Nu wil ik eigenlijk van beroep veranderen, maar het lijkt wel of er enkel suffe kutbanen bestaan in dit land. Allemaal account-managers?, procesanaalisten, projectmedewerkers e.d. Ook heb ik mijn cv op monsterboard gezet, en word nu dan gemailed door allerlei volk dat vraagt of ik geen
consultant bij hen worden wil. Het schijnt dat je dan naar allerlei bedrijven gestuurd wordt -met je ijzeren stropdas in een leasebak- om bedrijven van duurbetaald advies te voorzien. Dan kom je daar zo'n grijs kantoor binnen, krijg je een werkplek

en moet binnen drie weken tijd een rapportje typen. Fuck it zeg... Of dat je rayonmanager revalidatie hulpmiddelen wordt. Revalidatie hulpmiddelen interesseren me nu net helemaal niks.
Het liefste zou ik:
1) Deel uitmaken van een revolutionair en vernieuwend kunstgezelschap dat ondergebracht in een luxevilla de dag doorbrengt met zuipen, fröbelen, kliederen en het op diverse manieren penetreren van de art-groupies.
2) Zonder enige verdere verplichtingen met een karavaan van stoere voertuigen rondtoeren door Europa en wat daar buiten ligt, in aangenaam gezelschap van erudiete en toch ferme kameraden. Ieder stadje een ander schatje.
3) Werken aan het ontwikkelen van sensationele, hoogtechnologische uitvindingen, zoals enorme A-bommen en die dan tot ontploffing brengen of het bouwen van raketten waarmee proefdieren en mensen richting andere planeten gestuurd worden.
Ook mythbuster, ontdekkingsreiziger, natuurfotograaf in Alaska of sekteleider trekt me wel aan. En dat wil ik allemaal wel doen voor, laten we zeggen, 55K bruto per jaar.
Eigenlijk wil ik dus van alles aanpakken, ik gok niet op één paard. Maar wat denk je, helemaal niets te vinden in dit suffe Brabant. Hoe is dat ten Noorden van de rivieren (desnoods wil ik nu wel verhuizen)