Dat van mij moet echt even bewoonbaar gemaakt wordenquote:
Gisteren het terras, de tuinset en de ligstoel met de kärcher gedaanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat van mij moet echt even bewoonbaar gemaakt worden
Mwa die zondag is wel tof hoor. waar was je naar toe gegaan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef The_S het volgende:
Afgelopen weekend in maastricht geweest.
Stappen in maastricht op zondag is, 10 man en een paardekop. Zaterdags daarentegen is het wel gezellig
.
Ik heb voor vrijdag een hogedrukschrobbert besteld, hopenlijk doet degene van wie ik hem leen t ff heel goed voor danquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gisteren het terras, de tuinset en de ligstoel met de kärcher gedaan
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maosquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:26 schreef Liebe het volgende:
Ik vind dit topic niet echt actief ofwel. Niet dat ik al een echte maastrichtganger ben. Maar wel over een paar maandjes. En ik ga er morgen weer heen!
Pcies! Zaterdag heerlijk gezeten op maasboulevard, in de zon aan de Maas, Wiekse Witte erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maos
Jups, afgelopen weekend was heerlijk. Zaterdag bij rekko op t terras gezeten, evenals zondag...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pcies! Zaterdag heerlijk gezeten op maasboulevard, in de zon aan de Maas, Wiekse Witte erbij
Rekko is op Vrijthof... toch? Zondag heb ik bij Hardy's in Valkenburg gezeten... En vrijdag lekker in de achtertuin met een fles rosé en goed gezelschapquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jups, afgelopen weekend was heerlijk. Zaterdag bij rekko op t terras gezeten, evenals zondag...
Klopt.... Overigens zit ik ook liever ergens anders, maar als je vrij laat aan komt zetten dan heb je weinig keusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rekko is op Vrijthof... toch? Zondag heb ik bij Hardy's in Valkenburg gezeten... En vrijdag lekker in de achtertuin met een fles rosé en goed gezelschap
Alle awesome mensen zaten in het park.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef snopprinses het volgende:
zondag was het wel vrij rustig op het terras vond ik
op het olv waren er zelfs soms tafels vrij en een vriend van me zei dat het op het vrijthof ook vrij rustig was geweest ;o
Dat kan ik snappen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Veer Mestreechtenere zitte leever op 't terras onder ut genot van 'u pilske te genete vaan 't gooie bourgondische leeve aon de Maos
Cool, je hebt dus al een kamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:49 schreef Liebe het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen!
Vanaf 1 juli kan ik in mijn kamertje (L)
st maartenslaan, achter de minervabioscoop
Het was overigens weer super in maastricht vandaag, die files rond antwerpen& 2 uur in de auto heb ik er maar graag voor over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |