Het is idd een combi van die rommel en lomp groot...quote:Op dinsdag 13 november 2007 03:35 schreef Prowl het volgende:
Een juwel binnefilter werkt altijd perfect met het juiste onderhoud alleen gaat er idd veel rotzooi achter zitten die onmogelijk weg te halen valt![]()
Is een 2211 niet erg weinig voor die bak?
Ik zou minstens een 2213 nemen
Iemand nog interesse in een Eheim 2260 filtertje?
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon neons bij m'n vuurstaart, hij kijkt er niet eens naar om.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Tuurlijk ga ik foto's postenBen der alleen nog niet uit wat voor vissen het gaan worden.
Die vuurstaart spreekt me erg aan. Maar ik las & hoorde van de 1 dat er wel neon tetra's bij kunnen en van andere hoorde ik weer dat het niet ging.
Kan het wel of kan het niet?
En als het niet kan, welke school-soorten kunnen wel met een vuurstaart?
Als dat zo is (en ik ga het proberen) staat het verkeerd op tekening. Maar jullie horen het nog welquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:27 schreef saaw het volgende:
neem aan dat de grootste plank idd boven moet
past het dan verder wel in elkaar?
ik zou het gewoon even proberen
dat kan, maar het is aan te raden om nog een extra emmer met aquarium water te bewaren. 1 emmer is natuurlijk maar 10 liter, en normaal ververs je ook geen 40 liter tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:27 schreef rene90 het volgende:
@guppy, kan je niet je vissen in een emmer doen met aquariumwater, en dan alles leeggooien een normale "verschoning" als het ware, en dan gewoon het grint eruit halen en nieuwe erin?
Hehehe zo is datquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:00 schreef Guppyfriend het volgende:
hij gaat t karton wel vervangen voor een plankje hoor![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
draadalg is naar mijn weten groen... heb je een foto?
Mja, dat ga ik maar doen. Een andere oplossing zie ik niet. Ik heb er ook op gegoogeled maar daar word je ook niet veel wijzer uit.quote:Op zondag 18 november 2007 11:32 schreef rene90 het volgende:
@onlogisch,
ik zou de dop wel erop houden, is ook belangrijk voor de grip, gewoon een stukje multiplex van die hoogte onder de dop, je hebt ok van die dopjes voor stoelpoten, misschien dat dat mooi past.
Wat je anders kan doen is wat je zei en dat is gewoon een rond stukje hout van 6 mm precies de gelijke diameter boven de dop schroeven met die langere schroef. lijkt me ook de mooiste oplossing.
Daar heb ik trouwens ook nog een vraagje over.quote:Op zondag 18 november 2007 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
juwel bakken hebben geen piepschuim nodig, het wordt zelfs afgeraden!
kan je anders maandag niet een telefoontje naar de aqua-zaak doen voor tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |