Het was sterker dan ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Martijn was te lui om een nieuwe te maken. En ik ook.
Je zit gewoon te wachten bij je telefoon tot die LTD er isquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je zit gewoon te wachten bij je telefoon tot die LTD er is
One Note Song van Tenacious D is toch wel machtig gitaarspel vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:58 schreef Svyatagor het volgende:
Luie gitaristen.
Solo's van één noot.
Met een ebow.
Ach ja, wat is ver in NL hequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
is hedon niet een beetje ver weg voor mij?
Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zit tussen je oren maar als jij het beter vind klinken lekker laten zitten dan he
Nou kom eens met die samples, je had toch zo'n mic?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:51 schreef ibaneX het volgende:
Net versterker een tijdje op een kwart open gehad, me oren ga maandag eerst alphine's halen
Verder lekker geluid enzo
in zuid oost brabant wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je onder de rivieren overal komt.
Jij bent echt dé audiofiel van dit hele topicquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.
Strat --> SD-1 --> MXR--> Jtm.
yeah.
Doe alleen jezelf en de brandweer een lol: ga nooit experimenteren met de ingangen op cabinets aub.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.
Strat --> SD-1 --> MXR--> Jtm.
yeah.
Hier ook, als ik m'n Marshall vol open zou zetten zou het hele centrum van dit dorp mee kunnen genietenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou kom eens met die samples, je had toch zo'n mic?
Heb m'n versterker nog niet verder gehad dan stand 3-4
klinkt als een goed idee dus?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier ook, als ik m'n Marshall vol open zou zetten zou het hele centrum van dit dorp mee kunnen genieten![]()
Uhhh, misschien wel, worden die bejaarden hier om me heen eens wakker. Gebeurt er eens wat in dit saaie dorpquote:
Man o man. Wat een naam voor een tent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Ares: 22 dec spelen wij in The Box in Boxmeer. Is dat oost Brabant genoeg voor je?.
Haha, maar ik ben nu écht tevreden over me geluid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent echt dé audiofiel van dit hele topic![]()
Zoiets ja, of anders op internet gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
Bonus live EPtje bij de limited edition van jullie aankomende CD..
Serienummer staat misschien in de nekpocket. Maar om een geleende (ja toch?) gitaar nou uit elkaar te halen voor een serienummerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
En welk jaartal enzo?
Er staat alleen maar: Squier Strat by Fender. Geen serieu nummers, ook niet op de halsplaat ofzo.
De meeste squiers vast nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:43 schreef matjuhhh007 het volgende:
of japan toch
Heb de Marshall altijd op 2/3 staan als we oefenenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb m'n versterker nog niet verder gehad dan stand 3-4
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:53 schreef Witchfynder het volgende:
Op 2/3de? Had ik wel verwacht van je..
.
Pure Valve Filth!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
oe hoe zijn die dingen ?en welke heb je
Mijn 350W head gaat tot 3 ofzo dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij optredens gaat ie ook nie harder dan standje 3 net 4 misschien
Arm?? Zijn ze wel op gebouwd hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn 350W head gaat tot 3 ofzo dan.
De arme 100W amp in de oefenruimte moet op 7, anders komt het niet boven het andere brute metalgeluid uit..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Jorikjet het volgende:
hallo
Het is iig geen affinity, het is al een ouwe en hij is té goed. Echt een HEERLIJKE gitaar is het, daarom denk ik dat het een Japanner is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Serienummer staat misschien in de nekpocket. Maar om een geleende (ja toch?) gitaar nou uit elkaar te halen voor een serienummer... als je weet wat voor model het is bne je al een heel eind. Ik ben niet zo thuis in de Squiers maar je hebt oa Affinity. MAargoed, over het algemeen kan je gewoon uitgaan van Korea of China.
Succesquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond I Kissed Charles @ Unite-It Festival Meppel!
Moet jullie zangeres niet Sintmaarten lopen vanavond dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond I Kissed Charles @ Unite-It Festival Meppel!
maak eens een fototje van de kop, plus achterkant, misschien kan ik u op weghelpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
En welk jaartal enzo?
Er staat alleen maar: Squier Strat by Fender. Geen serieu nummers, ook niet op de halsplaat ofzo.
Nou, het blijft een Crate...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Arm?? Zijn ze wel op gebouwd hoor
Achterkant van de kop? Of van de body?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
maak eens een fototje van de kop, plus achterkant, misschien kan ik u op weghelpen
Dan zijn we er al inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, het blijft een Crate...
Precies.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zijn we er al inderdaad
jupquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Ares: 22 dec spelen wij in The Box in Boxmeer. Is dat oost Brabant genoeg voor je?.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen in huize allsystemshalt,
Gillende Gitaren !!!!
![]()
![]()
![]()
*Arme buren ....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders kom ik echt niet boven mijn drummer uit man [ afbeelding ]
Uhm ik bedoel, hoe luider hoe beter. This one goes to 11! [ afbeelding ]
neuh, volgende electrische wordt een sheckterquote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer man, die BC Riches![]()
Koop nou eens een fatsoenlijke Dean man![]()
Ik wil zo'n amp, echt waarquote:
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
neuh, volgende electrische wordt een sheckter
Herman Finkers! Held!quote:Op zondag 11 november 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jup
alleen zit ik dan in Utrecht
uit eten, herman finkers aanschouwen, hotelletje en weer eten en naar huis, samen met me vriendin
Ze hebben hele mooie modellenquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?
Hun vijfsnarige bas lijkt mij persoonlijk ook wel cool, maar de gitaren lijken me niet erg veel beter dan bijv ESP of Jackson als ik naar het design of de specs kijk, maar ik geef toe er nooit één bewust gehoord te hebben.
Kan iemand mij dit uitleggen?.
ev0l... ev0l!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
witte gitaar met goude hardware![]()
maar dat is vast niet evil genoeg voor jullie metal
Volgens mij hebben de meeste .011 setjes inderdaad een onomwonden g snaar. De meeste .012 sets hebben wel een omwonden g.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef vincent136 het volgende:
Even een vraagje; ik heb nu op mijn gitaar Ernie Ball EB-2208 Light (.011 - .052)
Daarbij zijn de 1e 4 snaren, e a d en g van staal (of iets anders, weet ik zo ook niet) en de B en E zijn veel dunner en gladder. Dat bevalt me prima..
Eerst had ik altijd D'Addario 010 snaren, en daar ben ik af gestapt omdat de G net zo aanvoelde als de B en E, dunner en glad..
Maar mijn vraag is dus; hebben alle .011 series die 'stalen' G snaar ipv de dunnere,gladdere uitvoering van 010 snaren?
Ten eerste, ik neem aan dat het om een akoestische gitaar gaatquote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef vincent136 het volgende:
Even een vraagje; ik heb nu op mijn gitaar Ernie Ball EB-2208 Light (.011 - .052)
Daarbij zijn de 1e 4 snaren, e a d en g van staal (of iets anders, weet ik zo ook niet) en de B en E zijn veel dunner en gladder. Dat bevalt me prima..
Eerst had ik altijd D'Addario 010 snaren, en daar ben ik af gestapt omdat de G net zo aanvoelde als de B en E, dunner en glad..
Maar mijn vraag is dus; hebben alle .011 series die 'stalen' G snaar ipv de dunnere,gladdere uitvoering van 010 snaren?
gewoon de sheckter demon 7-snaar is gewoon mooiquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?
Hun vijfsnarige bas lijkt mij persoonlijk ook wel cool, maar de gitaren lijken me niet erg veel beter dan bijv ESP of Jackson als ik naar het design of de specs kijk, maar ik geef toe er nooit één bewust gehoord te hebben.
Kan iemand mij dit uitleggen?.
yeah! gaat hard man! echt geil!quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, gefeliciteerd met je aankoop Ares! Turn that shit op!! [ afbeelding ]
Die is wel okay, ja.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Witte Gibson Les Paul met gouden hardware en zwarte binding.
[ afbeelding ]
Dead sexahhh![]()
Goed bezig Dribbel_quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Blegh morgen tentamen ik moet nu toch echt eens gaan leren
Er zijn bepaalde logistieke problemen bij het plannen op de maandag niet na het weekend.quote:Op zondag 11 november 2007 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
wie planned er dan ook een tentamen op de maandag na het weekendbelachelijk toch ?
Ik moest je zin echt 5 keer lezenquote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde logistieke problemen bij het plannen op de maandag niet na het weekend.
Nice ja, zo'n witte custom.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Witte Gibson Les Paul met gouden hardware en zwarte binding.
[ afbeelding ]
Dead sexahhh![]()
Ja, waar anders dan??quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef Zyggie het volgende:
Hier gaan we verder.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan eindelijk Smoke On The Water
Inverted doublestops in kwarten. Oftewel powerchords zonder de grondtoon. En geplukt ipv. met plectrum zodat je de twee snaren tegelijkertijd pakt ipv. vlak achter elkaar.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 | ~ |-12------------| |-12-x----------| |-12-x----9--7--| |-12-x-9--------| |------7--------| |---------------| ~ ~ |------------------------------------------------------------------| |-10b12--8---8--10pb12r8-10-8-10b12-10-8---8-----------------------| |----------9-----------------------------9----7h9-7----------------| |---------------------------------------------------9S7-5-5h7-5----| |---------------------------------------------------------------5h=| |------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |--------------(8)--10b12-10b12r8-10--8---8-10-10h12p10-8-10--8----8--10b12-10--8------8-10b12-8---| |---------7--9--------------------------9------------------------9----------------7b9------------9-| |---5-7S9------------------------------------------------------------------------------------------| |-7------------------------------------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------------------------------------| |-----------| |-(7)-----8-| |-----------| |-----7h9---| |-----------| |-----------| ~~ ~~~~~~ |-------------------------------------------------12--12--12-12--12----------------------| |--------12-10p8-10-8-----------------------------------------------15-------------------| |-9-7-9----------------------------------12-14b16----------------------14b16r12h14-12----| |----------------------12h14-12h14-12h14-------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------------------------------| |-------------------------| |-15-12-------------------| |-------14b16r12-14-12----| |-------------------------| |-------------------------| |-------------------------| |
Zo fucking waar.quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
In die tussentijd heeft ie een week de tijd gehad per noot dus is het hem zelf ook wel gelukt
quote:
Coyote :
Dit komt voor als je 's morgens in het bed van een of ander lelijk wijf wakker wordt en af wil nokken. Je merkt dat je arm nog om haar heen geslagen is, omdat je haar zeker niet wilt wekken zit er niets anders op dan je eigen arm eraf te knagen.
Yep. Zelfs nog makkelijkerquote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inverted doublestops in kwarten. Oftewel powerchords zonder de grondtoon. En geplukt ipv. met plectrum zodat je de twee snaren tegelijkertijd pakt ipv. vlak achter elkaar.
Aldus Ritchie zelf.
Metal: zwarte gitaren met chromen hardware.quote:Op zondag 11 november 2007 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
witte gitaar met goude hardware![]()
maar dat is vast niet evil genoeg voor jullie metal
In alle eerlijkheid vind ik veel van Glovers baslijntjes ook interessanter dan sommig van het gepriegel wat de heren Blackmore en Lord eroverheen dedenquote:Op maandag 12 november 2007 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
En de rest, Dean? Ik kan de baslijn namelijk..
Glover is samen met Steve Harris (Iron Maiden) en Timi Hansen (ex-Mercyful Fate) een grote inspirator van mijquote:Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid vind ik veel van Glovers baslijntjes ook interessanter dan sommig van het gepriegel wat de heren Blackmore en Lord eroverheen deden.
mag bij metal ook zwarte gitaren met zwarte hardware?quote:Op maandag 12 november 2007 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Metal: zwarte gitaren met chromen hardware.
Folk Metal: houtkleurige gitaren met chromen hardware.
En wij hebben beiden..
Hahahaquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Zyggie het volgende:
Ha die menno, ik speel af en toe nog dat introsolootje van Cocaine.
Heb de rest nog nooit geoefendquote:Op maandag 12 november 2007 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Zelfs nog makkelijker.
En de rest, Dean? Ik kan de baslijn namelijk..
De coupletten kun je op twee manieren spelen trouwens; tokkelend of met een soort van jam gevoel. Tof is met twee gitaren om beiden het andere te doen..
Uiteraard!quote:Op maandag 12 november 2007 07:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mag bij metal ook zwarte gitaren met zwarte hardware?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |