quote:
Raar, ik heb hier nooit iets dergelijks gezienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens je viking weer!![]()
Gisteren bleef je UI constant stilstaan...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
Ken dat hele heroes niet
wel goed hoor met uquote:
mooi zoquote:
ik had een bobquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef crossover het volgende:
om 5 uur thuisgekomen gister zonder fiets
Goei feestje
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
Candice Wilmer [Heroes] Missy Peregrym
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef crossover het volgende:
om 5 uur thuisgekomen gister zonder fiets
Goei feestje
Fritsert, jij ging toch naar Limland?quote:
Het rotte is dat ze al in serie 2 zijn of zo? Dus het lijkt me niet echt te volgen voor een n00bquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt een geniale serie PH
in Nederland is aflevering 21 geweest. seizoen 1 heeft 23 afleveringen en is gewoon te koop voor rond de 40 euroquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rotte is dat ze al in serie 2 zijn of zo? Dus het lijkt me niet echt te volgen voor een n00b
Verander je wachtwoord dan ook als je 'm aan hem gegeven hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Lenny zat gister onder mijn account te postenDe lul
Banwaardige info!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Lenny zat gister onder mijn account te postenDe lul
quote:
Je mist nog een spatie!quote:
Welk slechte weer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef sararaats het volgende:
argh, ik heb last van het slechte weer
hier is het vreselijk wisselvallig weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Welk slechte weer?![]()
Hier schijnt al bijna de hele dag de zon en af en toe slechts een buitje voor het stof!![]()
Muckiequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo [afbeelding] met mij ook prima. Mijn tentamenweek is eindelijk afgelopen [afbeelding]
Vanavond nog ledenvergadering van de muziek en dan doe ik mooi niks meer :p
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Je mist nog een spatie!
Hé, nu niet meer... [afbeelding]
Komt jouw meisje uit Venray? Of dr familie? Of is het gewoon een korte vakantie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jazeker, maar het is Venray, familieweekend van mijn meisje [afbeelding]
hier is het 28 gradenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier is het vreselijk wisselvallig weer
het kan ook zijn dat ik flip (slecht hé)
Te Koop?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
in Nederland is aflevering 21 geweest. seizoen 1 heeft 23 afleveringen en is gewoon te koop voor rond de 40 euro [afbeelding]
Goed topicquote:
Zit jij in de sauna ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hier is het 28 graden [afbeelding]
Het is, gelukkig, een korte vakantie. Haar familie aan vaders' kant organiseert jaarlijks zo'n uitje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt jouw meisje uit Venray? Of dr familie? Of is het gewoon een korte vakantie?
Alleen Miljonair maakt KLB en ONZ topics!quote:
Daar wil jij naam niet aan vuil makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen Miljonair maakt KLB en ONZ topics!![]()
ik mag dat andere toch niet vermelden pannenkoek, dat weet je bestquote:
Haha. Leukquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is, gelukkig, een korte vakantie. Haar familie aan vaders' kant organiseert jaarlijks zo'n uitje.
Nee, ik zou er niet aan moeten denken om met iemand uit Limburg te moeten communiceren [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, andere users doen het ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen Miljonair maakt KLB en ONZ topics! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dat andere toch niet vermelden pannenkoek, dat weet je best [afbeelding]
@ saar [afbeelding] hallo. ik zit thuis met de kachel aan [afbeelding]
Stoken jullie het serieus tot ver boven de twintig graden binnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef sararaats het volgende:
dan is het bij mij binnen 24.2 °C
ik kan de buitentemperatuur niet zien, die blijft op 18.7 staan. batterijtje van de sensor is leeg denk ik
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dat andere toch niet vermelden pannenkoek, dat weet je best
@ saarhallo. ik zit thuis met de kachel aan
![]()
Ik heb het zelf ook niet uitgezochtquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha. Leuk. Al had ik persoonlijk niet omg. Venray uitgezocht, maar eerder Arcen, of Zuid-Limburg
![]()
Alhoewel... Ik zou juist naar Zuid- danwel Noord-Holland gaan ofzo![]()
Met Limburgers is het over het algemeen prima communiceren hoor, tenzij ze uit de buurt van Kerkrade komen, dan zijn t net halve Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |