En als straks uit het proces blijkt dat dit wel het geval was?quote:Op zondag 11 november 2007 20:02 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Dit vind ik misschien nog wel het vreemdste stuk van het vervaal. Klinkt wel heel vaag. Zo vaag dat het mij bevreemdt dat hier verder niet over uit uitgeweid wordt.
Kan me nauwelijks voorstellen dat je op grond van het simpelweg "vekeerd" beantwoorden van een vraag, de isoleercel ingesmeten wordt.
Zelfs niet in het facistische Amerika.![]()
Ik betwijfel of er überhaupt een proces komt, maar goed. Dan ben ik benieuwd wat de vraag was, en vooral het antwoord.quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef Xith het volgende:
[..]
En als straks uit het proces blijkt dat dit wel het geval was?
We houden het even hier zodat de rest ook kan zien hoe dom je bent. Het ontbreekt je duidelijk aan vermogen om gegronde kritiek op Amerika te weerleggen. Je ontwijkt dergelijke posts en reageert alleen als je weer een mogelijk ziet om nog verder te gaan trollen. Het enige waar je keer op keer weer mee komt is enkel een variatie op 'ben je hier geweest? nee? bek houden dan'. Op dat punt ben je trouwens nogal hypocriet bezig. Van jou mogen de Amerikanen niet over één kam geschoren worden, maar je doet wel exact hetzelfde als er iets gebeurt in Europa. Dan zijn wij ineens met z'n allen achterlijk/dom/primitief/laf (schrappen wat niet past).quote:Op zondag 11 november 2007 20:36 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig neem ik kritiek van eenzame jongetjes die op zolder bij mamma wonen en verliefd zijn op een zangeresje niet echt serieus. Dit soort drek mag je trouwens gerust in mijn fobo plaatsen hoor; het hoeft niet in serieuze topics.
Een aantal emigranten op Fok lijken hier last van te hebben. Sommigen zijn zich daar wel van bewust en proberen het wat te nuanceren. Hoort blijkbaar bij de overtocht; het verbranden van je schepen, het rechtvaardigen van je nieuwe thuis. Het kan ook niet gezond zijn dat het zeikforum Fok het concreetste product uit Nederland is, helemaal als Amerika daarin goed wordt beschimpt.quote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We houden het even hier zodat de rest ook kan zien hoe dom je bent. Het ontbreekt je duidelijk aan vermogen om gegronde kritiek op Amerika te weerleggen. Je ontwijkt dergelijke posts en reageert alleen als je weer een mogelijk ziet om nog verder te gaan trollen. Het enige waar je keer op keer weer mee komt is enkel een variatie op 'ben je hier geweest? nee? bek houden dan'. Op dat punt ben je trouwens nogal hypocriet bezig. Van jou mogen de Amerikanen niet over één kam geschoren worden, maar je doet wel exact hetzelfde als er iets gebeurt in Europa. Dan zijn wij ineens met z'n allen achterlijk/dom/primitief/laf (schrappen wat niet past).
1. Patriot Actquote:Op zondag 11 november 2007 21:18 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er überhaupt een proces komt, maar goed. Dan ben ik benieuwd wat de vraag was, en vooral het antwoord.
Ik kan echt niets zinnigs bedenken mbt wat die vraag geweest zou zijn. (zelf hypothetisch gezien niet)
Dat mag zo zijn, maar ondertussen zijn akelig veel van zijn hersencelletjes verziekt. Ik zou niet graag zo'n ongenuanceerde dwaas zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
StefanP moet je doodzwijgen. Nu lacht hij zich dood en nog terecht ook.
Maar gelukkig hoef jij dan ook niet in zijn schoenen te klimmen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar ondertussen zijn akelig veel van zijn hersencelletjes verziekt. Ik zou niet graag zo'n ongenuanceerde dwaas zijn.![]()
Da's vast gelogen. Hij zal het er wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet dat chauffeurs de kluit belazeren. Etcetera.quote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Wie doet er mee Frankrijk bashen?
2 1/2 jaar in voorarrest in frankrijk
Fransen en drugsquote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Frankrijk bashen is niet leukquote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Ehhh, juist wel. Is ook gezellig, kunnen die sletjes van Amerika meedoen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Frankrijk bashen is niet leuk![]()
Ben je wel eens in Frankrijk geweest? Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Etc. idd.quote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik drink ook coca cola en ga wel eens naar de MacD.quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeur, zeur, zeur. Met je profielplaatje van een van de grootste Amerikaanse acteurs.
Vuile globalist die je bent!quote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef Bakf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik drink ook coca cola en ga wel eens naar de MacD.![]()
Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende vrouwen martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.quote:Op zondag 11 november 2007 18:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, jij kunt er ook wat van. Ik ben helemaal geen 'fanboy'. Over etiketjes opplakken gesproken.
Er zijn er een hoop die even willen voordoen dat Amerika een barbaars land is waar de Ku-Klux-Clan heerst en waar je zonder proces weken de cel in gaat.
De verhalen hier worden steeds wilder.
Als je vervolgens zegt dat er misschien een andere kant is van het verhaal ben je een 'fanboy.'
Gaat ie nog lekker verder?
Waarom draagt die vrouw gezichtsbedekking?quote:Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef Bakf het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende burgers martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.
http://www.youtube.com/watch?v=si3y9gVxJtE
Ze was misschien bang dat die agenten haar zouden spugen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Waarom draagt die vrouw gezichtsbedekking?
quote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Heb je nog meer video's van hippies die door de politie mishandeld worden? Heerlijlk![]()
Ech' welquote:Eigenlijk helemaal niet Evil
Ach gut, jochie, zint het je niet dat je met gelijke munt terugbetaald wordt wanneer je onzin post als 'gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt [sic] zijn' plaatst? Denk dan voortaan nog maar eens drie keer na voordat je offtopic op de man gaat spelen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We houden het even hier zodat de rest ook kan zien hoe dom je bent. Het ontbreekt je duidelijk aan vermogen om gegronde kritiek op Amerika te weerleggen. Je ontwijkt dergelijke posts en reageert alleen als je weer een mogelijk ziet om nog verder te gaan trollen. Het enige waar je keer op keer weer mee komt is enkel een variatie op 'ben je hier geweest? nee? bek houden dan'. Op dat punt ben je trouwens nogal hypocriet bezig. Van jou mogen de Amerikanen niet over één kam geschoren worden, maar je doet wel exact hetzelfde als er iets gebeurt in Europa. Dan zijn wij ineens met z'n allen achterlijk/dom/primitief/laf (schrappen wat niet past).
Zou het misschien komen omdat wij wel verstand van zaken hebben terwijl jullie je mening vormen a.d.h.v. links NOS nieuws, rondtrekkende hippies met eenzijdige verhalen en Indymedia? Toch vreemd dat jullie wel anderen de mond willen snoeren omdat ze zogenaamd de VS 'alleen van tripjes kennen', maar te dom zijn om te realiseren dat datzelfde op jullie van toepassing is.quote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Een aantal emigranten op Fok lijken hier last van te hebben. Sommigen zijn zich daar wel van bewust en proberen het wat te nuanceren. Hoort blijkbaar bij de overtocht; het verbranden van je schepen, het rechtvaardigen van je nieuwe thuis. Het kan ook niet gezond zijn dat het zeikforum Fok het concreetste product uit Nederland is, helemaal als Amerika daarin goed wordt beschimpt.![]()
Laat je eens nakijken. Of ben je ook zo'n stinkende kraker die rellen loopt te schoppen? Ik lag hier dubbel bij het zien van dat langharige tuig dat lekker aangepakt wordt. Dat zal ze leren om zonder vergunning krijsend door de straat te lopen om te 'demonstreren' en vervolgens geen gehoor te geven aan het bevel op te hoepelen. Maar ach, het zullen wel onschuldige slachtoffers zijn he, net als die twee stinkhippies met hun jankverhaal uit de OP. Boe-hoe.quote:Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef Bakf het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze situatie? Amerikaanse nazi-cops die ongewapende vrouwen martelen voor de lol. Die lui kicken op geweld.
http://www.youtube.com/watch?v=si3y9gVxJtE
"Jullie" economie staat op springen. Tegen de tijd dat je weer asiel aan vraagt in Europa spreken we elkaar wel weerquote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut, jochie, zint het je niet dat je met gelijke munt terugbetaald wordt wanneer je onzin post als 'gewoon een klein zielig jongetje dat zo wanhopig graag Amerikaans wilt zijn' plaatst? Denk dan voortaan nog maar eens drie keer na voordat je offtopic op de man gaat spelen.
[..]
Zou het misschien komen omdat wij wel verstand van zaken hebben terwijl jullie je mening vormen a.d.h.v. links NOS nieuws, rondtrekkende hippies met eenzijdige verhalen en Indymedia? Toch vreemd dat jullie wel anderen de mond willen snoeren omdat ze zogenaamd de VS 'alleen van tripjes kennen', maar te dom zijn om te realiseren dat datzelfde op jullie van toepassing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |