Een poging van ongeveer een jaar geleden is als een nachtkaars uitgegaan. Toen er één kort voor tijd afhaakte, volgde de rest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:59 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon een idee dat in me opkwam toen ik de post van Z las, dus eerst eens peilen of er uberhaupt interesse is....
Mwoah. Dat blijft een individuele keuze, van geval tot geval. Ik heb die anonimiteit bij gelegenheid wel vrijwillig opgegeven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:08 schreef Z het volgende:
Het idee van meeten botst ook zo met het anonimiteitsbeginsel van het internet.
Precies. Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. De een houdt graag vast aan de anonimiteit, de ander vindt het niet onprettig om die ook eens los te laten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mwoah. Dat blijft een individuele keuze, van geval tot geval. Ik heb die anonimiteit bij gelegenheid wel vrijwillig opgegeven.
Maar tegen groepen zeg ik nee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. De een houdt graag vast aan de anonimiteit, de ander vindt het niet onprettig om die ook eens los te laten.
Gellius. Hoi.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:14 schreef Gellius het volgende:
Meetse, jongens!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Eén woord met drie hoofdletters?.
Ja! Om de afkortingsletters te benadrukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Eén woord met drie hoofdletters?.
Maarten... Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Om de afkortingsletters te benadrukken.
Drama.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zie geen grap.
Ik ben voorlopig ook wel aardig verzadigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen die ik wil ontmoeten heb ik al ontmoet.
Hrmpf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen die ik wil ontmoeten heb ik al ontmoet.
Dat is bespieden, niet ontmoeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ontmoet Pope wel eens in de Dirk, maar dan ziet ie mij niet.
Nee, it wasn't me, thaleia. Ik ben volkomen onschuldig naar huis gegaan toen JAM nog een biertje ging halen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef thaleia het volgende:
Heb jij een lelijke vent, mane?
Zo! Niet te zuinig hoe lelijk die vent en hoe mooi dat meisje is! Godverdomme.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef mane het volgende:
Nou, ik heb toevallig JAM onverwacht ge-meet gisternacht, vervolgens heb ik vandaag de hele dag ziek op bed gelegen en het enige waar hij het over heeft is één of ander meisje en een lelijke vent.
Waarom zouden ze zich daarover heenzetten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef thaleia het volgende:
Ik ben er altijd wel voor in om mensen te ontmoeten, maar zelfs als die mensen die allemaal geen zin hebben om mensen te ontmoeten zich daar een keer overheen zouden zetten, dan nog heb ik zo'n vermoeden dat ik met dat soort types niet zo op 1 lijn zit.
Oh, ik ken wel een paar voorbeelden hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zich daarover heenzetten?![]()
Kom maar op, dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef mane het volgende:
[..]
Oh, ik ken wel een paar voorbeelden hoor.
Ja, gaan we doen. En als dat in Den Haag wordt, stel ik de zomer voor. We hebben hier in het oosten geenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:45 schreef mane het volgende:
Ik wil trouwens ook nog eens een date met jou, thaleia, zoals je weet..
Die ene die niet naar een #filomeet durfde en dus maar loog dat hij zijn pinpas vergeten was. Die zette zich er later toch overheen en vond ons wel leuk. Maar die paar anderen die zich er ook overheen zetten, vonden ons helemaal niet leuk.quote:
Ben je nog in de pijpenla geëindigd? Kan me niet herinneren wanneer ik daar ook al weer voor het laatst was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo! Niet te zuinig hoe lelijk die vent en hoe mooi dat meisje is! Godverdomme..
Hopelijk vindt je 't niet erg dat ik daar maar heel weinig van snap.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Die ene die niet naar een #filomeet durfde en dus maar loog dat hij zijn pinpas vergeten was. Die zette zich er later toch overheen en vond ons wel leuk. Maar die paar anderen die zich er ook overheen zetten, vonden ons helemaal niet leuk.
O! Ik dacht dat die persoon daadwerkelijk zijn pinpas was vergeten! Daarover heeft hij dus gelogen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef thaleia het volgende:
Die ene die niet naar een #filomeet durfde en dus maar loog dat hij zijn pinpas vergeten was. Die zette zich er later toch overheen en vond ons wel leuk. Maar die paar anderen die zich er ook overheen zetten, vonden ons helemaal niet leuk.
Die persoon? Namen en rugnummers, graag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:00 schreef Wolfje het volgende:
[..]
O! Ik dacht dat die persoon daadwerkelijk zijn pinpas was vergeten! Daarover heeft hij dus gelogen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |