Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ja maar iedereen weet wel de liedjes van de anderen maar niet van mij. Hij is toch bekend? GRRRRR
Long shot Greysquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op hoor, ik heb wat...![]()
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste week vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Degene die jou antwoord geeft krijgt een ban.![]()
Helaas. Die is het niet. Het is een nieuwer nummer denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Long shot Greys
Son By Four - Purest Of Pain
Net gewoon bij puur toeval ontdekt wat het wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op hoor, ik heb wat...![]()
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste week vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
ik denk dat je meneer Ponte even een brief moet schrijven dat je 15 euro overmaakt voor een cdr-tje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RYJsEEtQ1tg
Is deze geniale mix ooit op CD uitgebracht of is het gewoon live door elkaar gemixt? Klinkt echt f*cking vet. Zou 'm heel graag willen hebben, kopen desnoods
Bedankt! Ben helemaal blij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef bartrid het volgende:
9 is Slayer - South of heaven
16 is Sonic Youth - Teenage Riot.
Ook nietquote:
T-Mobile & Orange inderdaad;quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe heet dat nummer van de reclame van vodafone.. die van 'met z'n tweeën bereik je meer' ?
BVD
quote:Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie.
U wilt graag meer informatie over de muziek in de nieuwe commercial van Orange en T-Mobile. De muziek is speciaal geschreven voor deze commercial.
Titel: Guide me home
Componist: Buster Cottam
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |