Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zit tussen je oren maar als jij het beter vind klinken lekker laten zitten dan he
Nou kom eens met die samples, je had toch zo'n mic?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:51 schreef ibaneX het volgende:
Net versterker een tijdje op een kwart open gehad, me oren ga maandag eerst alphine's halen
Verder lekker geluid enzo
in zuid oost brabant wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je onder de rivieren overal komt.
Jij bent echt dé audiofiel van dit hele topicquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.
Strat --> SD-1 --> MXR--> Jtm.
yeah.
Doe alleen jezelf en de brandweer een lol: ga nooit experimenteren met de ingangen op cabinets aub.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien omdat er dan meer weerstand tussen zit. Any way, op hoger volume is er geen verschil merkte ik net. Maar wat klinkt het allemaal lekker zo.
Strat --> SD-1 --> MXR--> Jtm.
yeah.
Hier ook, als ik m'n Marshall vol open zou zetten zou het hele centrum van dit dorp mee kunnen genietenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou kom eens met die samples, je had toch zo'n mic?
Heb m'n versterker nog niet verder gehad dan stand 3-4
klinkt als een goed idee dus?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier ook, als ik m'n Marshall vol open zou zetten zou het hele centrum van dit dorp mee kunnen genieten![]()
Uhhh, misschien wel, worden die bejaarden hier om me heen eens wakker. Gebeurt er eens wat in dit saaie dorpquote:
Man o man. Wat een naam voor een tent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Ares: 22 dec spelen wij in The Box in Boxmeer. Is dat oost Brabant genoeg voor je?.
Haha, maar ik ben nu écht tevreden over me geluid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent echt dé audiofiel van dit hele topic![]()
Zoiets ja, of anders op internet gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
Bonus live EPtje bij de limited edition van jullie aankomende CD..
Serienummer staat misschien in de nekpocket. Maar om een geleende (ja toch?) gitaar nou uit elkaar te halen voor een serienummerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
En welk jaartal enzo?
Er staat alleen maar: Squier Strat by Fender. Geen serieu nummers, ook niet op de halsplaat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |