abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54536672
LEEUWARDEN -
Op initiatief van een groep lezers van de Leeuwarder Courant hebben de organisatie Transport Online en advocaat Han Vallenduuk een e-mailactie ontketend om de Harlinger vrachtwagenchauffeur Klaas-Jan Bolt uit de Franse gevangenis te krijgen.

De actievoerders hebben een brief opgesteld voor de Franse president Sarkozy, waarin ze oproepen tot vrijlating van Bolt. De Franstalige versie van dit schrijven is te downloaden op de site www.3da.nu en moet naar de website van het Franse parlement worden gezonden.

,,Er zitten zat Nederlandse vrachtwagenchauffeurs opgesloten die walgen van drugs'', zo laten Bolts helpers aan Sarkozy weten. ,,Zij zijn gearresteerd omdat uw autoriteiten denken dat zij bewust drugs op uw grondgebied hebben vervoerd. Feitelijk zijn er velen die niet wisten dat zij illegale vracht vervoerden.''

Bolt wacht al tweeënhalf jaar op zijn proces. Hij zegt onschuldig te zijn aan de smokkel van softdrugs. Wijzend op Sarkozy's hulp aan de Franse gevangenen in Tsjaad eindigt de actiebrief met: ,,Wees edelmoedig wanneer onze minister-president met zijn vliegtuig komt om Bolt op te halen.''

Zie ook: SP vraagt hulp voor trucker in Franse cel

http://www.leeuwardercour(...)2677747.ece#reacties
een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt
pi_54536787
Is er iemand die iets weet over de reden waarom het zo lang duurt eer er een proces komt?
pi_54537273
ze doen t met de franse slag denk ik
pi_54537521
Het voorarrestgedeelte is schandalig. Geef hem zijn proces en laat hem daarna zijn straf uitzitten. Het resultaat zal ongetwijfeld geen verschil maken in het aantal jaren
pi_54537836
Dagboek van Klaas Jan Bolt waarin het hele gebeuren beschreven staat.
pi_54537991
Lees zijn dagboek maar eens dan krijg je een idee over hoe ze daar omgaan met nederlanders die verdacht worden van drug transport.

http://www.3da.nu/KJDagboek.pdf
http://www.3da.nu/KJDagboek2.pdf
  zondag 11 november 2007 @ 22:26:40 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54538144
Nooit geweten dat frankrijk er zo'n kutgevangeniswezen op nahield
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54538470
Tjeempie, zelfs als het verhaal overdreven is blijft het een derde-wereld-land-tafereel zo vlak over de grens.
pi_54538743
Schokkend!
Maar onze overbetaalde regering kijkt natuurlijk weer de andere kant uit, Jan Peter "normen en waarden" Balkellende voorop!
pi_54538932
Alsof die kneus van een minister-president van ons ooit zoiets zou doen "hem ophaalt met zijn vliegtuig" Die is veel te druk met zijn eigen zakken spekken, hij weet namelijk dat hij bij de volgende verkiezingen grondig afgeserveerd zal worden.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_54539608
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Alsof die kneus van een minister-president van ons ooit zoiets zou doen "hem ophaalt met zijn vliegtuig" Die is veel te druk met zijn eigen zakken spekken, hij weet namelijk dat hij bij de volgende verkiezingen grondig afgeserveerd zal worden.
Dat riepen ze de vorige vier verkiezingen ook
  maandag 12 november 2007 @ 00:28:47 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54541053
Bizar verhaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54545660
Moge ,als er fok lezers zijn die het prive adres weten van ministers hoor ik dat graag van jullie.
Om problemen te voorkomen graag prive berichtje.
tnx
pi_54548566
Waarom wil je dat weten
pi_54548766
Zoals je mischien weet zijn ze druk in de weer met de politiek aan te schrijven.
Denk dat het onder in de la terecht komt.
Maar als je ze thuis ook nog even herinderd aan dit onderwerp heeft het mischien wel effect
pi_54548829
Frankrijk is gewoon een derde wereldland. Franzen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_54553523
wat denk je dat ze met Fransen doen die drugs het land in smokkelen?
en bovendien kan men beter een brief/ e-mail sturen naar Rachida Dati, zij is minister van justitie.
mail adres: rachida.dati@justice.gouv.fr
of er geantwoord wordt op korte termijn weet ik niet maar wanneer het men echt hoog zit is het het proberen waard toch?!
pi_54556554
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:59 schreef snitser het volgende:
Zoals je mischien weet zijn ze druk in de weer met de politiek aan te schrijven.
Denk dat het onder in de la terecht komt.
Maar als je ze thuis ook nog even herinderd aan dit onderwerp heeft het mischien wel effect
Lijkt me niet echt gepast. Stel je voor dat jouw klanten je thuis gaan lastig vallen...
pi_54562944
tnx voor email adres progo ,misten we nog.
evil,als ik mijn klanten niet naar wens behandel zijn ze welkom lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')