De meeste squiers vast nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:43 schreef matjuhhh007 het volgende:
of japan toch
Heb de Marshall altijd op 2/3 staan als we oefenenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb m'n versterker nog niet verder gehad dan stand 3-4
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:53 schreef Witchfynder het volgende:
Op 2/3de? Had ik wel verwacht van je..
.
Pure Valve Filth!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
oe hoe zijn die dingen ?en welke heb je
Mijn 350W head gaat tot 3 ofzo dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij optredens gaat ie ook nie harder dan standje 3 net 4 misschien
Arm?? Zijn ze wel op gebouwd hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn 350W head gaat tot 3 ofzo dan.
De arme 100W amp in de oefenruimte moet op 7, anders komt het niet boven het andere brute metalgeluid uit..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Jorikjet het volgende:
hallo
Het is iig geen affinity, het is al een ouwe en hij is té goed. Echt een HEERLIJKE gitaar is het, daarom denk ik dat het een Japanner is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Serienummer staat misschien in de nekpocket. Maar om een geleende (ja toch?) gitaar nou uit elkaar te halen voor een serienummer... als je weet wat voor model het is bne je al een heel eind. Ik ben niet zo thuis in de Squiers maar je hebt oa Affinity. MAargoed, over het algemeen kan je gewoon uitgaan van Korea of China.
Succesquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond I Kissed Charles @ Unite-It Festival Meppel!
Moet jullie zangeres niet Sintmaarten lopen vanavond dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond I Kissed Charles @ Unite-It Festival Meppel!
maak eens een fototje van de kop, plus achterkant, misschien kan ik u op weghelpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
En welk jaartal enzo?
Er staat alleen maar: Squier Strat by Fender. Geen serieu nummers, ook niet op de halsplaat ofzo.
Nou, het blijft een Crate...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Arm?? Zijn ze wel op gebouwd hoor
Achterkant van de kop? Of van de body?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
maak eens een fototje van de kop, plus achterkant, misschien kan ik u op weghelpen
Dan zijn we er al inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, het blijft een Crate...
Precies.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zijn we er al inderdaad
jupquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Ares: 22 dec spelen wij in The Box in Boxmeer. Is dat oost Brabant genoeg voor je?.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen in huize allsystemshalt,
Gillende Gitaren !!!!
![]()
![]()
![]()
*Arme buren ....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders kom ik echt niet boven mijn drummer uit man [ afbeelding ]
Uhm ik bedoel, hoe luider hoe beter. This one goes to 11! [ afbeelding ]
neuh, volgende electrische wordt een sheckterquote:Op zondag 11 november 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer man, die BC Riches![]()
Koop nou eens een fatsoenlijke Dean man![]()
Ik wil zo'n amp, echt waarquote:
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
neuh, volgende electrische wordt een sheckter
Herman Finkers! Held!quote:Op zondag 11 november 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jup
alleen zit ik dan in Utrecht
uit eten, herman finkers aanschouwen, hotelletje en weer eten en naar huis, samen met me vriendin
Ze hebben hele mooie modellenquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen uit het niets haast ineens een Schechter? Wat is er precies zo geweldig aan?
Hun vijfsnarige bas lijkt mij persoonlijk ook wel cool, maar de gitaren lijken me niet erg veel beter dan bijv ESP of Jackson als ik naar het design of de specs kijk, maar ik geef toe er nooit één bewust gehoord te hebben.
Kan iemand mij dit uitleggen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |