Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:40 schreef 27miracles het volgende:
[..]
kan dat altijd als je bij H&M bestelt of alleen dit keer. hoe komen jullie aan deze code?
he schatje je bent zo slim, wil je met me trouwen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.
7616 voor ¤ 10 korting werkt misschien ook nog mensen. Ook in combinatie.
Er zijn wel meerdere dingen die je niet in de webshop kon vinden, zoals de leren jacket en de briefs.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:59 schreef 27miracles het volgende:
waar kan je eigenlijk die Cavalli schoenen zien..
ik had ze eerst bij Collections/ Accessoires gezien, maar ik kan ze niet bij de Shop Online terugvinden..
Kate Moss for Topshop vind ik dan weer wél helemaal geweldig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook.
En ik ben benieuwd of ze dan wel Topshop-regeltjes* gaan hanteren, want dit kan niet langer zo.
*Maximaal aantal items per persoon
je kunt het toch ook gewoon terugsturen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier met de spullen gaan doen die ze niet passen of gewoon teveel gekocht hebbenVoor hoeveel centjes die verkocht gaan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |