quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders kom ik echt niet boven mijn drummer uit man [ afbeelding ]
Uhm ik bedoel, hoe luider hoe beter. This one goes to 11! [ afbeelding ]
neuh, volgende electrische wordt een sheckterquote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer man, die BC Riches![]()
Koop nou eens een fatsoenlijke Dean man![]()
Ik wil zo'n amp, echt waarquote:
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
neuh, volgende electrische wordt een sheckter
Herman Finkers! Held!quote:Op zondag 11 november 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jup
alleen zit ik dan in Utrecht
uit eten, herman finkers aanschouwen, hotelletje en weer eten en naar huis, samen met me vriendin
Ze hebben hele mooie modellenquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?
Hun vijfsnarige bas lijkt mij persoonlijk ook wel cool, maar de gitaren lijken me niet erg veel beter dan bijv ESP of Jackson als ik naar het design of de specs kijk, maar ik geef toe er nooit één bewust gehoord te hebben.
Kan iemand mij dit uitleggen?.
ev0l... ev0l!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
witte gitaar met goude hardware![]()
maar dat is vast niet evil genoeg voor jullie metal
Volgens mij hebben de meeste .011 setjes inderdaad een onomwonden g snaar. De meeste .012 sets hebben wel een omwonden g.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef vincent136 het volgende:
Even een vraagje; ik heb nu op mijn gitaar Ernie Ball EB-2208 Light (.011 - .052)
Daarbij zijn de 1e 4 snaren, e a d en g van staal (of iets anders, weet ik zo ook niet) en de B en E zijn veel dunner en gladder. Dat bevalt me prima..
Eerst had ik altijd D'Addario 010 snaren, en daar ben ik af gestapt omdat de G net zo aanvoelde als de B en E, dunner en glad..
Maar mijn vraag is dus; hebben alle .011 series die 'stalen' G snaar ipv de dunnere,gladdere uitvoering van 010 snaren?
Ten eerste, ik neem aan dat het om een akoestische gitaar gaatquote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef vincent136 het volgende:
Even een vraagje; ik heb nu op mijn gitaar Ernie Ball EB-2208 Light (.011 - .052)
Daarbij zijn de 1e 4 snaren, e a d en g van staal (of iets anders, weet ik zo ook niet) en de B en E zijn veel dunner en gladder. Dat bevalt me prima..
Eerst had ik altijd D'Addario 010 snaren, en daar ben ik af gestapt omdat de G net zo aanvoelde als de B en E, dunner en glad..
Maar mijn vraag is dus; hebben alle .011 series die 'stalen' G snaar ipv de dunnere,gladdere uitvoering van 010 snaren?
gewoon de sheckter demon 7-snaar is gewoon mooiquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?
Hun vijfsnarige bas lijkt mij persoonlijk ook wel cool, maar de gitaren lijken me niet erg veel beter dan bijv ESP of Jackson als ik naar het design of de specs kijk, maar ik geef toe er nooit één bewust gehoord te hebben.
Kan iemand mij dit uitleggen?.
yeah! gaat hard man! echt geil!quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, gefeliciteerd met je aankoop Ares! Turn that shit op!! [ afbeelding ]
Die is wel okay, ja.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Witte Gibson Les Paul met gouden hardware en zwarte binding.
[ afbeelding ]
Dead sexahhh![]()
Goed bezig Dribbel_quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Blegh morgen tentamen ik moet nu toch echt eens gaan leren
Er zijn bepaalde logistieke problemen bij het plannen op de maandag niet na het weekend.quote:Op zondag 11 november 2007 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
wie planned er dan ook een tentamen op de maandag na het weekendbelachelijk toch ?
Ik moest je zin echt 5 keer lezenquote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde logistieke problemen bij het plannen op de maandag niet na het weekend.
Nice ja, zo'n witte custom.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Witte Gibson Les Paul met gouden hardware en zwarte binding.
[ afbeelding ]
Dead sexahhh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |