quote:
Raar, ik heb hier nooit iets dergelijks gezienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens je viking weer!![]()
Gisteren bleef je UI constant stilstaan...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ken dat hele heroes niet
wel goed hoor met uquote:
mooi zoquote:
ik had een bobquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef crossover het volgende:
om 5 uur thuisgekomen gister zonder fiets
Goei feestje
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
Candice Wilmer [Heroes] Missy Peregrym
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef crossover het volgende:
om 5 uur thuisgekomen gister zonder fiets
Goei feestje
Fritsert, jij ging toch naar Limland?quote:
Het rotte is dat ze al in serie 2 zijn of zo? Dus het lijkt me niet echt te volgen voor een n00bquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt een geniale serie PH
in Nederland is aflevering 21 geweest. seizoen 1 heeft 23 afleveringen en is gewoon te koop voor rond de 40 euroquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rotte is dat ze al in serie 2 zijn of zo? Dus het lijkt me niet echt te volgen voor een n00b
Verander je wachtwoord dan ook als je 'm aan hem gegeven hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Lenny zat gister onder mijn account te postenDe lul
Banwaardige info!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Lenny zat gister onder mijn account te postenDe lul
quote:
Je mist nog een spatie!quote:
Welk slechte weer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef sararaats het volgende:
argh, ik heb last van het slechte weer
hier is het vreselijk wisselvallig weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Welk slechte weer?![]()
Hier schijnt al bijna de hele dag de zon en af en toe slechts een buitje voor het stof!![]()
Muckiequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo [afbeelding] met mij ook prima. Mijn tentamenweek is eindelijk afgelopen [afbeelding]
Vanavond nog ledenvergadering van de muziek en dan doe ik mooi niks meer :p
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Je mist nog een spatie!
Hé, nu niet meer... [afbeelding]
Komt jouw meisje uit Venray? Of dr familie? Of is het gewoon een korte vakantie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jazeker, maar het is Venray, familieweekend van mijn meisje [afbeelding]
hier is het 28 gradenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier is het vreselijk wisselvallig weer
het kan ook zijn dat ik flip (slecht hé)
Te Koop?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
in Nederland is aflevering 21 geweest. seizoen 1 heeft 23 afleveringen en is gewoon te koop voor rond de 40 euro [afbeelding]
Goed topicquote:
Zit jij in de sauna ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hier is het 28 graden [afbeelding]
Het is, gelukkig, een korte vakantie. Haar familie aan vaders' kant organiseert jaarlijks zo'n uitje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt jouw meisje uit Venray? Of dr familie? Of is het gewoon een korte vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |