abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2007 @ 19:49:01 #251
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54533834
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze geen proces en advocaat kregen? Vind het maar een heel vreemd verhaal, mogelijk uit de dikke duim van deze toeristjes gezogen. Net als gekakel over een sneeuwstorm in Texas midden in de zomer.
Klinkt mij in de oren als een stelletje grappemakers. Verder wens ik ze veel succes met het aanklagen van Amerika.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54533894
Wat een sneu kuttopic, zeg, allemachtig. Hulde.

Fanboys.
pi_54533923
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef SpecialK het volgende:
StefanP. Mag ik jou vragen waarom jij nog op dit forum rondwaard daar waar jij overduidelijk de grootste minachting hebt voor nederland, nederlanders, europa en europeanen?

Kick je gewoon op lekker flamen en kinderachtig ongenuanceerd posten "in het hol van de leeuw" enzo? Je hebt het altijd zo hoog op met vrijheid maar het lijkt er meer op alsof je de gevangene bent van je eigen ziekelijke masochisme/sadisme systeem waar je je in flamewars probeert te begeven als een soort adrenaline junk die opzoek is naar z'n volgende shot.

And don't give me that "I need to spread the truth bullshit". Wij zijn toch zo zielig en verloren en nutteloos in contrast met the land of the free, home of the brave? What do you fucking care about anyone here?

Je verraad je onzekerheid door hier rond te blijven hangen en met iedereen in discussie te willen die niet vindt dat het land van jouw keuze geweldig is. Je bent een proseliet, een evangelist en daarmee in mijn ogen een vrij ziekelijk figuur.
Lekker ontopic, ga zeuren in KLB...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_54533958
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik snap je probleem eigenlijk niet. Als de VS echt zo fantastisch was, dan zou ik daar m'n mond over houden.
Niemand hier beweert dat de de VS fantastisch is en het uitverkoren paradijs, maar het lijkt me onmogelijk wekenlang zonder proces opgesloten worden voor het nalaten van het verlengen van het visum (er zijn er vast meer die dat wel eens zijn vergeten).

En dan zouden ze dus zo'n beetje de eerste in de VS zijn die zonder proces en advocaat en zonder een telefoontje te plegen aan hun familie achter slot en grendel verdwijnen, buiten die mensen die in die gevangenis in Cuba opgesloten zitten, verdacht van terrorisme. Sorry, maar denk je nu werkelijk dat die twee boerenhollanders zo interessant zijn?
Nogmaals, ik geloof niks van dit hele verhaal en ben benieuwd naar het hele proces omtrent dit gebeuren. Er moet meer aan de hand zijn en het verhaal klopt nog van geen kant ook denk ik.
pi_54534056
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:53 schreef axis303 het volgende:

[..]

Lekker ontopic, ga zeuren in KLB...
Of stuur een persoonlijk bericht.
  Donald Duck held zondag 11 november 2007 @ 19:59:08 #256
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54534083
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef SpecialK het volgende:
StefanP. Mag ik jou vragen waarom jij nog op dit forum rondwaard daar waar jij overduidelijk de grootste minachting hebt voor nederland, nederlanders, europa en europeanen?

Kick je gewoon op lekker flamen en kinderachtig ongenuanceerd posten "in het hol van de leeuw" enzo? Je hebt het altijd zo hoog op met vrijheid maar het lijkt er meer op alsof je de gevangene bent van je eigen ziekelijke masochisme/sadisme systeem waar je je in flamewars probeert te begeven als een soort adrenaline junk die opzoek is naar z'n volgende shot.

And don't give me that "I need to spread the truth bullshit". Wij zijn toch zo zielig en verloren en nutteloos in contrast met the land of the free, home of the brave? What do you fucking care about anyone here?

Je verraad je onzekerheid door hier rond te blijven hangen en met iedereen in discussie te willen die niet vindt dat het land van jouw keuze geweldig is. Je bent een proseliet, een evangelist en daarmee in mijn ogen een vrij ziekelijk figuur.
Gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt zijn (hoewel hij niet eens het aantal staten juist kan opnoemen), dat ie denkt alles te moeten verdedigen op een Nederlands forumpje. Lachwekkend haast.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54534125
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt zijn (hoewel hij niet eens het aantal staten juist kan opnoemen), dat ie denkt alles te moeten verdedigen op een Nederlands forumpje. Lachwekkend haast.
Hé, gebruik anders je PB!
pi_54534155
quote:
Maar Wesley belandde halfnaakt in een isolatiecel van twee bij drie, nadat hij een vraag van een psychologisch onderzoek verkeerd had beantwoord.
Dit vind ik misschien nog wel het vreemdste stuk van het vervaal. Klinkt wel heel vaag. Zo vaag dat het mij bevreemdt dat hier verder niet over uit uitgeweid wordt.
Kan me nauwelijks voorstellen dat je op grond van het simpelweg "vekeerd" beantwoorden van een vraag, de isoleercel ingesmeten wordt.

Zelfs niet in het facistische Amerika.
pi_54534172
En sowieso, een psychologisch onderzoek? Errr?
  zondag 11 november 2007 @ 20:08:49 #260
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54534290
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef Monidique het volgende:
En sowieso, een psychologisch onderzoek? Errr?

Hbe jij enig idee wat die amerikaanse bureaucraten allemaal bedenken voor illegale immigranten? Als 't in de regels staat, dan moet 't gebeuren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54534353
Dat zou kunnen, hoor, ben er nooit geweest, maar toch...
  zondag 11 november 2007 @ 20:13:05 #262
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54534411
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:02 schreef BobbySixkiller het volgende:

Kan me nauwelijks voorstellen dat je op grond van het simpelweg "vekeerd" beantwoorden van een vraag, de isoleercel ingesmeten wordt.
Ooit wel eens een politieverhoor meegemaakt? Ik kan me wel voorstellen dat, als je behandeld wordt als illegale immigrant, je op een gegeven moment maar iets zegt om van het gezeik af te zijn. Wat dan vervolgens helemaal verkeerd uitpakt en tegen je wordt gebruikt. En dan kun je nog zo hard roepen 'jah, toen ik dat zei was ik doodop en had ik het helemaal gehad', maar da's natuurlijk geen argument.

Gelukkig heb jij je altijd heel goed onder controle, dus jou zal zoiets nooit overkomen
pi_54534420
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:08 schreef gronk het volgende:

[..]

Hbe jij enig idee wat die amerikaanse bureaucraten allemaal bedenken voor illegale immigranten? Als 't in de regels staat, dan moet 't gebeuren.
Tja, het lijkt me dat ze het grotendeels toch prima doorstaan want het stikt in de VS van de Mexicaanse immigranten ed.
Je moet niet zo overdrijven.
  zondag 11 november 2007 @ 20:14:12 #264
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54534446
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, het lijkt me dat ze het grotendeels toch prima doorstaan want het stikt in de VS van de Mexicaanse immigranten ed.
Je moet niet zo overdrijven.
Ga iemand anders voorschrijven wat-ie moet doen.
  zondag 11 november 2007 @ 20:31:34 #265
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54534968
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

O mijn god! Een vrouw die niet doet wat er bevolen wordt, wordt getasered! Twee stinkende hippies met een grote bek en een verlopen visa worden in de cel gegooid! De wereld komt ten einde! Heel Amerika bestaat uit fascisten! Wat een kutland! Niemand heeft er rechten!

Zeg eens, hoelang heb jij in de VS gewoond? Want je hebt natuurlijk ook de resterende 299999999 Amerikanen ontmoet en ervaren hoe het leven in Amerika is. Loser.
Het zijn geen linkse stinkende hippies. Het zijn prima verzorgde mensen die goed om kunnen gaan met agenten, gezien die naar hun mening vriendelijke agent een lift aanbood. Hoe past dat in je verhaal?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 11 november 2007 @ 20:34:43 #266
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54535062
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niemand hier beweert dat de de VS fantastisch is en het uitverkoren paradijs, maar het lijkt me onmogelijk wekenlang zonder proces opgesloten worden voor het nalaten van het verlengen van het visum (er zijn er vast meer die dat wel eens zijn vergeten).
Ja, voor ieder normaal weldenkend mens is het ook heel raar om te zien dat een oninteressante Afghaanse boer, waarvan door een andere oninteressante Afghaanse boer wat gezegd wordt, 4 jaar wordt opgesloten zonder proces.

Toch gebeurd het. Dat heet politiek. Iets met het geloof om terrorisme te voorkomen ofzo.
Hier zou dat ook gebeurd kunnen zijn, iets om illegale immigranten tegen te houden ofzo.
quote:
En dan zouden ze dus zo'n beetje de eerste in de VS zijn die zonder proces en advocaat en zonder een telefoontje te plegen aan hun familie achter slot en grendel verdwijnen, buiten die mensen die in die gevangenis in Cuba opgesloten zitten, verdacht van terrorisme. Sorry, maar denk je nu werkelijk dat die twee boerenhollanders zo interessant zijn?
Nogmaals, ik geloof niks van dit hele verhaal en ben benieuwd naar het hele proces omtrent dit gebeuren. Er moet meer aan de hand zijn en het verhaal klopt nog van geen kant ook denk ik.
Ze hoeven niet interessant te zijn om te worden opgesloten. Dat zijn die Afghaanse boeren ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 11-11-2007 20:42:49 ]
pi_54535094
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het zijn geen linkse stinkende hippies. Het zijn prima verzorgde mensen die goed om kunnen gaan met agenten, gezien die naar hun mening vriendelijke agent een lift aanbood. Hoe past dat in je verhaal?
he nu niet genuanceerd gaan doen he

Het zijn linkse wannabe kut thee drinkende stinkende communistische met factistoidische trekjes rond zwerfende hypies
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54535098
Het gevangeniswezen is in de VS big business, zoals er alles groot is. Ook niet gek met meer dan een miljoen gevangenen. Het is werkgelegenheid.
pi_54535111
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gelukkig neem ik kritiek van eenzame jongetjes die op zolder bij mamma wonen en verliefd zijn op een zangeresje niet echt serieus. Dit soort drek mag je trouwens gerust in mijn fobo plaatsen hoor; het hoeft niet in serieuze topics.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 11 november 2007 @ 20:37:56 #270
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54535154
Overigens, over dat 'vastzitten zonder proces': zie http://stop_deportaties.mahost.org/?p=57

Kan ook in nederland: Fiets maar eens zonder licht, en weiger je ID-kaart of paspoort te laten zien. Zonder proces kom je dan in de gevangenis, net zolang tot je 'wel wilt'. Sim-pel.
pi_54535162
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat over die vriendelijke agent zeggen ze natuurlijk alleen ten einde te verbloemen dat ze linkse stinkende hippies zijn. Like duh.
  zondag 11 november 2007 @ 20:41:57 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54535289
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:56 schreef michiel5 het volgende:
Die straf is natuurlijk gewoon belachelijk.
Een belletje naar de Nederlandse ambassade was natuurlijk genoeg geweest, echt om te kotsen dit.
Moet je wel worden aangeboden om te bellen natuurlijk..
pi_54535467
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt Bush wel; "If you're not with us, you're against us
That doesn't sound so bad, unless you're at the receiving end of the stick.

Gelukkig hoeven we ons daar met Balkenellende als leider geen zorgen over te maken: hij heeft waarschijnlijk de foto's van zijn praatje met Bush ingelijst ijn zijn slaapkamer hangen. En begint automatich voorover te buigen en zijn broek uit te doen als hij er maar aan denkt.
pi_54535509
Ik heb een foto van die gast gevonden:

Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 11 november 2007 @ 20:55:13 #275
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54535622
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wat een bullshit + belediging.....klein beetje gefrustreerd
Goh, hoe zou dat nou kunnen.
  zondag 11 november 2007 @ 21:09:19 #276
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54535947
Ach wat ironisch, de Nederlandse Amerika-fanboys hebben ons tot Europeanen omgedoopt. Stomp lekker verder af.
Zyggie.
pi_54536023
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:02 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Dit vind ik misschien nog wel het vreemdste stuk van het vervaal. Klinkt wel heel vaag. Zo vaag dat het mij bevreemdt dat hier verder niet over uit uitgeweid wordt.

Zelfs niet in het facistische Amerika.
En als straks uit het proces blijkt dat dit wel het geval was?
pi_54536197
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef Xith het volgende:

[..]

En als straks uit het proces blijkt dat dit wel het geval was?
Ik betwijfel of er überhaupt een proces komt, maar goed. Dan ben ik benieuwd wat de vraag was, en vooral het antwoord.

Ik kan echt niets zinnigs bedenken mbt wat die vraag geweest zou zijn. (zelf hypothetisch gezien niet)
  Donald Duck held zondag 11 november 2007 @ 21:24:28 #279
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54536358
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:36 schreef StefanP het volgende:

Gelukkig neem ik kritiek van eenzame jongetjes die op zolder bij mamma wonen en verliefd zijn op een zangeresje niet echt serieus. Dit soort drek mag je trouwens gerust in mijn fobo plaatsen hoor; het hoeft niet in serieuze topics.
We houden het even hier zodat de rest ook kan zien hoe dom je bent. Het ontbreekt je duidelijk aan vermogen om gegronde kritiek op Amerika te weerleggen. Je ontwijkt dergelijke posts en reageert alleen als je weer een mogelijk ziet om nog verder te gaan trollen. Het enige waar je keer op keer weer mee komt is enkel een variatie op 'ben je hier geweest? nee? bek houden dan'. Op dat punt ben je trouwens nogal hypocriet bezig. Van jou mogen de Amerikanen niet over één kam geschoren worden, maar je doet wel exact hetzelfde als er iets gebeurt in Europa. Dan zijn wij ineens met z'n allen achterlijk/dom/primitief/laf (schrappen wat niet past).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54536605
StefanP moet je doodzwijgen. Nu lacht hij zich dood en nog terecht ook.
  zondag 11 november 2007 @ 21:34:04 #281
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54536607
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

We houden het even hier zodat de rest ook kan zien hoe dom je bent. Het ontbreekt je duidelijk aan vermogen om gegronde kritiek op Amerika te weerleggen. Je ontwijkt dergelijke posts en reageert alleen als je weer een mogelijk ziet om nog verder te gaan trollen. Het enige waar je keer op keer weer mee komt is enkel een variatie op 'ben je hier geweest? nee? bek houden dan'. Op dat punt ben je trouwens nogal hypocriet bezig. Van jou mogen de Amerikanen niet over één kam geschoren worden, maar je doet wel exact hetzelfde als er iets gebeurt in Europa. Dan zijn wij ineens met z'n allen achterlijk/dom/primitief/laf (schrappen wat niet past).
Een aantal emigranten op Fok lijken hier last van te hebben. Sommigen zijn zich daar wel van bewust en proberen het wat te nuanceren. Hoort blijkbaar bij de overtocht; het verbranden van je schepen, het rechtvaardigen van je nieuwe thuis. Het kan ook niet gezond zijn dat het zeikforum Fok het concreetste product uit Nederland is, helemaal als Amerika daarin goed wordt beschimpt.
Zyggie.
pi_54536621
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:18 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Ik betwijfel of er überhaupt een proces komt, maar goed. Dan ben ik benieuwd wat de vraag was, en vooral het antwoord.

Ik kan echt niets zinnigs bedenken mbt wat die vraag geweest zou zijn. (zelf hypothetisch gezien niet)
1. Patriot Act
2. Hij was gekleurd

Wat wil je nog meer? Google levert vele resultaten van mensen die om nog stompzinnigere redenen zwaarder gepakt werden. Zoals het hebben van een naam die een beetje lijkt op een mogelijke terrorist.

Daarstraks op de radio: de VS hebben een lijst gekregen van de EU met daarop alle mesnen die misschien een terrorist zouden kunnen zijn. Gevolg: al die mensen en de bedrijven waarvoor ze werken worden geboycot, en de VS is heftig op landen aan het leunen om al hun bankrekeningen geblokkeerd te krijgen.

Zijn er bewijzen tegen die mensen? Nee, want anders waren ze wel opgepakt. Het is een lijst van verdachten waartegen geen bewijzen zijn. Maar dat is genoeg voor de VS.

Zouden die bedrijven weer kunnen handelen als ze die mensen ontslaan?

Dus, zelfs in het buitenland wordt het leven van mensen die mogelijk wel eens per ongeluk met een mogelijke terrorist hebben gepraat, zonder proces of wat dan ook door de VS verkloot.
  zondag 11 november 2007 @ 21:35:06 #283
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54536641
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
StefanP moet je doodzwijgen. Nu lacht hij zich dood en nog terecht ook.
Dat mag zo zijn, maar ondertussen zijn akelig veel van zijn hersencelletjes verziekt. Ik zou niet graag zo'n ongenuanceerde dwaas zijn.
Zyggie.
  zondag 11 november 2007 @ 21:37:44 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54536726
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dat mag zo zijn, maar ondertussen zijn akelig veel van zijn hersencelletjes verziekt. Ik zou niet graag zo'n ongenuanceerde dwaas zijn.
Maar gelukkig hoef jij dan ook niet in zijn schoenen te klimmen.
pi_54537304
Wie doet er mee Frankrijk bashen?

2 1/2 jaar in voorarrest in frankrijk
  zondag 11 november 2007 @ 22:03:58 #286
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54537413
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:

Da's vast gelogen. Hij zal het er wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet dat chauffeurs de kluit belazeren. Etcetera.

zondag 11 november 2007 @ 22:12:54 #287
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54537658
quote:

Fransen en drugs

Als ze het nemen gaan ze door het lint, als ze je betrappen als je het neemt/smokkelt/vrienden hebt die het innemen gaan ze door het lint.

Volgens mij zit er een (grondwettelijk of gewoon wettelijk) limiet aan de tijd die je in voorarrest vastgehouden mag worden dus degene die dit heeft geregeld moet gewoon keihard de bak in voor deze nazipraktijken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54537987
quote:

Frankrijk bashen is niet leuk
  zondag 11 november 2007 @ 22:26:59 #289
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54538151
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Frankrijk bashen is niet leuk
Ehhh, juist wel. Is ook gezellig, kunnen die sletjes van Amerika meedoen.
Zyggie.
  zondag 11 november 2007 @ 22:33:14 #290
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54538350
quote:

Ben je wel eens in Frankrijk geweest? Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Etc. idd. .

[ / flauwheid endezo ]
pi_54538717
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zeur, zeur, zeur. Met je profielplaatje van een van de grootste Amerikaanse acteurs.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik drink ook coca cola en ga wel eens naar de MacD.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54538818
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef Bakf het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik drink ook coca cola en ga wel eens naar de MacD.
Vuile globalist die je bent!
pi_54538903
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, jij kunt er ook wat van. Ik ben helemaal geen 'fanboy'. Over etiketjes opplakken gesproken.

Er zijn er een hoop die even willen voordoen dat Amerika een barbaars land is waar de Ku-Klux-Clan heerst en waar je zonder proces weken de cel in gaat.
De verhalen hier worden steeds wilder.

Als je vervolgens zegt dat er misschien een andere kant is van het verhaal ben je een 'fanboy.'

Gaat ie nog lekker verder?
Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende vrouwen martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.
http://www.youtube.com/watch?v=si3y9gVxJtE
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54538995
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef Bakf het volgende:

[..]

Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende burgers martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.
Waarom draagt die vrouw gezichtsbedekking?
pi_54539072
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Waarom draagt die vrouw gezichtsbedekking?
Ze was misschien bang dat die agenten haar zouden spugen?
pi_54539412
Heb je nog meer video's van hippies die door de politie mishandeld worden? Heerlijlk
pi_54539538
Ach, zat filmpjes van Genua of Seattle lijkt mij?
  zondag 11 november 2007 @ 23:38:41 #298
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54540107
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Heb je nog meer video's van hippies die door de politie mishandeld worden? Heerlijlk
quote:
Eigenlijk helemaal niet Evil
Ech' wel
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54540190
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach gut, jochie, zint het je niet dat je met gelijke munt terugbetaald wordt wanneer je onzin post als 'gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt [sic] zijn' plaatst? Denk dan voortaan nog maar eens drie keer na voordat je offtopic op de man gaat spelen.
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Een aantal emigranten op Fok lijken hier last van te hebben. Sommigen zijn zich daar wel van bewust en proberen het wat te nuanceren. Hoort blijkbaar bij de overtocht; het verbranden van je schepen, het rechtvaardigen van je nieuwe thuis. Het kan ook niet gezond zijn dat het zeikforum Fok het concreetste product uit Nederland is, helemaal als Amerika daarin goed wordt beschimpt.
Zou het misschien komen omdat wij wel verstand van zaken hebben terwijl jullie je mening vormen a.d.h.v. links NOS nieuws, rondtrekkende hippies met eenzijdige verhalen en Indymedia? Toch vreemd dat jullie wel anderen de mond willen snoeren omdat ze zogenaamd de VS 'alleen van tripjes kennen', maar te dom zijn om te realiseren dat datzelfde op jullie van toepassing is.
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef Bakf het volgende:

[..]

Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende vrouwen martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.
Laat je eens nakijken. Of ben je ook zo'n stinkende kraker die rellen loopt te schoppen? Ik lag hier dubbel bij het zien van dat langharige tuig dat lekker aangepakt wordt. Dat zal ze leren om zonder vergunning krijsend door de straat te lopen om te 'demonstreren' en vervolgens geen gehoor te geven aan het bevel op te hoepelen. Maar ach, het zullen wel onschuldige slachtoffers zijn he, net als die twee stinkhippies met hun jankverhaal uit de OP. Boe-hoe.

[ Bericht 19% gewijzigd door StefanP op 11-11-2007 23:54:03 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 11 november 2007 @ 23:55:35 #300
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54540476
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ach gut, jochie, zint het je niet dat je met gelijke munt terugbetaald wordt wanneer je onzin post als 'gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt zijn' plaatst? Denk dan voortaan nog maar eens drie keer na voordat je offtopic op de man gaat spelen.
[..]

Zou het misschien komen omdat wij wel verstand van zaken hebben terwijl jullie je mening vormen a.d.h.v. links NOS nieuws, rondtrekkende hippies met eenzijdige verhalen en Indymedia? Toch vreemd dat jullie wel anderen de mond willen snoeren omdat ze zogenaamd de VS 'alleen van tripjes kennen', maar te dom zijn om te realiseren dat datzelfde op jullie van toepassing is.
"Jullie" economie staat op springen. Tegen de tijd dat je weer asiel aan vraagt in Europa spreken we elkaar wel weer

Zou er niet snel weer willen wonen. Mede door misplaatste trotse figuren als jijzelf. De Amerikaanse vrienden die ik hier nog heb zijn i.i.g veel genuanceerder over bepaalde zaken als jij.

En daarnaast moet je toegeven dat grote delen van de U.S een hoog 2e wereld land niveau heeft. Iets wat je in Europa niet snel tegen komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')