Dat vind ik eigenlijk nog het allerergste, dat iemand zo'n risico neemt, moet hij zelf weten. Maar een ander daarin meesleurenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de ouders van de persoon die achterop zat....
gelukkig maarquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef snopprinses het volgende:
heh nee bah, super stom
Maastricht is zeker tof voor een weekendjegenoeg te doen en te bezoeken altijd!
natuurlijk gewoon het centrum met park, winkels en terrasjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:01 schreef reconnect het volgende:
[..]
gelukkig maarnog tips voor dingen die je echt moet doen/bezoeken?
Eten bij Cafe C'est La Vie op het Amorsplein, het cafe met de rode parasollen en gevelkapquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:01 schreef reconnect het volgende:
[..]
gelukkig maarnog tips voor dingen die je echt moet doen/bezoeken?
Ik combineer dat: ik werk op het terrasquote:Op maandag 31 maart 2008 13:21 schreef Sjeen het volgende:
Het is stiekem toch terrasweer hier... Ik wil niet werken
Cool. Studeren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:23 schreef Liebe het volgende:
Nog ongeveer 4 maandjes, en dan kom ik ook in Maastricht wonen
Vanuit het schone zeeland.
Nog een maandje of 4, en dan verhuis ik uit Maastricht weg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:23 schreef Liebe het volgende:
Nog ongeveer 4 maandjes, en dan kom ik ook in Maastricht wonen
Vanuit het schone zeeland.
*kijkt naar rechts*quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog een maandje of 4, en dan verhuis ik uit Maastricht weg!
Ik kan trouwens zeggen dat mijn werkplek het coolste uitzicht heeft van Maastricht, ik werk op de bovenste verdieping van Centre Ceramique...Kan zover kijken als ik wil! Van Fort St. Pieter, tot de binnenstad, tot de noorderbrug...k zie t allemaal!
Vodafone? Provincie?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*kijkt naar rechts*
Ik zie je gebouw, ik zit een paar straten verderop atm.
woonpunt? of gewoon thuis?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Da's niet zooooo ver weg hoor. ik zit zo net naast Vodafone gebouw, dus 't valt mee
Als ik buiten ga staan, kan ik jullie allebei zienquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Da's niet zooooo ver weg hoor. ik zit zo net naast Vodafone gebouw, dus 't valt mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |