Een poging van ongeveer een jaar geleden is als een nachtkaars uitgegaan. Toen er één kort voor tijd afhaakte, volgde de rest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:59 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon een idee dat in me opkwam toen ik de post van Z las, dus eerst eens peilen of er uberhaupt interesse is....
Mwoah. Dat blijft een individuele keuze, van geval tot geval. Ik heb die anonimiteit bij gelegenheid wel vrijwillig opgegeven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:08 schreef Z het volgende:
Het idee van meeten botst ook zo met het anonimiteitsbeginsel van het internet.
Precies. Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. De een houdt graag vast aan de anonimiteit, de ander vindt het niet onprettig om die ook eens los te laten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mwoah. Dat blijft een individuele keuze, van geval tot geval. Ik heb die anonimiteit bij gelegenheid wel vrijwillig opgegeven.
Maar tegen groepen zeg ik nee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. De een houdt graag vast aan de anonimiteit, de ander vindt het niet onprettig om die ook eens los te laten.
Gellius. Hoi.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:14 schreef Gellius het volgende:
Meetse, jongens!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Eén woord met drie hoofdletters?.
Ja! Om de afkortingsletters te benadrukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Eén woord met drie hoofdletters?.
Maarten... Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Om de afkortingsletters te benadrukken.
Drama.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zie geen grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |