zo pas 1,5 jaar later haha! ach leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef arneaux het volgende:
--- UPCOMING TOP NOTCH RELEASES ---
BUITENWESTEN DVD (DOCUFILM + CONCERT), 7 MAART
Kreeg ik in mn hyves inbox.
Same here.. Nog maar 15 daagjes tot Pie & Mash!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef arneaux het volgende:
KUBUS & BANGBANG - PIE & MASH, 15 FEBRUARI
U-NIQ - HET KAPITALISME, 29 FEBRUARI
BUITENWESTEN DVD (DOCUFILM + CONCERT), 7 MAART
WINNE - WINNE ZONDER STRIJD, 20 APRIL
Kreeg ik in mn hyves inbox.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef arneaux het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NESMELALCZE&eurl
OMG. Kippenvel.
Sjeeeeezuussssssquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef arneaux het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NESMELALCZE&eurl
OMG. Kippenvel.
Jawat op het laatst ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:44 schreef Colin0o het volgende:
[..]
Sjeeeeezuussssss![]()
had em liever gister besteld dan vandaag!!wil hem hebbeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh
Ga toch weg met je zogenaamde "inside info"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:24 schreef arneaux het volgende:
Hoorde alleen wel uit een zeer betrouwbare bron (i know,) dat Rico en Jawat beef hebben. Komt omdat zowel Jawat als Rico een sneakerstore wil beginnen in Zwolle en maar 1 van hun, ik geloof Rico,de vergunning (ofzoiets) kreeg.
Jawat is een kneus wanneer hij niet op het podium staat. Als je zijn muziek wel begrijpt, zou je wat meer van het leven moeten zien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Edwinuss het volgende:
jawat is echt wel goed. Als je zijn muziek niet begrijpt heb je nog niet zoveel meegemaakt in je leven.
Ik doe genoeg in mijn leven hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawat is een kneus wanneer hij niet op het podium staat. Als je zijn muziek wel begrijpt, zou je wat meer van het leven moeten zien.
Buhuwhahaha wat een bullshit.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Edwinuss het volgende:
Als je zijn muziek niet begrijpt heb je nog niet zoveel meegemaakt in je leven.
Nu weet ik wie zich echt voordoet als muziek kennerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Buhuwhahaha wat een bullshit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |