abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54524737
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:40 schreef Xith het volgende:

[..]

He hallo, zie je mij ergens schrijven dat alle amerikanen hiermee hebben meegedaan over het hiermee eens zijn?? 1 zo'n bericht is voldoende om het rechtssysteem in het zuiden te veroordelen, mocht het bericht kloppen.

En dat een politie-agent in Boston aardig is zegt dat niets over de andere politie agenten in andere staten, of zelfs in dezelfde staat. Het is gewoon een non-argument, ik ga toch ook niet pleiten dat de politie in Boston wreed en gruwelijk is omdat een LAPD officier iemand die op de grond lag tazerde?
Ik beweer ook helemaal niet dat alle politie-agenten aardig zijn. Ik probeerde juist nuance aan te brengen in de generalisering dat alle agenten in de VS van die boemannen zijn.

Daarmee geef ik toch juist aan dat argumenten gebaseerd op incidenten niet werken?
  zondag 11 november 2007 @ 13:54:00 #202
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54524938
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef Evil_Jur het volgende:

Daarmee geef ik toch juist aan dat argumenten gebaseerd op incidenten niet werken?
Maar je kunt dat dus ook niet gebruiken als argument dat de politie in amerika 'dus' OK is.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54524986
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Maar je kunt dat dus ook niet gebruiken als argument dat de politie in amerika 'dus' OK is.
Zoals ik zei, dat was ook niet mijn doel. We kunnenin ieder geval alvast de conclusie trekken dat er OK en niet-OK agenten zijn in de VS.
pi_54525158
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat was ook niet mijn doel. We kunnenin ieder geval alvast de conclusie trekken dat er OK en niet-OK agenten zijn in de VS.
En dat er dus wettelijke procedures bestaan die inhouden dat je mensen die geen geldig visa hebben, zonder proces of wat dan ook een maand in een isoleercel kunt gooien als je daar zin in hebt.
pi_54525241
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:01 schreef DiGuru het volgende:

[..]

En dat er dus wettelijke procedures bestaan die inhouden dat je mensen die geen geldig visa hebben, zonder proces of wat dan ook een maand in een isoleercel kunt gooien als je daar zin in hebt.
Lijkt mij sterk, maar jij gelooft de backpackers, ik niet.
  zondag 11 november 2007 @ 14:06:48 #206
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525299
En waarom geloof je die backpackers niet?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54525356
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef gronk het volgende:
En waarom geloof je die backpackers niet?
Nog maar eens samenvatten dan: Vanwege de ongebruikelijkheid van het incident, de manier waarop ze zich uitdrukken en de eenzijdigheid van het bericht.
pi_54525377
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk, maar jij gelooft de backpackers, ik niet.
Tja, de eerste keer geloof je het niet, maar dit soort dingen zijn al zo vaak in het nieuws geweest de afgelopen jaren.

En nee, ik ga geen lijstje maken, je hebt ze zelf ook gezien, gehoord of gelezen.
pi_54525407
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:09 schreef DiGuru het volgende:

[..]

Tja, de eerste keer geloof je het niet, maar dit soort dingen zijn al zo vaak in het nieuws geweest de afgelopen jaren.

En nee, ik ga geen lijstje maken, je hebt ze zelf ook gezien, gehoord of gelezen.
Niet dat ik me kan herinneren dus, en ik ben er best veel mee bezig. Je kunt dan toch wel minimaal 1 vergelijkbaar voorbeeld geven?
  zondag 11 november 2007 @ 14:16:16 #210
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525532
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:08 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nog maar eens samenvatten dan: Vanwege de ongebruikelijkheid van het incident, de manier waarop ze zich uitdrukken en de eenzijdigheid van het bericht.
O tof, een ambtenaar.

Als je onheus wordt bejegend door iemand of een instantie, en je wordt daar oprecht kwaad over, dan mag je dat niet laten merken, want dan voelt de tegenpartij zich beledigd en is dat reden om datgene wat jou is overkomen af te wimpelen met 'ja, dat is sowieso niet gebeurd'.

En als je inderdaad niets laat merken, dan is het ook niet goed, want iemand die zo wordt aangepakt en daar stoicijns onder blijft, die moet dat wel verzinnen.

zondag 11 november 2007 @ 14:17:11 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525553
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Niet dat ik me kan herinneren dus, en ik ben er best veel mee bezig. Je kunt dan toch wel minimaal 1 vergelijkbaar voorbeeld geven?

'stoplicht is groen'

'Bron?'

Kijk dit topic maar na. Maar da's natuurlijk allemaal geensceneerd.
pi_54525583
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef gronk het volgende:

[..]

O tof, een ambtenaar.
Ik ben van jou toch een hoger niveau gewend, maarja...
quote:
Als je onheus wordt bejegend door iemand of een instantie, en je wordt daar oprecht kwaad over, dan mag je dat niet laten merken, want dan voelt de tegenpartij zich beledigd en is dat reden om datgene wat jou is overkomen af te wimpelen met 'ja, dat is sowieso niet gebeurd'.

En als je inderdaad niets laat merken, dan is het ook niet goed, want iemand die zo wordt aangepakt en daar stoicijns onder blijft, die moet dat wel verzinnen.

Kun je ook een beejte rationeel doen?
pi_54525600
Google maar eens naar "Patriot Act", en kijk maar eens wat de regering/politie met iemand mag doen als ook maar iemand denkt dat die persoon een illegale buitenlander en/of terrorist zou kunnen zijn.

En dan krijg je meteen een hele lijst van mensen die daardoor zo'n zelfde behandeling hebben ondergaan.
pi_54525620
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef gronk het volgende:

[..]

'stoplicht is groen'

'Bron?'

Kijk dit topic maar na. Maar da's natuurlijk allemaal geensceneerd.
Done, kan niets over een vergelijkbaar incident vinden. Waar doelde je op?
  zondag 11 november 2007 @ 14:20:32 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525640
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:18 schreef Evil_Jur het volgende:

Ik ben van jou toch een hoger niveau gewend, maarja..
Joh, voor iemand wiens discussietechniek niet verder komt dan zuigerig vragen om 'een bron' ga ik geen moeite doen.
  zondag 11 november 2007 @ 14:21:22 #216
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525683
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Done, kan niets over een vergelijkbaar incident vinden. Waar doelde je op?
Je bewijst alleen maar dat met autisten niet te discussieren valt.
pi_54525705
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef DiGuru het volgende:
Google maar eens naar "Patriot Act", en kijk maar eens wat de regering/politie met iemand mag doen als ook maar iemand denkt dat die persoon een illegale buitenlander en/of terrorist zou kunnen zijn.

En dan krijg je meteen een hele lijst van mensen die daardoor zo'n zelfde behandeling hebben ondergaan.
Ik ben redelijk bekend met de Patriot Act hoor, en ook met de excessen die daaruit voorkomen, maar ik heb eerlijk nog nooit iets gehoord over toeristen die daar dermate zwaar de dupe van zijn geworden.
pi_54525748
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Je bewijst alleen maar dat met autisten niet te discussieren valt.
Ik denk eerder dat jouw lage niveau het probleem is... MBO?
  zondag 11 november 2007 @ 14:25:21 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54525815
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:23 schreef Evil_Jur het volgende:

Ik denk eerder dat jouw lage niveau het probleem is... MBO?
Als ik jou was zou ik denken overlaten aan mensen die daar verstand van hebben
pi_54525871
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef gronk het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik denken overlaten aan mensen die daar verstand van hebben
Ik heb alle vertrouwen in mijn denkvermogen, maak je geen zorgen. Ik word wel een beetje ongerust over jou echter, op je hoofdje gevallen vannochtend? Of zit er gewoon een beetje zand in je anus?

[ Bericht 1% gewijzigd door Evil_Jur op 11-11-2007 15:04:52 ]
pi_54526357
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik heb alle vertrouwen in mijn denkvermogen (...) Ik wordt
pi_54526360
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik ben redelijk bekend met de Patriot Act hoor, en ook met de excessen die daaruit voorkomen, maar ik heb eerlijk nog nooit iets gehoord over toeristen die daar dermate zwaar de dupe van zijn geworden.
Nou, meer dan de helft. Als je kunt aantonen dat je een echte Amerikaan bent, dan moet je er al gauw Islamitisch of anderszins gekleurd uitzien willen ze je oppakken en wegstoppen als je aanleiding geeft.

Als je geen Amerikaan bent en ook geen rijke zakenman, dan interesseert het niemand in de USA wat er met je gebeurt, lijkt het. Je wordt tegenwoordig alleen nog met veel tegenzin binnengelaten, als ze echt niets negatiefs kunnen vinden en je genoeg geld te besteden hebt.
pi_54526394
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:16 schreef StefanP het volgende:
Boe-hoe.

Het lot van terroristentuig deert mij niet, dus je gekoketteer met Guantanamo zal me een worst wezen. In oorlog gebeurt shit, dus Abu Graiab interesseert me ook niet. Geheime CIA vluchten zijn geheim omdat de VS aan niemand verantwoording af hoeft te leggen, en al helemaal niet aan een stel linkse huilies. Mensen met een grote bek die naar goed Nederlands gebruik zich lekker asociaal gedragen, mogen gerust een tazer in hun hol krijgen.

Zo - heb je nog meer te miepen?
nu weet ik het zeker jij bent een relkloon van floripas

Ook dat geen verantwoording hoeven af te leggen wanneer je staatsburges van een ander land ontvoerd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54526398
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Waarom hebben ze jou nog nooit getaserd? Aan je grote bek kan 't niet liggen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 11 november 2007 @ 14:54:39 #225
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54526584
Een hoop agenten zijn erg aggresief. Iedereen die een tijdje in de US geweest is moet dat weten. Als je als blanke de weg vraagt als toerist zullen ze echt wel met een glimlach de weg wijzen. Maar als je als kleurling s'nachts word aangehouden door een verkeersfout dan zie je meteen dat handje naar de holster grijpen.

Natuurlijk worden agenten in de US veel vaker vermoord dus dat speelt allemaal mee met hun houding. Mocht dit verhaal waar zijn hoop ik dat het wel door Nederland op hoger niveau word uitgezocht.
pi_54526805
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

zondag 11 november 2007 @ 15:42:39 #227
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54527758
Ze zijn ook niet tegen de politie, zoals vele users hier willen beweren, maar tegen de Border Patrol.

Wist je dat er zelfs webcams op de grens geplaatst zijn zodat vrijwilligers gratis kunnen kijken of er iemand de grens over vlucht? Tel daarbij nog een halve muur met gatenkaas bij op (want dat zwembad moet wel goedkoop schoongemaakt worden) en je krijgt een hele rare situatie.

Border Patrol is een soort falende IND, maar dan groot. Check het nieuwe beleid sinds 2005 bijvoorbeeld:

1. Establish substantial probability of apprehending terrorists and their weapons as they attempt to enter illegally between the ports of entry;
2. Deter illegal entries through improved enforcement;
3. Detect, apprehend, and deter smugglers of humans, drugs, and other contraband;
4. Leverage “Smart Border” technology to multiply the effect of enforcement personnel; and
5. Reduce crime in border communities and consequently improve quality of life and economic vitality of targeted are unpredictable.

Terwijl het vroeger nooit meer dan 75 mensen waren die de gehele grens controleerden. Een flinke verhoging van macht dus, wat zich in deze uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 11-11-2007 15:58:23 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 11 november 2007 @ 15:55:19 #228
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54528172
Het mooie van de VS: alles is groter. Dus ook de organisatorische fuck-ups.
pi_54529644
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:40 schreef Xith het volgende:

[..]

He hallo, zie je mij ergens schrijven dat alle amerikanen hiermee hebben meegedaan over het hiermee eens zijn?? 1 zo'n bericht is voldoende om het rechtssysteem in het zuiden te veroordelen ....
Het zuiden van amerika.

Het is nog geen 40 jaar geleden dat daar onder goedkeuring van het bevoegd gezag negers werden opgehangen en gelynchd door blanke mannen met witte kappen op.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  zondag 11 november 2007 @ 17:40:04 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54530795
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef Bakf het volgende:

[..]

Het zuiden van amerika.

Het is nog geen 40 jaar geleden dat daar onder goedkeuring van het bevoegd gezag negers werden opgehangen en gelynchd door blanke mannen met witte kappen op.

[ afbeelding ]
Dat is totaal offtopic man maar goed, daar gaan we:

In Europa werden toch niet zo lang geleden ook burgers zomaar opgepakt en de nek doorgesneden? Ceaucescu anyone? 40 jaar geleden was de facist Franco nog aan de macht in Spanje. 15 jaar geleden nog 'ethnische zuiveringen' in Joegoslavie. etc. etc. Allemaal in Europa hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54531255
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef popolon het volgende:

[..]

In Europa werden toch niet zo lang geleden ook burgers zomaar opgepakt en de nek doorgesneden? Ceaucescu anyone? 40 jaar geleden was de facist Franco nog aan de macht in Spanje. 15 jaar geleden nog 'ethnische zuiveringen' in Joegoslavie. etc. etc. Allemaal in Europa hoor.
Yep, maar de moord-eskaders van de KKK werden tientallen jaren gedoogd in een land dat zo hard gilt naar andere landen mbt 'vrijheid en democratie'. Europeanen zijn nog geen 1/10 zo hypocriet dan de Amerikanen.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  zondag 11 november 2007 @ 18:04:19 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54531324
Hypocriet? Ik zou m'n hand er niet voor in het vuur durven steken.

Ik heb 30 jaar in Nederland doorgebracht en woon nu bijna 3 jaar in Michigan en ik zal niet durven beweren dat de mensen, en dan in het midwesten want daar heb ik ervaring mee, hypocrieter zijn.

Integendeel misschien wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54531462
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef Bakf het volgende:

[..]

Het zuiden van amerika.

[ afbeelding ]
En er is meer dan een eeuw keihard gevochten door ontzettend veel Amerikanen om er een einde aan te maken, maar in die kant van het verhaal ben jij natuurlijk niet geintereseerd...

Of moeten we Europa ook gaan veroordelen om wat de nazi's deden? Dat was toch wel een niveautje erger wat betreft aantal slachtoffers.
pi_54531466
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:59 schreef Bakf het volgende:

[..]

Yep, maar de moord-eskaders van de KKK werden tientallen jaren gedoogd in een land dat zo hard gilt naar andere landen mbt 'vrijheid en democratie'. Europeanen zijn nog geen 1/10 zo hypocriet dan de Amerikanen.
Zeur, zeur, zeur. Met je profielplaatje van een van de grootste Amerikaanse acteurs.
  zondag 11 november 2007 @ 18:22:19 #235
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54531768
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zeur, zeur, zeur. Met je profielplaatje van een van de grootste Amerikaanse acteurs.
Nee, dan mag je geen kritiek hebben.
pi_54531953
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, dan mag je geen kritiek hebben.
Dat zeg ik niet. Maar het is wel frappant dat je juist dat profielplaatje hebt als je verkondigt dat alles zo klote is aan dat land.
  zondag 11 november 2007 @ 18:31:02 #237
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54531998
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar het is wel frappant dat je juist dat profielplaatje hebt als je verkondigt dat alles zo klote is aan dat land.
Godsamme zeg, het begint wel op te vallen dat de fanboys niet veel meer kunnen dan pathetisch op de man spelen.
pi_54532226
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Godsamme zeg, het begint wel op te vallen dat de fanboys niet veel meer kunnen dan pathetisch op de man spelen.
Nou, jij kunt er ook wat van. Ik ben helemaal geen 'fanboy'. Over etiketjes opplakken gesproken.

Er zijn er een hoop die even willen voordoen dat Amerika een barbaars land is waar de Ku-Klux-Clan heerst en waar je zonder proces weken de cel in gaat.
De verhalen hier worden steeds wilder.

Als je vervolgens zegt dat er misschien een andere kant is van het verhaal ben je een 'fanboy.'

Gaat ie nog lekker verder?
pi_54532284
Lijkt Bush wel; "If you're not with us, you're against us
  zondag 11 november 2007 @ 18:46:33 #240
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54532346
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je vervolgens zegt dat er misschien een andere kant is van het verhaal ben je een 'fanboy.'
Ja, duhuh. D'r is altijd een andere kant van het verhaal. En soms zelfs wel meer dan een. Maar nogmaals: bij 9 van de 10 berichten hier wordt er niet naar de andere kant gevraagd. En nu opeens wel. Ik vind dat wel, erm, typisch.
  zondag 11 november 2007 @ 18:47:47 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54532375
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, jij kunt er ook wat van. Ik ben helemaal geen 'fanboy'. Over etiketjes opplakken gesproken.

Er zijn er een hoop die even willen voordoen dat Amerika een barbaars land is waar de Ku-Klux-Clan heerst
Nee. Niet meer.
quote:
en waar je zonder proces weken de cel in gaat. [..]
Ja, daar gaat het hier over.

En over andere kant gesproken, zelfs een massamoordenaar krijgt een advocaat en een proces. Een boer uit Afghanistan niet, maar dat lijkt me niet vergelijkbaar met een Nederlandse toerist.

Hoe zou die ''andere kant'' er dan uit kunnen zien? Stiekem wel contact kunnen hebben maar geweigerd? Stiekem wel een advocaat gekregen maar zielig gedaan?
  zondag 11 november 2007 @ 18:56:00 #242
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54532543
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:47 schreef Yildiz het volgende:

Hoe zou die ''andere kant'' er dan uit kunnen zien? Stiekem wel contact kunnen hebben maar geweigerd? Stiekem wel een advocaat gekregen maar zielig gedaan?
Natuurlijk. Kijk, om maar een zo goed mogelijk anti-amerikaans verhaal te krijgen, hebben de desbetreffende backpackers *weken* in het mexicaans-amerikaanse grensgebied gebanjerd zonder papieren, Border-Patrol-agenten bespuugd, en amerikaanse vlaggen verbrand.

Allemaal zodat ze later de huilie uit konden hangen.
  zondag 11 november 2007 @ 19:01:07 #243
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54532675
Ik kan me ook niet voorstellen dat als je een land intens zou haten, je er wel maanden gaat rondreizen.
  zondag 11 november 2007 @ 19:09:13 #244
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54532857
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:01 schreef Yildiz het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat als je een land intens zou haten, je er wel maanden gaat rondreizen.
Tsja, het duurde natuurlijk heeeeel erg lang voordat ze in het beloofde land iets vonden wat voldoende negatief was
pi_54533129
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:16 schreef StefanP het volgende:
Boe-hoe.

Het lot van terroristentuig deert mij niet, dus je gekoketteer met Guantanamo zal me een worst wezen. In oorlog gebeurt shit, dus Abu Graiab interesseert me ook niet. Geheime CIA vluchten zijn geheim omdat de VS aan niemand verantwoording af hoeft te leggen, en al helemaal niet aan een stel linkse huilies. Mensen met een grote bek die naar goed Nederlands gebruik zich lekker asociaal gedragen, mogen gerust een tazer in hun hol krijgen.

Zo - heb je nog meer te miepen?
Wat ben jij een simpele oetlul zeg! Jammer dat er geen icoontje met een middelvinger bestaat want anders had ik je die bij deze zwaar gegund. en
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_54533301
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:55 schreef Bakf het volgende:

[..]

Behalve onschuldige toeristen hun burgerrechten ontnemen, worden ook geboeide vrouwen regelmatig geėlektrocuteerd en gemarteld door het bevoegd gezag:

http://www.youtube.com/watch?v=KMpEr-MOSyk

The land of the free and the home of the brave...
O mijn god! Een vrouw die niet doet wat er bevolen wordt, wordt getasered! Twee stinkende hippies met een grote bek en een verlopen visa worden in de cel gegooid! De wereld komt ten einde! Heel Amerika bestaat uit fascisten! Wat een kutland! Niemand heeft er rechten!

Zeg eens, hoelang heb jij in de VS gewoond? Want je hebt natuurlijk ook de resterende 299999999 Amerikanen ontmoet en ervaren hoe het leven in Amerika is. Loser.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54533379
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:19 schreef Xith het volgende:

[..]

Jij kent alle driehonderd miljoen amerikanen?

Ja hoor je hebt er wat tripjes gemaakt, *klapt* wie niet? Maar dat geeft je nog geen Ad verecundiam.
Om dezelfde lijn maar eens door te trekken voor jou en je linkse, VS-bashende maatjes: hoevaak zijn jullie in de VS geweest? Wat zeg je? Ook een paar tripjes? Om je eigen conclusie en advies dan maar eens te herhalen: houd je mondjes. Want jullie hebben niet het flauwste benul waar je het over hebben.
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef popolon het volgende:

[..]

En wie moest uiteindelijk ingrijpen in Joegoslavie? Juist. De VS. In de achtertuin van de EU, omdat die zelf te laf was om iets te doen. Wel een grote bek hebben, maar wanneer het puntje bij het paaltje komt als de impotente, laffe, tandeloze oude heks die ze is niets doen. In je eigen achtertuin door de VS gered moeten worden... voor de zoveelste keer. Maar o zo verontwaardigd zijn als er een paar jaar later ergens iets zogenaamd misgedaan wordt door de VS hoor.... hypocriete lafheid.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 11 november 2007 @ 19:35:22 #248
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54533493
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef StefanP het volgende:

[..]

Om dezelfde lijn maar eens door te trekken voor jou en je linkse, VS-bashende maatjes: hoevaak zijn jullie in de VS geweest? Wat zeg je? Ook een paar tripjes? Om je eigen conclusie en advies dan maar eens te herhalen: houd je mondjes. Want jullie hebben niet het flauwste benul waar je het over hebben.
Ik snap je probleem eigenlijk niet. Als de VS echt zo fantastisch was, dan zou ik daar m'n mond over houden. Stel je voor dat al die vieze linkse boomknuffelaars de oversteek wagen, en mijn paradijsje een beetje komen verzieken met hun getheedrink en ander politiek correct genuil. Oftewel, ik zou helemaal niet ontkennen dat de politie Heel Heel Erg Fascistisch is, en dat de politie in het Beloofde Land Europa veel beter is.

pi_54533771
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee. Niet meer.
[..]

Ja, daar gaat het hier over.

En over andere kant gesproken, zelfs een massamoordenaar krijgt een advocaat en een proces. Een boer uit Afghanistan niet, maar dat lijkt me niet vergelijkbaar met een Nederlandse toerist.

Wie zegt dat ze geen proces en advocaat kregen? Vind het maar een heel vreemd verhaal, mogelijk uit de dikke duim van deze toeristjes gezogen. Net als gekakel over een sneeuwstorm in Texas midden in de zomer.
Klinkt mij in de oren als een stelletje grappemakers. Verder wens ik ze veel succes met het aanklagen van Amerika.
  zondag 11 november 2007 @ 19:47:18 #250
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54533791
StefanP. Mag ik jou vragen waarom jij nog op dit forum rondwaard daar waar jij overduidelijk de grootste minachting hebt voor nederland, nederlanders, europa en europeanen?

Kick je gewoon op lekker flamen en kinderachtig ongenuanceerd posten "in het hol van de leeuw" enzo? Je hebt het altijd zo hoog op met vrijheid maar het lijkt er meer op alsof je de gevangene bent van je eigen ziekelijke masochisme/sadisme systeem waar je je in flamewars probeert te begeven als een soort adrenaline junk die opzoek is naar z'n volgende shot.

And don't give me that "I need to spread the truth bullshit". Wij zijn toch zo zielig en verloren en nutteloos in contrast met the land of the free, home of the brave? What do you fucking care about anyone here?

Je verraad je onzekerheid door hier rond te blijven hangen en met iedereen in discussie te willen die niet vindt dat het land van jouw keuze geweldig is. Je bent een proseliet, een evangelist en daarmee in mijn ogen een vrij ziekelijk figuur.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')