Dat vind ik eigenlijk nog het allerergste, dat iemand zo'n risico neemt, moet hij zelf weten. Maar een ander daarin meesleurenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de ouders van de persoon die achterop zat....
gelukkig maarquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef snopprinses het volgende:
heh nee bah, super stom
Maastricht is zeker tof voor een weekendjegenoeg te doen en te bezoeken altijd!
natuurlijk gewoon het centrum met park, winkels en terrasjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:01 schreef reconnect het volgende:
[..]
gelukkig maarnog tips voor dingen die je echt moet doen/bezoeken?
Eten bij Cafe C'est La Vie op het Amorsplein, het cafe met de rode parasollen en gevelkapquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:01 schreef reconnect het volgende:
[..]
gelukkig maarnog tips voor dingen die je echt moet doen/bezoeken?
Ik combineer dat: ik werk op het terrasquote:Op maandag 31 maart 2008 13:21 schreef Sjeen het volgende:
Het is stiekem toch terrasweer hier... Ik wil niet werken
Cool. Studeren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:23 schreef Liebe het volgende:
Nog ongeveer 4 maandjes, en dan kom ik ook in Maastricht wonen
Vanuit het schone zeeland.
Nog een maandje of 4, en dan verhuis ik uit Maastricht weg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:23 schreef Liebe het volgende:
Nog ongeveer 4 maandjes, en dan kom ik ook in Maastricht wonen
Vanuit het schone zeeland.
*kijkt naar rechts*quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog een maandje of 4, en dan verhuis ik uit Maastricht weg!
Ik kan trouwens zeggen dat mijn werkplek het coolste uitzicht heeft van Maastricht, ik werk op de bovenste verdieping van Centre Ceramique...Kan zover kijken als ik wil! Van Fort St. Pieter, tot de binnenstad, tot de noorderbrug...k zie t allemaal!
Vodafone? Provincie?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*kijkt naar rechts*
Ik zie je gebouw, ik zit een paar straten verderop atm.
woonpunt? of gewoon thuis?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Da's niet zooooo ver weg hoor. ik zit zo net naast Vodafone gebouw, dus 't valt mee
Als ik buiten ga staan, kan ik jullie allebei zienquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Da's niet zooooo ver weg hoor. ik zit zo net naast Vodafone gebouw, dus 't valt mee
Ik kan wel even naar de achterkant lopen, en zwaaien?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Gut jongens wat zitten we toch allemaal knus bij elkaar in de buurt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik buiten ga staan, kan ik jullie allebei zienIk zit (kantoor) op de Akersteenweg...
@Liebe: Wat ga je studeren? En heb je al een kamer? En waar in Zeeland woon je nu?
Zwervers..quote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef DeeCruise het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)en-in-belwinkel.html
Waar ligt daar een belwinkel???
Vandaag weet ik niet, maar gisteren was het op het Vrijthof redelijk windstil. Ik fietste er trouwens wel nog langs en de terrassen zaten bommetjevol, dus ik denk dat het wel meevielquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:09 schreef Jabberwocked het volgende:
het waaide toch veel te had voor een terras?
is dat niet groeve Duchateau?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:46 schreef Jabberwocked het volgende:
Wie weet trouwens waar die grotten te vinden zijn van de foto's op het OT
http://www.synbiosys.alterra.nl/natura2000/fotos/typen/_6110.jpg
jaoh via het encibos kun je er bovenop komen.als het dat het is he.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:46 schreef Jabberwocked het volgende:
Ik heb gegoogled, maar kon het niet echt vinden. Is dat bij de sint-pietersberg/ENCI?
Dat van mij moet echt even bewoonbaar gemaakt wordenquote:
Gisteren het terras, de tuinset en de ligstoel met de kärcher gedaanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat van mij moet echt even bewoonbaar gemaakt worden
Mwa die zondag is wel tof hoor. waar was je naar toe gegaan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef The_S het volgende:
Afgelopen weekend in maastricht geweest.
Stappen in maastricht op zondag is, 10 man en een paardekop. Zaterdags daarentegen is het wel gezellig
.
Ik heb voor vrijdag een hogedrukschrobbert besteld, hopenlijk doet degene van wie ik hem leen t ff heel goed voor danquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gisteren het terras, de tuinset en de ligstoel met de kärcher gedaan
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maosquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:26 schreef Liebe het volgende:
Ik vind dit topic niet echt actief ofwel. Niet dat ik al een echte maastrichtganger ben. Maar wel over een paar maandjes. En ik ga er morgen weer heen!
Pcies! Zaterdag heerlijk gezeten op maasboulevard, in de zon aan de Maas, Wiekse Witte erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maos
Jups, afgelopen weekend was heerlijk. Zaterdag bij rekko op t terras gezeten, evenals zondag...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pcies! Zaterdag heerlijk gezeten op maasboulevard, in de zon aan de Maas, Wiekse Witte erbij
Rekko is op Vrijthof... toch? Zondag heb ik bij Hardy's in Valkenburg gezeten... En vrijdag lekker in de achtertuin met een fles rosé en goed gezelschapquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jups, afgelopen weekend was heerlijk. Zaterdag bij rekko op t terras gezeten, evenals zondag...
Klopt.... Overigens zit ik ook liever ergens anders, maar als je vrij laat aan komt zetten dan heb je weinig keusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rekko is op Vrijthof... toch? Zondag heb ik bij Hardy's in Valkenburg gezeten... En vrijdag lekker in de achtertuin met een fles rosé en goed gezelschap
Alle awesome mensen zaten in het park.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef snopprinses het volgende:
zondag was het wel vrij rustig op het terras vond ik
op het olv waren er zelfs soms tafels vrij en een vriend van me zei dat het op het vrijthof ook vrij rustig was geweest ;o
Dat kan ik snappen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maos
Cool, je hebt dus al een kamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:49 schreef Liebe het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen!
Vanaf 1 juli kan ik in mijn kamertje (L)
st maartenslaan, achter de minervabioscoop
Het was overigens weer super in maastricht vandaag, die files rond antwerpen& 2 uur in de auto heb ik er maar graag voor over..
of scoorden sushi in de koestraat.quote:
Uhm dat weet ik niet meer, maar we liepen in de buurt van de 'van bommel' rond, maar waren niet echt toko's die gezellig druk waren.quote:Op zondag 27 april 2008 16:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa die zondag is wel tof hoor. waar was je naar toe gegaan?
Platielstraat dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:03 schreef The_S het volgende:
[..]
Uhm dat weet ik niet meer, maar we liepen in de buurt van de 'van bommel' rond, maar waren niet echt toko's die gezellig druk waren.
Als je in de heeg woont is er idd vrij dichtbij iets... Weet je het dagstrand te liggen? Rij verder door richting Eijsden, dan kom je door Oost Maarland.. Midden in Oost Maarland ligt een kruispunt (er is er maar 1quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Weet er iemand in Maastricht of in de buurt een beetje een leuke plek waar je met je honden kan zwemmen?
Ik woon in de Heeg en reis met het ov, morgen gaan we naar de Brunsummerhei maar ik vroeg me af of er dichter bij niet zo'n leuk plekje is...
Ow wij zijn es in de buurt van dat dagstrand wezen lopen, dat was echt geen pretje met die paarden, die zaten vet achter de honden aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je in de heeg woont is er idd vrij dichtbij iets... Weet je het dagstrand te liggen? Rij verder door richting Eijsden, dan kom je door Oost Maarland.. Midden in Oost Maarland ligt een kruispunt (er is er maar 1) Hier ga je rechts (richting de maas dus). Gigantisch natuurgebied met enkele grote bekkens die open zijn naar de Maas. Ging hier ook altijd heen met mijn ex en de hond. Lekker rustig, en je hond kan gewoon loslopen. Wel even checken of er geen paarden of galloway runderen in de buurt lopen..
Is met de fiets vanaf de heeg ongeveer 20 minuten, met de auto max 5. Enjoy!![]()
Sorry voor de late reactie, maar heb het hele weekend op het strand gelegenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow wij zijn es in de buurt van dat dagstrand wezen lopen, dat was echt geen pretje met die paarden, die zaten vet achter de honden aan.
Maar kan je daar echt met de honden het water in ook?
Dan is het net ergens anders denk ik.
Stopt de lijn 6 daar in de buurt toevallig?
Met de fiets kan ik niet met 4 honden, kheb geen fietskar.
Maar het dagstrand is goed te lopen vanuit de Heeg, is het veel verder?
Probeer de Zonnestraal daar, geweldig biertje.quote:Op maandag 19 mei 2008 03:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mwoh! Ik heb deze week helemaal vrij. En als het weer mooi meezit dan wordt het een Biermenu vaan 't Pothuiske!
Booooopbopoooooooop!
Ga maar uit van dezelfde openingstjiden als elke andere winkel. Dus maandag van 12:00 -18:00, di t/, wo 10-18 (en dan neem ik het ruim) do 10-21, vr 10-18 en zat 10-17quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef snopprinses het volgende:
Weet iemand hier de openingstijden van Music Plus?
Maandag zijn de meeste winkels pas om 13.00 openquote:Op maandag 26 mei 2008 00:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ga maar uit van dezelfde openingstjiden als elke andere winkel. Dus maandag van 12:00 -18:00, di t/, wo 10-18 (en dan neem ik het ruim) do 10-21, vr 10-18 en zat 10-17
Overigens nog mensen op de markt geweest vandaag? (dancetour)
Wat een desillusie t.o.v. vorig jaar. Nu ben ik pas vanaf 16:30 daar geweest aangezien Cosmic gate op dat tijdstip begon met draaien, maar dat viel reuze tegen. Erick E was enorm slap, en dj Jean (zoals verwacht) spande de kroon door populaire sampletjes te draaien, maar ondertussen enorm de draad kwijt te zijn... Denk hierbij aan nummers die totaal niet bij elkaar aansluiten tot en met totale stiltes...
Wat een misser
Goede vraag, ben ik zelf ook op zoek naar. Voor een awesome verjaardagsfeest, that is. Ik zat zelf te denken aan een buurtcentrum ergens, maar heb al vernomen dat het daar maar tot 1uur 's nachts kan doorgaan (geldt in ieder geval voor buurthuis st pieter).quote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef AKnynke het volgende:
Wat is een leuke locatie voor een afstudeer/afscheidsfeestje? Het liefst ook een beetje goedkoop.
de sjansquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef Mss het volgende:
Heeft er iemand een idee of er kroegen zijn in Maastricht die de wedstrijden op grote schermen gaan uitzenden? En zo ja, welke?
Ik geloof werkelijkwaar dat elke kroeg in de binnenstad (iig in de platielstraat) voetbal uit zal zenden op een scherm. Cafe zondag heeft voor maandag eerst stamppot en pizza geloof ik, en daarna voetbal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef ultra_ivo het volgende:
De Preuverij heeft een groot scherm en sportmaffe eigenaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |