Vrouwen totally stressed om een kledingstuk met tijgerprint! Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het \'roberto cavalli godendom\' bezet houden... Het is me werkelijk een raadsel. Bitchfight please!quote:
Daar ben ik stiekem dan ook wel heel boos om hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het \'roberto cavalli godendom\' bezet houden...
Juist! Al dat softe gedoequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrouwen totally stressed om een kledingstuk met tijgerprint! Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het 'roberto cavalli godendom' bezet houden... Het is me werkelijk een raadsel. Bitchfight please!
hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
Zo, net ff 3 trenchcoats afgerekendDuurde wel ff.
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
Gefeliciteerd, maar wat moet je er met drie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
HAHAHA HAHAHA Kampers ja, Hahahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Cavalli was al niet hip toen de kampers er mee gingen leuren....
Nu H&M het verkoopt wil je er dus niet meer mee dood gevonden worden in het zwembad waar Versace is doodgegaan..
paupers.
damn, ik ben nog niet eens op de site geweestquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaa het lukte me nu!
heel erg makkelijk zelfs! kon zo mijn 4 dingen in de mand pleuren en afrekenen!!!
![]()
![]()
![]()
ROFLMAO WTF MUAHAHAhahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Cavalli was al niet hip toen de kampers er mee gingen leuren....
Nu H&M het verkoopt wil je er dus niet meer mee dood gevonden worden in het zwembad waar Versace is doodgegaan..
paupers.
Ja, ik kom ook niet in de gewone online shop, laat staan Cavalli... Helaas, het was weer spannend en leuk, maar ik stop er mee. Dan maar niet die leuke kettingquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef hmmmz het volgende:
ik krijg nog steeds die technical error
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Het is mij gewoon gelukt een jurk te bestellen hoor
Die ketting van 9,90 of die met die tand? Gefeliciteerd in ieder geval, nu ik en de rest ook nogquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef nikkie1985 het volgende:
We hebben je bestelling ontvangen. Je kunt de bon nu printen en bewaren.
Als je je e-mailadres hebt ingevuld, sturen we je een bevestiging per e-mail.
jeeeej!! 1 mooie gouden ketting en 2 telefoon sieraden!!!( mijn mama is bijna jarig, die wil er ook wel 1)
ikke ben happy!!
nu verder met huiswerk!
dus mensen geduld wordt beloond!!!!
Doorverkopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef 27miracles het volgende:
[..]
gast, wat moet jij met een fucking jurk...![]()
Ik bedoel. In de winkel krijg je als het ff kan een kaakslag. En hier is het knufje kroelquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist! Al dat softe gedoeGewoon ban-waardige posts over en weer, zo moet dat!
kan je even vertellen hoe je op de site bent gekomen, zodat wij ook iets kunnen bestellen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Het is mij gewoon gelukt een jurk te bestellen hoor
omg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik widle gewoon ff kijken of het mij wel lukte, ik verveelde me
Bon printen en bewaren?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die ketting van 9,90 of die met die tand? Gefeliciteerd in ieder geval, nu ik en de rest ook nog
hoe ben je op de site gekomen, tell us the magic trick..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doorverkopen
Nee, ik widle gewoon ff kijken of het mij wel lukte, ik verveelde me
Uuhm, H&M intikken bij google en dan de levensgrote banner volgen waar groot Roberto Cavalli pronkt ? Voor de rest is het geluk hebben geen errors te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef 27miracles het volgende:
[..]
kan je even vertellen hoe je op de site bent gekomen, zodat wij ook iets kunnen bestellen..
Dito.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:47 schreef CherryLips het volgende:
bij mij skipt hij de film automatisch.
Niet dat ik iets ga kopen, wil alleen kijken hoe ver ik kom.
Das vreemdquote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Noisemaker het volgende:
wat is dit mensen ik krijg alleen maar 503 na een halve seconde al
LOL..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef Greys het volgende:
Wat hoor je na het winkelmand symbooltje te krijgen dan?
Gewoon, even voor de leuk, omdat ik het nooit zal weten?
Nietus, dat zeg jij zodat wij het opgevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Andoire het volgende:
Goed, het is gelukt, ik ben erin.
alles is Sold Out.
zij koopt het (gok ik) gewoon rechtstreeks in Milaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef 27miracles het volgende:
wat Fiona Hering van RTL Boulevard aanhad, dat is toch ook cavalli. hoe komt die kreng daaraan, zij is heus niet gaan hollen vanochtend
Okee je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, dat zeg jij zodat wij het opgeven
hoe lang zit je al aan de telefoon?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Greys het volgende:
Bloedjeserieus? Want dan ga ik mijn telefoon ook maar neerleggen namelijk, kost alleen maar centjes om te blijven hangen. Dus het is echt uitverkocht? Dat zebrajurkje ook?
het is dat kreng...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef 27miracles het volgende:
wat Fiona Hering van RTL Boulevard aanhad, dat is toch ook cavalli. hoe komt die kreng daaraan, zij is heus niet gaan hollen vanochtend
Allesquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Greys het volgende:
Bloedjeserieus? Want dan ga ik mijn telefoon ook maar neerleggen namelijk, kost alleen maar centjes om te blijven hangen. Dus het is echt uitverkocht? Dat zebrajurkje ook?
Een half uur ofzo. Maar dat kost geen drol, 7,5 cent per gesprek, niet per minuutquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef 27miracles het volgende:
[..]
hoe lang zit je al aan de telefoon?
maak dan een capje, van de mannen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
Alles
behalve dus de pantys, tuniek en de bhsetjes.
Verder zijn alle accesoires weg, behalve de sjaals en bij de mannen zijn er nog riemen en manchetknopen.
geen grap, kan capje maken
jajaja die heb ik ook besteldquote:
alleen sfeer proevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
ow yes yes
09.11.07 35-6154 46 Trenchcoat Marine 0 1 -37,25 111,75 half nov.
Heb je kortingscode gebruikt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
ow yes yes
09.11.07 35-6154 46 Trenchcoat Marine 0 1 -37,25 111,75 half nov.
Dat is code 7772, die kan je invullen tijdens het bestelprocesquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:37 schreef 27miracles het volgende:
kortingscode? leg uit? ik wil ook korting
kan dat altijd als je bij H&M bestelt of alleen dit keer. hoe komen jullie aan deze code?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat is code 7772, die kan je invullen tijdens het bestelproces![]()
Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:40 schreef 27miracles het volgende:
[..]
kan dat altijd als je bij H&M bestelt of alleen dit keer. hoe komen jullie aan deze code?
he schatje je bent zo slim, wil je met me trouwen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.
7616 voor € 10 korting werkt misschien ook nog mensen. Ook in combinatie.
Er zijn wel meerdere dingen die je niet in de webshop kon vinden, zoals de leren jacket en de briefs.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:59 schreef 27miracles het volgende:
waar kan je eigenlijk die Cavalli schoenen zien..
ik had ze eerst bij Collections/ Accessoires gezien, maar ik kan ze niet bij de Shop Online terugvinden..
Kate Moss for Topshop vind ik dan weer wél helemaal geweldig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook.
En ik ben benieuwd of ze dan wel Topshop-regeltjes* gaan hanteren, want dit kan niet langer zo.
*Maximaal aantal items per persoon
je kunt het toch ook gewoon terugsturen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier met de spullen gaan doen die ze niet passen of gewoon teveel gekocht hebbenVoor hoeveel centjes die verkocht gaan worden.
Alsof ze dat gaan doen, als ze er het driedubbele voor kunnen krijgen op Marktplaats.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt het toch ook gewoon terugsturen?
Ik denk dat je na anderhalve minuut al een goed bod voor hebt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:59 schreef hmmmz het volgende:
idd, ik heb de trenchcoat in twee maten besteld.
1 pas ik er en die houd ik en de andere gaat op marktplaats, als er dan na anderhalve week nog geen goed bod is stuur ik 'm gewoon weer terug
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat je na anderhalve minuut al een goed bod voor hebt...
Die kende ik nog niet. Verbaast me dat er geen gewonden zijn gevallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM&NR=1
utreg - hoog catharijne
wel ernstig trouwens dat de medewerkers van H&M er gewoon bij staan en hun klanten uitlachentuurlijk is het vrij ernstig en ziek gedrag, maar probeer het dan nog enigszins in goede banen te leiden i.p.v. met camera's er bij te staan en te lachen
Hoe wil je zoiets in banen gaan leiden dan? Er stond security bij de ingang om mensen enigszins tegen te houden zodat ze niet allemaal naar voren gedrukt werden, maar die brede gasten werden al bijna om ver geduwd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM&NR=1
utreg - hoog catharijne
wel ernstig trouwens dat de medewerkers van H&M er gewoon bij staan en hun klanten uitlachentuurlijk is het vrij ernstig en ziek gedrag, maar probeer het dan nog enigszins in goede banen te leiden i.p.v. met camera's er bij te staan en te lachen
Daar denkt gemiddeld H&M shoppend nederland anders over, maar ik deel jouw mening hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik vind de calvalli lijn heel erg lelijk... ben ik de enige?
Ik kom jou ook overal tegen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb als troost gewoon maar een paar leuke dingen uit de nieuwe kerstkleding (mooie corset-topjes!!! mooier dan die van Cavalli!) besteld
Die tweede zin, die snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:10 schreef thloreg het volgende:
Die vrouwen sporen gewoon niet met dit asociale gedrag. Wedden dat ze je straks in december al die Cavalli troep op de lijven zal zien zitten? Die mutsen laten zich ook alleen maar leiden door een naam en de zogenaamde 'goedkope'prijs. [ afbeelding ]
Ja die 7772 code deed het en er ging automatisch 25% af van het duurste artikel (wat overigens maar 29,90 was(!)) en die van 10 euro deed het ook (7616). Ik zou de boel annuleren en opnieuw bestellen, niks pauperachtigs aan...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:05 schreef Greys het volgende:
Je stalkt me![]()
Dus de 7772 code deed het bij jou ook? En kreeg je toen 25% op het duurste artikel?
Ik zit te twijfelen of ik mijn bestelling zal annuleren en nog eens proberenOf ben ik dan een pauper?
Hoe vind je de corset-tops, trouwens? Ik ben benieuwd of mijn boobies daar in passen...
Oh kutje, das niet zo best. Voel me een beetje schuldig dat ik je op ideeen heb gebracht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh, dit is het Cavalli topic
Post in de verkeerde dus
EDIT: overigens word ik net gebeld dat mijn bestelling is geannuleerd, mijn account is geblokkeerd en ik niets meer mag bestellen. Enkel omdat ik een kortingscode al eens gebruikt heb, bij een eerdere bestelling en ik nu probeerde twee codes te gebruiken. Bij jullie werkt het dus wel, maar ik ben gelijk een halve crimineel. Godver. Heb nog nooit te laat betaald, mijn acceptgiro's ofzo. Ik ben echt woest.
waar kun je die corset tops vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die 7772 code deed het en er ging automatisch 25% af van het duurste artikel (wat overigens maar 29,90 was(!)) en die van 10 euro deed het ook (7616). Ik zou de boel annuleren en opnieuw bestellen, niks pauperachtigs aan...
Wat betreft die corset tops: ik vind ze mooi, maar lastig te combineren en de pasvorm luistert ook nogal nauw, d'r kan veel misgaan zeg maar: (te kleine of te grote boobs, of dat die naad onder je borsten ineens halverwege zit. Maar ja, proberen kan altijd, natuurlijk! Heb je 'm in het rood of zwart?
Kan prima hoor, wij hebben 3 accounts met hetzelfde adresquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:15 schreef Greys het volgende:Meneer Greys woont op hetzelfde adres, dus dat zal wel niet werken
naar jou en de rest van nederland...quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef hmmmz het volgende:
dan mag het wel opschieten, hoe moeilijk kan het zijn om ff die spullen naar mij te sturen
rest van NL heeft natuurlijk wat minder haastquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
naar jou en de rest van nederland...
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2007 Zwolle , intern transport pakketten
stervende hoeren kanker kachel die melding staat er bij mij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef Noisemaker het volgende:
Helaas te laat, nieuwe levering eind nov.
quote:
Is normaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Noisemaker het volgende:
Bestelling is onderweg, maar manco gemeld bij TNT.
ja, dat is zo vaak. Ik denk dat het iets te maken heeft met dat ze de zending al aanmelden en het pakje zelf nog niet in het systeem hebben zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Noisemaker het volgende:
Bestelling is onderweg, maar manco gemeld bij TNT.
Als de bestelling net onderweg is is het nog onderweg vanuit Zweden naar TNT, vandaar dat het bij TNT nog op manco staat. Dit duurt ongeveer 2 dagen geloof ik, als het eenmaal gesorteerd is bij TNT heb je het binnen 2 dagen binnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:34 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
oftewel het duurt nog wel even? of is die t&t gewoon bagger?
Toch niet het zebrajurkje he?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:52 schreef schatje het volgende:
Vanochtend waren er weer verschillende artikelen te koop. Vast retourspul. Een kwartiertje later was alles weer uitverkocht.
derde, tweede van links, dat jurkjequote:
Aah volgens mij weet ik t al..quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:20 schreef hmmmz het volgende:
^ nee, dit is de eerste keer dat ik iets bij H&M bestel.
En m'n bestelling bestaat maar uit 2 trenchcoats![]()
Laat weer zien hoe gek ze in NL zijn, hier filmpje van Stockholm opening van Roberto Cavalli: http://www.youtube.com/watch?v=E5rXgreVyxgquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mDST12FY8Bs
http://www.youtube.com/watch?v=SS5XdBHFXXI
Wat een kippetjes toch..
Leuk shoppen dan..
Ik kan toch best begrijpen dat ze het limiet niet gelijk hoger zetten.quote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef hmmmz het volgende:
Naja, dat limiet doen ze toch niet omhoog, blijft bij je eerste bestelling op 100 staan. Dus nu maar een kiala punt afgesproken, de dichtstbijzijnde in wel een half uur fietsen
En mag ik daar eerst 165 euri pinnen en dan zit er nog een acceptgiro in van de overige 100 euri.
Maar als ik het dan straks 1 van die 2 jassen terugstuur, moet dat dan ook via dat kiala punt of kan dat dan wel gewoon via het postkantoor?
En als ik 1 van die 2 jassen houd (waarschijnlijk de maat 52 met 25% korting dus 111 euri) Dan gaat de maat 50 weer terug. Maar dan hoef ik toch niet eerst die acceptgiro van die overige 100 euri te betalen? En krijg ik dan die 165 -111 - verzendkosten weer teruggestort op m'n rekening ?
Ja, als je alles retour stuurt krijg je gewoon je geld terug gestort binnen een maand.. En als je "te veel" hebt betaald krijg je dat ook weer terug..quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef hmmmz het volgende:
ik moest ook gedeelte bijbetalen @ kaila punt, maar breng het via postkantoor niet terug. Krijg je dat geld dat je dan al betaald hebt gewoon weer van H&M teruggestort ?
Heb je het terug gestuurd via KIALA of TNT?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:33 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Ja, als je alles retour stuurt krijg je gewoon je geld terug gestort binnen een maand.. En als je "te veel" hebt betaald krijg je dat ook weer terug..
Maar omdat mijn pakketje nog steeds "weg" is heb ik ook nog geen geld terug gehad..
Ik vind het alleen wel verdacht.. het adres klopt (adres sticker van de H&M) , het pakketje zat goed dicht..
er stond alleen met grote letters H&M op, en er stond ook bij hoeveel de zending waard was / wat ik heb betaald toen ik het ophaalde..
En het is nog een groot pakket ook, ik kan me voorstellen dat je een brief verstuurd dat die eventueel kwijt kan raken (niet dat dat vaak gebeurd..),. maar een groot pakket kan toch niet zomaar "verdwijnen" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |