Jawat op het laatst ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:44 schreef Colin0o het volgende:
[..]
Sjeeeeezuussssss![]()
had em liever gister besteld dan vandaag!!wil hem hebbeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh
Ga toch weg met je zogenaamde "inside info"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:24 schreef arneaux het volgende:
Hoorde alleen wel uit een zeer betrouwbare bron (i know,) dat Rico en Jawat beef hebben. Komt omdat zowel Jawat als Rico een sneakerstore wil beginnen in Zwolle en maar 1 van hun, ik geloof Rico,de vergunning (ofzoiets) kreeg.
Jawat is een kneus wanneer hij niet op het podium staat. Als je zijn muziek wel begrijpt, zou je wat meer van het leven moeten zien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Edwinuss het volgende:
jawat is echt wel goed. Als je zijn muziek niet begrijpt heb je nog niet zoveel meegemaakt in je leven.
Ik doe genoeg in mijn leven hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawat is een kneus wanneer hij niet op het podium staat. Als je zijn muziek wel begrijpt, zou je wat meer van het leven moeten zien.
Buhuwhahaha wat een bullshit.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Edwinuss het volgende:
Als je zijn muziek niet begrijpt heb je nog niet zoveel meegemaakt in je leven.
Nu weet ik wie zich echt voordoet als muziek kennerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Buhuwhahaha wat een bullshit.
[ afbeelding ]
Ik geloof je. Gezien de posthistorie van edwinuss had je sowieso al een straatlengte voorsprong, trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
Ik geef geen voorbeelden. Divserse malen mee geweest en vond Jawat! de meest arrogante van het stel. Nooit bedanken voor iets (maken van een beat voor hem). Altijd meer willen (de grootste hotelkamer) en dingen niet doen, omdat het 'niet in zijn straatje past'. Want hij is een artiest hè?
Omhoog geschoten straatjochie.
Mee eens. Bovendien nog een aanvulling. Als iemand de muziek beleeft zoalsie dat beleeft is dat toch prima.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:39 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nog veel meer meegemaakt.
Nee, ikke!
Echt nie, ikke!
No way, ikke!
Of de muziek is niet je ding, of wel. Of de persoon Jawat is niet je ding, of wel. Zanikerd, dit is toch geen discussie, dit is gewoon treurig welles-nietes.
Ja sorry heb nog niet zoveel meegemaakt zo werkt datquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu weet ik wie zich echt voordoet als muziek kenner
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:39 schreef arneaux het volgende:
Wat heb je geproduceerd dan? If i may ask?
Uit dit interviewquote:Eerder liet Bang Bang zich op 3voor12XL nog kritisch uit over "een rapper die de Grote Prijs won", Jawat!, terwijl Kubus thuis zat zonder geld om de elektriciteit te betalen. In hoeverre zat de Zwollenaar hier toen zelf mee? "Ach, ik ben blij dat het verleden tijd is zodat ik mij er niet meer mee bezig hoef te houden." Een opvolger voor de inmiddels vrij legendarische Buitenwesten-plaat ligt minder voor de hand, maar is nog niet ondenkbaar. "Het kan nog wel een optie zijn maar ik kijk er niet zo naar uit als voorheen. Het was een superleuke tijd, maar ik wil die shit niet weer meemaken. Als het aan mij lag, kwam die hele Buitenwesten-dvd niet meer uit. Ik haat het feit dat ze hem alsnog uitbrengen, echt. Habbekrats laat jaren op zich wachten en nu trekken ze alle credits naar zich toe alsof ze de uitvinders van het Buitenwesten-ding zijn! Het is mosterd na de maaltijd. Ik weet niet hoe de andere betrokkenen erover denken, ik heb ze niet gesproken. Maar ja, da's allemaal het verleden. Het is nu tijd voor Pie & Mash."
Releasedatum: 10.03.2008 aldus bol.com, waar haal jij 'm dan? Vrijdag Pie & Mash btw.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:33 schreef arneaux het volgende:
Morgen Buitenwesten DVD in de pocket.
Da's wel heel vreemd... Niet via een label, maar rechtstreeks via de Zwolle-mannen ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:33 schreef arneaux het volgende:
Ik bedoel mijn eigen ervaringen tijdens perikelen Buitenwesten tour. Geen geblaat uit de media.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Of bedoelde je dat gedoe met Duvel?
upload het dan maar evenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:33 schreef arneaux het volgende:
denk voortaan even na voordat je iets op het net postquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:12 schreef arneaux het volgende:
O kut ik zat helemaal verkeerd te kijken. Morgen dus geen DVD. Forgive me.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:30 schreef arneaux het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet over ál jouw posts.
Hij heeft toch die EP uitgebracht een tijdje terug met daarop Pomp die Shit (ben naam ff kwijt). Volgens mij komt 'ie dit jaar met een volledig albumquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef S-Two het volgende:
Heeft Winne inmiddels al een plaat uitgebracht (in het laatste jaar)?
Yupz, 'Onoverwinnelijk' was een mixtape zijn echte albumquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft toch die EP uitgebracht een tijdje terug met daarop Pomp die Shit (ben naam ff kwijt). Volgens mij komt 'ie dit jaar met een volledig album
Balletje hooghouden als beat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:44 schreef fathank het volgende:
Royston Drenthe komt ook op het album van Winne
Wachten op de nieuwe lading. Zullen sowieso wel nieuwe Kubus(&bangbang) shirts uitkomen als Pie & Mash uit is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:04 schreef Leeee het volgende:
Iemand enig idee waar ik een shirt van Kubus kan kopen? Zoiets als de avatar van arneaux. Topnotch en Freshcotton hebben niks meer..
Hoho, wat dacht je van Tweeduizend geef acht?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:55 schreef febster het volgende:
Winne, die komt steeds niet verder dan "geef het op voor de generaal" en "koningwinnedag"
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef Brownietje het volgende:
Eh toch op die van Uniq?
Ik vind het totnutoe echt he-le-maal niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:57 schreef AryaMehr het volgende:
Nieuwe album van Kubus & BangBang is vandaag uitgekomen. Je kan hem alvast luisteren op luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39262016
3voor12 een brakke streamversie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, ben benieuwd. Alleen geen zin om naar een brakke stream versie te luisteren.
Naja uiteraard tof dat 3voor12 een stream aanbiedt, maar ik hoor een album (vooral de eerste keer) liever in goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
3voor12 een brakke streamversie?.
quote:BangBang terug naar roots
Het leven van mc BangBang was geen pretje. Toen hij nog in Londen woonde was hij zwaar aan de drugs en had hij foute vrienden. Inmiddels gaat het een stuk beter met hem en vormt hij een duo met de Hollandse producer Kubus, uit het iets minder ruige Zwolle. Volgende week ligt het nieuwe album van het duo in de schappen, vol ongedwongen Hollandse beats en scherpe Britse vocalen.
In de MTV-documentaire Pie & Mash reizen de twee naar de thuishaven van de Britse mc. In London blijft het niet alleen bij het bezoeken van open mics, op gesprek gaan bij platenmaatschappijen en het op straat verkopen van het debuutalbum Learning Curve. Want de oerhollandse Kubus wordt vooral meegezogen in BangBang's duistere verleden van straatvechten en drugsgebruik. Zo maakt de kijker mee hoe BangBang van de straat en uitgestorven galerijflats zijn sportschool maakte om zijn lichaam te trainen tot een moordmachine.
Pie & Mash, MTV, 21:35 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |