van het publiek. Ze waren allen heel rustig en sympathiek - dit soort mensen sluit de kijker in het hart. Geen grote ego's, geen 'kijk-mij-eens'-types. En als je dan ook nog eens fantastisch kan zingen......
Let maar op!
Boris geen ego ??? Dit is trouwens de enige winnaar die je noemt. Wat dacht je van Raffaëla? Als dat geen 'kijk-mij-eens'-typetje is dan weet ik het niet meer. Maar ze won mooi wel, terwijl de 'rustige' en (voor mij) sympatiekere Ellen en Angelique de finale niet eens haalden. En Harm was meer het type van de anti-Idol. Die kunnen ook altijd op sympathie rekenen, maar dan m.i. van een andere groep kijkers, die het programma eigenlijk niet zo zien zitten en daardoor proberen de boel te frustreren door op een waardeloze zanger, een anti-held, of op een underdog type te stemmen. En over Harm gesproken, vind je na zijn hernieuwde auditie (kansloos uiteraard, want in strijd met de regels, maar met als enig doel zelfpromotie) nog steeds dat ie geen aandachttrekker is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 20-11-2007 00:17:58 ]
pi_54719368
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Die eerste foto is in spiegelbeeld (zie de pony en het moedervlekje). Maar het RTL logo is wel normaal, wat raar?
Nee, maar opnames worden wel soms via een spiegel gemaakt, niet alleen bij Idols maar ook bij andere programma's.
pi_54719387
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

dat was me helemaal niet opgevallen
pi_54721373
Mooie bijdrage jankplank, daarom vind ik Marjolijn nu ook al zo leuk.
That's all folks!
pi_54721496
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef jankplank het volgende:
Nou, na alle vier de audities te hebben gezien, heel veel goede vocalisten voorbij zien komen. Maar mijn vermoeden dat juist Marjolijn heel ver gaat komen, wordt steeds sterker.
Waarom?
Let maar op!
Boris geen grte ego en 'kijk-mij-eens'-type

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2007 18:38:07 ]
pi_54721530
Marjolein is vooral lekker bij pastagerechten
I feel kinda Locrian today
  maandag 19 november 2007 @ 18:46:15 #61
242 Pinball
Electric Monk
pi_54721771
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, maar opnames worden wel soms via een spiegel gemaakt, niet alleen bij Idols maar ook bij andere programma's.
Waarom? Omdat er anders geen plaats is voor de camera of zo?
Dat is eigenlijk de enige reden die ik zo kan bedenken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_54722873
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

Er waren dit seizoen vijf auditieafleveringen, niet vier zoals de vorige keer. En daarnaast duurden de afleveringen ook nog eens 1½ uur i.p.v. 1 uur, zodat er dus 5/4 x 3/2 = 15/8 oftewel bijna tweemaal zoveel zendtijd aan de audities is besteed.
[..]

Ja ik denk ook dat Marjolein bij de 12 finalisten zal zitten, maar niet helemaal om dezelfde redenen. Marjolein is ook nog één van de weinige blanke dames die echt goed kan zingen. En om een beetje politiek correct te blijven zal er wel gestreefd worden naar een ethnisch gemeleerd gezelschap. En hoewel dat eigenlijk niet helemaal in de haak is vergroot dat wel de kansen voor Marjolein om bij de 12 finalisten te gaan horen (Een finaleplaats voor Marjolijn vind ik zelf overigens wel terecht hoor).
[..]

Boris geen ego ??? Dit is trouwens de enige winnaar die je noemt. Wat dacht je van Raffaëla? Als dat geen 'kijk-mij-eens'-typetje is dan weet ik het niet meer. Maar ze won mooi wel, terwijl de 'rustige' en (voor mij) sympatiekere Ellen en Angelique de finale niet eens haalden. En Harm was meer het type van de anti-Idol. Die kunnen ook altijd op sympathie rekenen, maar dan m.i. van een andere groep kijkers, die het programma eigenlijk niet zo zien zitten en daardoor proberen de boel te frustreren door op een waardeloze zanger, een anti-held, of op een underdog type te stemmen. En over Harm gesproken, vind je na zijn hernieuwde auditie (kansloos uiteraard, want in strijd met de regels, maar met als enig doel zelfpromotie) nog steeds dat ie geen aandachttrekker is?
Ik ben niet van mening dat ego's kansloos zijn en dat bescheiden mensen meer kansen hebben. Laat ik het anders formuleren:
Mensen voelen aan of iemand echt of nep is.
Waneer je je als artiest authentiek gedraagt, klik je makkelijker met je publiek. Het gaat dus om authenticiteit èn zangtalent. En daarin heeft Marjolijn -denk ik- een streepje voor op sommige anderen. Althans, dat is de conclusie na 4 minuut en 32 seconden TV!

[ Bericht 0% gewijzigd door Svensational op 19-11-2007 20:21:49 (bold-tags verwijderd.) ]
pi_54727799
Niet alleen na 4 minuut en 32 seconden TV; er staat ook nog eens een minuut of 12 op youtube van haar.

Kijk en luister maar:
http://www.youtube.com/watch?v=aKmgCNovqFk
http://www.youtube.com/watch?v=ia2B_ytbhxM
http://www.youtube.com/watch?v=nN9NRsGxTtE&feature=related

[ Bericht 6% gewijzigd door jankplank op 20-11-2007 18:34:47 ]
pi_54820443
ik heb haar helemaal niet gezien deze week
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54820485
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:18 schreef sbientje het volgende:
ze kwam heel even in beeld toen ze in die kamers zat... en volgens mij was ze wel door... maar weet het niet meer zeker
pi_54820488
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:18 schreef sbientje het volgende:
Ik ook niet.

Ik hoop wel dat ze door is. Als ze het zelfde niveau heeft behaald als tijdens de audities lijkt me dat geen probleem.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 25 november 2007 @ 11:42:47 #67
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_54820957
Ze haalt de laatste 18 denk ik, maar laatste 12 niet
pi_54822148
Wat is dat voor een onzin, iemand als Marjolijn de eerste uitzending totaal negeren. Dat doe je niet met mensen die de liveshows halen.
That's all folks!
  zondag 25 november 2007 @ 12:50:16 #69
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54822258
Inderdaad, was écht nog op haar aan het wachten, wilde haar nog een keer horen zingen, belachelijk gewoon!!!
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54822292
Come on, Marjolijn is een saai grijs muisje. Daar zit niemand (ok, behalve rare mensen als jullie dan ) op te wachten.
  zondag 25 november 2007 @ 12:55:32 #71
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54822349
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Come on, Marjolijn is een saai grijs muisje met een geweldige stem. Daar zit niemand (ok, behalve rare mensen als jullie dan ) op te wachten.
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54822364
Pfff, jullie zijn nog wel om te krijgen.
That's all folks!
pi_54824801
ik vind haar wel een geweldige stem hebben hoor. Maar echt zo Maud meisje
  zondag 25 november 2007 @ 15:14:00 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54825089
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Come on, Marjolijn is een saai grijs muisje. Daar zit niemand (ok, behalve rare mensen als jullie dan ) op te wachten.
De maud of de Floortje van dit jaar.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54827073
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

De maud of de Floortje van dit jaar.
Daar doe je Marjolijn wel te kort mee, ze heeft een veel mooier en meer eigen geluid dan Maud en Floortje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')