Het verhaal wordt nog mooier....
Dit staat er op de site van AH te lezen:
quote:
Ik heb mijn bestelling opgehaald en ben niet tevreden met het resultaat.
U kunt te allen tijde gebruik maken van onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie. Binnen 7 dagen na het afhalen van uw bestelling kunt u uw klacht bij de servicebalie melden. Vergeet u niet de originele opdrachtzak en de foto's waar de klacht betrekking op heeft, mee te nemen naar de winkel.
Er zijn twee mogelijkheden:
De medewerkers bij de servicebalie kunnen de opdracht(en) retour sturen naar het laboratorium. Het laboratorium kan vervolgens nagaan of een andere afdruk mogelijk is.
U geeft de originele opdrachtzak en de foto's retour bij de servicebalie. U krijgt dan uw aankoopbedrag vergoed.
Die laatste zin staat natuurlijk niet voor niets dikgedrukt...
Ik ben dus zaterdag mijn foto's gaan terugbrengen. De mevrouw bij de servicebalie vroeg netjes wat de klacht was en zij noteerde alles. Zij vroeg ook nog of ik heb uitgesloten dat de slechte kwaliteit aan mijn camera ligt. Dat heb ik, want ik heb wat foto's bij het Kruidvat laten afdrukken en die zijn van prima kwaliteit!
Vervolgens schrijft zij dit ook allemaal netjes op en ze zegt "zo, dan is het voor u nu allemaal rond"
Dus ik zeg dat ik dan alleen m'n geld nog even moet terugkrijgen.
Zij: "nee, dat werkt zo niet"
Ik: "WTF

ik breng slechte foto's terug en daarna heb ik én geen foto's én geen geld?

"
Zij: "Nee, dat niet. De foto's gaan nu naar de afdrukcentrale. Daar bekijkt men de foto's en de klachten. Vervolgens beslissen zij of de klacht al dan niet gegrond is. Op basis van deze conclusie krijgt u ofwel de foto's terug. ofwel uw geld. Aanstaande dinsdag wordt u gebeld hierover."
Ik: "op de site staat echt iets heel anders...

"
Zij: "O, maar daar kan ik niets aan doen...

"
Ik: "nee, nu niet, maar het kan misschien wel bekend worden gemaakt, zodat andere mensen niet voor een verrassing komen te staan!

"
Zij: "Wilt u een klacht indienen en gaat u ermee akkoord of niet?"
Ik: "dat ligt aan de uitkomst... en ik heb niet zo veel keus geloof ik.... als ik ze niet terug geef, krijg ik sowieso geen geld"
Ik vind het echt een schandalige manier van "service" verlenen!