quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
AH
je moet ze ook naar het Kruidvat brengen![]()
Goed advies Houniet...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
AH
je moet ze ook naar het Kruidvat brengen![]()
Ik hoorde een tijd geleden van een vriend van me die in en fotowinkel werkt, dat bijna elke winkel dezelfde soort machines heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet ze gewoon naar een fotospeciaalzaak brengen. De AH en Kruidvat enzo hebben van die machines die best vaak je foto's verneuken. Dan kan je beter iets meer betalen voor foto's die in 1 keer goed zijn.
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden van een vriend van me die in en fotowinkel werkt, dat bijna elke winkel dezelfde soort machines heeft.
Dat is ook het voordeel van die winkels inderdaad. Het kost volgens mij ook niet eens heel veel meer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toch ga ik naar de speciaalzaak, omdat ik ze dan dezelfde dag nog op kan halen, en ik afdrukken waar ik niet tevreden over ben niet hoef te betalen![]()
Ja, maar die van de AH en Kruidvat enzo gebruiken vaak een sensor die de witbalans enzo controleert om te zien of een foto goed belicht is en drukt hem dan afhankelijk daarvan donkerder of lichter af. Soms verneukt dat je foto's, omdat het donkere of lichte juist de bedoeling is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden van een vriend van me die in en fotowinkel werkt, dat bijna elke winkel dezelfde soort machines heeft.
Precies, het is iets duurder dan de kruidvat, maar dat heb ik wel over voor de extra servicequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook het voordeel van die winkels inderdaad. Het kost volgens mij ook niet eens heel veel meer.
Ik weet niet of je de AD fototest van een tijdje geleden hebt gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, het is iets duurder dan de kruidvat, maar dat heb ik wel over voor de extra service![]()
Test niet gezien. Wel bij zowel kruidvat en fotozaak foto's laten ontwikkelen en persoonlijk beter tevreden met de fotozaakquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de AD fototest van een tijdje geleden hebt gezien?
Het resultaat was dat 1 uur fotoservice vaak bedroevend slecht is en dat Kruidvat en zulk soort zaken over het algemeen een veel betere kwaliteit leveren tegen een iets lagere prijs!
Het zal ook best heel erg verschillen per zaak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Test niet gezien. Wel bij zowel kruidvat en fotozaak foto's laten ontwikkelen en persoonlijk beter tevreden met de fotozaak.
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het zal ook best heel erg verschillen per zaak.
Die laatste zin staat natuurlijk niet voor niets dikgedrukt...quote:Ik heb mijn bestelling opgehaald en ben niet tevreden met het resultaat.
U kunt te allen tijde gebruik maken van onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie. Binnen 7 dagen na het afhalen van uw bestelling kunt u uw klacht bij de servicebalie melden. Vergeet u niet de originele opdrachtzak en de foto's waar de klacht betrekking op heeft, mee te nemen naar de winkel.
Er zijn twee mogelijkheden:
De medewerkers bij de servicebalie kunnen de opdracht(en) retour sturen naar het laboratorium. Het laboratorium kan vervolgens nagaan of een andere afdruk mogelijk is.
U geeft de originele opdrachtzak en de foto's retour bij de servicebalie. U krijgt dan uw aankoopbedrag vergoed.
Dat dekt de lading wel ja. Wat een kneuzenquote:Op donderdag 22 november 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Wat een prutsers zeg![]()
Eind goed, al goed dus!![]()
Belachelijke service.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:07 schreef Miljonair het volgende:
De wijze heren van de ontwikkelcentrale hebben gesproken....![]()
Uiteraard ben ik niet gebeld, zoals zou gebeuren, maar ben ik zelfs maar eens even naar de winkel gegaan.
Eerst wist men van niets, maar toen was er toch iemand die wel iets kon vertellen...
"Ja meneer, ze liggen hier al vanaf zaterdag!"
WTF??Jullie zouden mij bellen...
"Daar geloof ik niet van, want dat doen we nooit!"
Goed, maakt niet uit. De foto's liggen hier, dus mijn klacht in ongegrond verklaard?![]()
"Nee. Men heeft de foto's teruggestuurd, zonder enig commentaar, dus u krijgt de foto's én uw geld terug!"
Euh, ok, prima....![]()
Nou bedankt hè!![]()
Daar zit ik wel over te denken ja!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:03 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Belachelijke service.
Alsnog klacht indienen over de handeling en afspraken van de AH hierover lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |