Thnx! Nu weet ik dat ook weerquote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat was O-Dog, is een andere broer van Typhoon. Blaxtar is ook een broer van Ty en rapt ook maar was niet aanwezig. En die chick was Dinopha en dat is hun zusje.
die gast heeft fucking goed gefilmd!quote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rMDpH0IiOMA
Vet vanaf het podium gefilmd
En de sticks freestyle : http://www.youtube.com/watch?v=kJaT8iLU1X8
kippenvel manquote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja klopt de andere video's van hem zijn ook allemaal van goede kwaliteit dus dat is helemaal prima natuurlijk
Heb em origineel, maar dat die gast erbij was met zn sax was dopequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:06 schreef febster het volgende:
Je gaat niet zeggen dat je het hele Tussen Licht en Lucht album gemist hebt he?
http://www.destentor.nl/z(...)le-is-definitief.ecequote:Hiphoptrio Opgezwolle is er definitief mee gestopt, in tegenstelling tot eerdere persberichten. "De berichten in de krant zeggen dat we voorlópig gestopt zijn, maar dat is niet zo," zegt rapper Sticks. " Dit is echt het einde van Opgezwolle."
Dat inderdaad. En we krijgen uiteraard nog Rico solo in 2012, Kubus & Delic instrumentalplaatje (geen hiphop) (quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Een kratje bier voor iedereen hier als er over 3 jaar geen nieuw opgezwolle album is
Juist ja. 2012 wordt dus hopelijk 2008/2009.quote:Rico praat luchtig over het einde van Opgezwolle. Net of hij het niet zo erg vindt. "Ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen met ons. Het opent ook nieuwe deuren, deze situatie. Tijd voor nieuwe wegen. Je kunt wel in een hoekje gaan zitten jammeren, maar wat schiet je daar mee op? Alles gaat gewoon door. Ik blijf muziek maken. Met Sticks en met anderen."
Een waardig afscheid!quote:
Omg die reacties op FP ook, zeer trieste kut fok!kers zijn er ookquote:Op maandag 31 december 2007 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hiphoptrio Opgezwolle stopt definitief
FP.
Sowieso heb ik me 2 jaar terug in Simplon met 200 man stukken beter vermaakt dat in de O'poort met 1800.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tof man! In Groningen werd ik ook schijtziek van die kleine kinderen.
Dan stond ik waarschijnljik voor je. Tussen Typhoon en Opgezwolle was iemand z'n telefoon kwijt achter me, de hele wijde omtrek afgezocht. Wel kut man!quote:Op maandag 31 december 2007 01:00 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ohja, degene die mijn telefoon gejat heeft: hufter! Moest me er even overheen zetten, maar het heeft gelukkig niet mn avond verpest.
Yes, that would be me! Ach, tis maar een apparaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan stond ik waarschijnljik voor je. Tussen Typhoon en Opgezwolle was iemand z'n telefoon kwijt achter me, de hele wijde omtrek afgezocht. Wel kut man!
Of in de Vera, maar eens ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Sowieso heb ik me 2 jaar terug in Simplon met 200 man stukken beter vermaakt dat in de O'poort met 1800.
Daar was ik ook, maat van me heeft nog meegerapt met die gozers omdat sticks 2 keer zn text vergatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:49 schreef Syd het volgende:
2 jaar terug, 29december zoiets, opgezwolle in radar in hengelo.
Supervette optreden, maar helaas voor hun waren er maar een stuk of 20 (volgens mij nog minder man) waardoor sfeer beetje verneukt werd.
Maar samen met kameraad vooraan gestaan en hard gaan op hun muziek
hmmz dat kan ik me niet meer herinneren, wel dat een stuk van het plafond bijna op ons viel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:24 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Daar was ik ook, maat van me heeft nog meegerapt met die gozers omdat sticks 2 keer zn text vergat.
Lol ja andere vrienden van me stonden achterin kregen ook bijna baksteen op hun bakkesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef Syd het volgende:
[..]
hmmz dat kan ik me niet meer herinneren, wel dat een stuk van het plafond bijna op ons viel.
Kubus & Sticks in de Vera, met Jawat erbij. Godallejezus wat was dat vet.quote:
Iemand 'm al? Dacht er net weer aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
28 januari (eindelijk) de BuitenWesten dvd trouwens, ga 'k wel ff halen denk ik.
edit; Hopen op een mooie hoes van Hotel.
30 tracks.quote:Het nieuwste Kubus & BangBang album Pie & Mash ligt vanaf 15 februari in de winkel. De dubbel-cd bevat [b]maar liefst 30 tracks aan nieuwe, frisse muziek van het synth-hop duo dat met een onwaarschijnlijke combinatie van ongedwongen Hollandse beats en scherpe Britse vocalen blijft verrassen. Met slechts drie gastbijdragen van Sticks (Opgezwolle,), Envy en Timmy laat het recept voor deze Pie & Mash weinig ruimte voor andere ingredienten dan Kubus & BangBang. Vanaf 19 februari wordt de 8-delige Pie & Mash docu-serie uitgezonden op MTV, een serie die Kubus & BangBang volgt terwijl ze in London op zoek gaan naar de wortels van BangBang. Een inzichtvolle, vermakelijke en spraakmakende kijk-ervaring!
Het nieuwste Kubus & BangBang album Pie & Mash ligt vanaf 15 februari in de winkel. De als een ijskast vormgegeven hoes is niet te missen, de inhoud van Pie & Mash is gegarandeerd VERS!
Pfff.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef Stofje het volgende:
BuitenWesten dvd komt pas in april, volgens PIAS.
O-Dog, Blax, Ty & Dinopha?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef Brownietje het volgende:
Er moet maar eens een echte Randamie-cd komen.
Is het trouwens Dinopha die de outro op Baaldag doet? Dat is echt zo'n rustgevende stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |