Ja. Zoals gewoonlijk was er geen reet aan. Daar nog even twee biertjes gedronken en toen door de storm naar huis gelopen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef mane het volgende:
[..]
Ben je nog in de pijpenla geëindigd? Kan me niet herinneren wanneer ik daar ook al weer voor het laatst was.
Vreemd, want ik ga daar vrijwel nooit meer heen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ontmoet Pope wel eens in de Dirk, maar dan ziet ie mij niet.
Waarvoor ik dan uitgenodigd word om vervolgens toch niet echt uitgenodigd te zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:37 schreef thaleia het volgende:
Gelukkig wil IR af en toe wel Leffes met me drinken in de Jordaan
Met mij ook al! Hoewel, dat was cappuccino.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:37 schreef thaleia het volgende:
Gelukkig wil IR af en toe wel Leffes met me drinken in de Jordaan
Jaja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:45 schreef thaleia het volgende:
Ik las het te laat, Pope. Want ofschoon mijn Jordaanse appartementje fantastisch was, internet had ik er niet.
Nieuw huis gekocht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:04 schreef Z het volgende:
Ik hou van leuke covers en bandjes die plezier hebben bij het spelen.
Over een maand heb ik een nieuw huis.
Klinkt als een mooie oplossing.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Z het volgende:
Nee, we gaan even huren want de huizenmarkt in Amsterdam is me wat te overspannen op dit moment. We hebben een perfect huis gevonden, aan de Admiralengracht, nieuwbouw, met parkeerplek en betaalbaar. Het is een contract voor een jaar. Daarna zien we wel verder.
Hoe kom je daaraan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Z het volgende:
Nee, we gaan even huren want de huizenmarkt in Amsterdam is me wat te overspannen op dit moment. We hebben een perfect huis gevonden, aan de Admiralengracht, nieuwbouw, met parkeerplek en betaalbaar. Het is een contract voor een jaar. Daarna zien we wel verder.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef thaleia het volgende:Lieve
Pope
,
Over
een
maand
ben
ik
er
weer
een
weekend
he jammerquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen die ik wil ontmoeten heb ik al ontmoet.
Het is via Het Oosten, we wisten via via dat het huis leeg stond en hebben toen het Oosten gebeld en na wat aandringen hebben ze het niet op de site gezet maar direct aan ons verhuurd. Het is wel vrije sector dus niet heel goedkoop maar duur is het ook zeker niet. Je moet wel aan bepaalde inkomensvoorwaarden voldoen voor je er mag wonen overigens en je tekent een contract voor minimaal een jaar.quote:
Ik wil nog wel eens met RG naar een museumquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen die ik wil ontmoeten heb ik al ontmoet.
Ja. Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens met RG naar een museum.
Is het huis veel beter dan waar je nu zit? Ik vind het een opmerkelijke strategie: een huis verkopen op een overspannen markt om te innen, en vervolgens af te wachten tot de markt wat minder overspannen raakt. Geen gek idee. Maar ziet het ernaar uit dat het beter wordt in Amsterdam dan? Je kunt wel jaren wachten!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:02 schreef Z het volgende:
[..]
Het is via Het Oosten, we wisten via via dat het huis leeg stond en hebben toen het Oosten gebeld en na wat aandringen hebben ze het niet op de site gezet maar direct aan ons verhuurd. Het is wel vrije sector dus niet heel goedkoop maar duur is het ook zeker niet. Je moet wel aan bepaalde inkomensvoorwaarden voldoen voor je er mag wonen overigens en je tekent een contract voor minimaal een jaar.
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op zondag 11 november 2007 07:28 schreef Claudia_x het volgende:
Heren, als jullie dat willen, dan doen jullie dat toch!
Ik weet weer welk gedicht het was! De bloeddorstige badmeester.quote:Op zondag 11 november 2007 09:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
Goedemorgen overigens.
Ze heeft iedereen die ze wil ontmoeten al ontmoet.quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Gellius het volgende:
Ga je dan mee, Claudia?
De hoop is dat de drukte een beetje weg gaat, nu sta je met 50 man naar een huis te kijken. Twee jaar geleden was het nog lang niet zo druk. De prijzen zullen niet dalen neem ik aan. Het is overigens niet echt een tactiek met voorbedachte rade. Het huis wat we nu hebben is niet makkelijk te verkopen, dat is twee keer al gebleken, maar in deze markt is het binnen een week gelukt. Het was ook nodig het te verkopen omdat het tijd werd er wat aan te doen. Het huis waar we naar toe gaan is vele malen beter dan waar we nu zitten. En het Oosten is vooralsnog een prima verhuurder gebleken.quote:Op zondag 11 november 2007 07:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het huis veel beter dan waar je nu zit? Ik vind het een opmerkelijke strategie: een huis verkopen op een overspannen markt om te innen, en vervolgens af te wachten tot de markt wat minder overspannen raakt. Geen gek idee. Maar ziet het ernaar uit dat het beter wordt in Amsterdam dan? Je kunt wel jaren wachten!
Ik vind Het Oosten overigens een prima verhuurder!
Naar een museum?quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Gellius het volgende:
Ga je dan mee, Claudia?
Heb je foto's? (Van het nieuwe huis en de stropdas.)quote:Op zondag 11 november 2007 13:38 schreef Z het volgende:
[..]
De hoop is dat de drukte een beetje weg gaat, nu sta je met 50 man naar een huis te kijken. Twee jaar geleden was het nog lang niet zo druk. De prijzen zullen niet dalen neem ik aan. Het is overigens niet echt een tactiek met voorbedachte rade. Het huis wat we nu hebben is niet makkelijk te verkopen, dat is twee keer al gebleken, maar in deze markt is het binnen een week gelukt. Het was ook nodig het te verkopen omdat het tijd werd er wat aan te doen. Het huis waar we naar toe gaan is vele malen beter dan waar we nu zitten. En het Oosten is vooralsnog een prima verhuurder gebleken.
Ik werd gister in de Carpet land te woord gestaan door een verkoper met een ijzeren stropdas, het was hilarisch, de man was er van overtuigd dat hij er chic uit zag.
quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Het waren drie losse stukjes ijzer/staal aan elkaar verbonden zodat er iets van beweging in zat. Hij had er ook een soort van bruiloftpak bij aan. Hilarisch zoals ik al zei.
Ja, dat vind ik een prima idee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Gellius het volgende:
Ik wil nog wel eens met RG naar een museum.
Het is dit gebouw, begane grond.quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je foto's? (Van het nieuwe huis en de stropdas.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |