Hoe dúrft ze!quote:Op zondag 11 november 2007 17:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Een paar maanden geleden zat ik in de trein van Gouda naar Amsterdam. En ja hoor, het was raak. Een dik wijf zat stroopwafelkruimels te eten..
In de trein, de tram, het openbaar vervoer, midden op straat... Veelal zwijnen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:29 schreef mane het volgende:
Ik kan er sowieso heel slecht tegen om mensen te zien en horen eten in de trein.
Een paar? Huuuu.quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Thisbe het volgende:
Eens in de twee maanden móet ik een paar quarterpounders hebben. Ze zijn perfect: dunne slappe broodjes, een dun lapje vlees en een half gestold plakje kaas.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef mane het volgende:
Prachtige, zoals deze:
- Cambodja en de Rode Khmer: hoe gaat Cambodja om met de erfenis van het verleden?
Maar vooral deze:
- Wat zijn de effecten van de besluitvormingen van Qin Shi Huang (de eerste keizer van China) op het huidige China?
Qin Shi hoe??
Nou bedankt hè?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen die ik wil ontmoeten heb ik al ontmoet.
Dat is ook een mogelijkheid -die ik idd serieus overwogen heb!quote:Op maandag 12 november 2007 06:21 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt natuurlijk een fotografiecursus gaan volgen, samen met andere huisvaders en huismoeders.
Hier zijn alleen maar consultants met hulpmiddelen.quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef LXIV het volgende:
[...]
Eigenlijk wil ik dus van alles aanpakken, ik gok niet op één paard. Maar wat denk je, helemaal niets te vinden in dit suffe Brabant. Hoe is dat ten Noorden van de rivieren (desnoods wil ik nu wel verhuizen)
Ik wou er niet direct een meet van maken, hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef k_man het volgende:
Een museummeet?
De vorige - nu ja, enige - K&L-meet was ook een museummeet. Die was best ok.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier zijn alleen maar consultants met hulpmiddelen.
Ik wel.quote:Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wou er niet direct een meet van maken, hoor.
Welkom in de realiteit.quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef LXIV het volgende:
Daar was ik al bang voor.
Rattenvanger is natuurlijk ook een droombaan. Maar zie daar maar eens tussen te komen.
Dus als ik met mijn teerbeminde een museum bezoek dan is dat een meet?quote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Er was sprake van een meet. Er was sprake van enkele mensen die samen een museum willen bezoeken. Dan ligt de conclusie voor de hand.
De tb kwam tot nu toe niet terpsrake in de conversatie, meen ik?quote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dus als ik met mijn teerbeminde een museum bezoek dan is dat een meet?
F* de realiteit!! (quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welkom in de realiteit.Je leven zal vanaf nu volgens een vast straniem verlopen.
Nou, ik kan je vertellen dat er niks mooiers is dan de juristerij! En anders word je toch gewoon huisman? Elke dag met de koters op de fiets naar school, en daarna taarten bakken.quote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef LXIV het volgende:
F* de realiteit!! () Dan kun je net zo goed dood gaan. Weet jij niets leuks?
(Ik kan alles)
Dan doe je tenminste iets zinsvols. Vandaag heb ik het prul geleerd wat een ekster is en dat de spin geen huisje maar een web heeft. En we hebben samen geluisterd naar Bach, waarbij ze haar handjes sierlijk meedraait met de muziek. Dat is allemaal prima.quote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat er niks mooiers is dan de juristerij! En anders word je toch gewoon huisman? Elke dag met de koters op de fiets naar school, en daarna taarten bakken.
Daar zal het uiteindelijk dan toch wel op neerkomen. Waar denk jij aan tijdens vergaderingen, T? Aan het huishouden?quote:'Vergaderingen kosten 60 miljard euro'
AMSTERDAM - De kosten van vergaderen bedragen in Nederland ongeveer 60 miljard euro. De helft van dat bedrag gaat zitten in het vergaderen, een kwart aan reistijd en een kwart aan voorbereidingen. Dat heeft Synovate/Interview NSS becijferd op basis van een steekproef onder 950 werkende Nederlanders.
Bij de optelsom, gemaakt in opdracht van de Nederlandse Spoorwegen, zijn alleen de loonkosten meegenomen. Bijna de helft van de werknemers (44 procent) betwijfelt het nut van de helft of meer van de vergaderingen. De grootste ergernissen tijdens de bijeenkomsten zijn collega's die onderling kletsen, bellen en/of sms'en.
Negen op de tien vergaderaars kampen wel eens met concentratieproblemen. Vrouwen denken dan relatief vaak aan het huishouden, mannen meer aan seks en financiële zaken.
Ik aan boodschappen en het avondeten. En seks.quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zal het uiteindelijk dan toch wel op neerkomen. Waar denk jij aan tijdens vergaderingen, T? Aan het huishouden?![]()
Er wordt imaginair wat afgesext in zo'n vergaderzaal! Helaas zijn er bij ons maar weinig vrouwen, maar vorig jaar begon ik iedere vergadering met het, en plein public, explicit flirten met de P&O adviseuze. Dat was dan ook meteen het hoogtepunt van iedere vergadering.quote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik aan boodschappen en het avondeten. En seks.
En dat vond zij gewenst?quote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt imaginair wat afgesext in zo'n vergaderzaal! Helaas zijn er bij ons maar weinig vrouwen, maar vorig jaar begon ik iedere vergadering met het, en plein public, explicit flirten met de P&O adviseuze. Dat was dan ook meteen het hoogtepunt van iedere vergadering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |