Oh kutje, das niet zo best. Voel me een beetje schuldig dat ik je op ideeen heb gebracht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh, dit is het Cavalli topic
Post in de verkeerde dus
EDIT: overigens word ik net gebeld dat mijn bestelling is geannuleerd, mijn account is geblokkeerd en ik niets meer mag bestellen. Enkel omdat ik een kortingscode al eens gebruikt heb, bij een eerdere bestelling en ik nu probeerde twee codes te gebruiken. Bij jullie werkt het dus wel, maar ik ben gelijk een halve crimineel. Godver. Heb nog nooit te laat betaald, mijn acceptgiro's ofzo. Ik ben echt woest.
waar kun je die corset tops vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die 7772 code deed het en er ging automatisch 25% af van het duurste artikel (wat overigens maar 29,90 was(!)) en die van 10 euro deed het ook (7616). Ik zou de boel annuleren en opnieuw bestellen, niks pauperachtigs aan...
Wat betreft die corset tops: ik vind ze mooi, maar lastig te combineren en de pasvorm luistert ook nogal nauw, d'r kan veel misgaan zeg maar: (te kleine of te grote boobs, of dat die naad onder je borsten ineens halverwege zit. Maar ja, proberen kan altijd, natuurlijk! Heb je 'm in het rood of zwart?
Kan prima hoor, wij hebben 3 accounts met hetzelfde adresquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:15 schreef Greys het volgende:Meneer Greys woont op hetzelfde adres, dus dat zal wel niet werken
naar jou en de rest van nederland...quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef hmmmz het volgende:
dan mag het wel opschieten, hoe moeilijk kan het zijn om ff die spullen naar mij te sturen
rest van NL heeft natuurlijk wat minder haastquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
naar jou en de rest van nederland...
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2007 Zwolle , intern transport pakketten
stervende hoeren kanker kachel die melding staat er bij mij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef Noisemaker het volgende:
Helaas te laat, nieuwe levering eind nov.
quote:
Is normaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Noisemaker het volgende:
Bestelling is onderweg, maar manco gemeld bij TNT.
ja, dat is zo vaak. Ik denk dat het iets te maken heeft met dat ze de zending al aanmelden en het pakje zelf nog niet in het systeem hebben zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Noisemaker het volgende:
Bestelling is onderweg, maar manco gemeld bij TNT.
Als de bestelling net onderweg is is het nog onderweg vanuit Zweden naar TNT, vandaar dat het bij TNT nog op manco staat. Dit duurt ongeveer 2 dagen geloof ik, als het eenmaal gesorteerd is bij TNT heb je het binnen 2 dagen binnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:34 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
oftewel het duurt nog wel even? of is die t&t gewoon bagger?
Toch niet het zebrajurkje he?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:52 schreef schatje het volgende:
Vanochtend waren er weer verschillende artikelen te koop. Vast retourspul. Een kwartiertje later was alles weer uitverkocht.
derde, tweede van links, dat jurkjequote:
Aah volgens mij weet ik t al..quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:20 schreef hmmmz het volgende:
^ nee, dit is de eerste keer dat ik iets bij H&M bestel.
En m'n bestelling bestaat maar uit 2 trenchcoats![]()
Laat weer zien hoe gek ze in NL zijn, hier filmpje van Stockholm opening van Roberto Cavalli: http://www.youtube.com/watch?v=E5rXgreVyxgquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mDST12FY8Bs
http://www.youtube.com/watch?v=SS5XdBHFXXI
Wat een kippetjes toch..
Leuk shoppen dan..
Ik kan toch best begrijpen dat ze het limiet niet gelijk hoger zetten.quote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef hmmmz het volgende:
Naja, dat limiet doen ze toch niet omhoog, blijft bij je eerste bestelling op 100 staan. Dus nu maar een kiala punt afgesproken, de dichtstbijzijnde in wel een half uur fietsen
En mag ik daar eerst 165 euri pinnen en dan zit er nog een acceptgiro in van de overige 100 euri.
Maar als ik het dan straks 1 van die 2 jassen terugstuur, moet dat dan ook via dat kiala punt of kan dat dan wel gewoon via het postkantoor?
En als ik 1 van die 2 jassen houd (waarschijnlijk de maat 52 met 25% korting dus 111 euri) Dan gaat de maat 50 weer terug. Maar dan hoef ik toch niet eerst die acceptgiro van die overige 100 euri te betalen? En krijg ik dan die 165 -111 - verzendkosten weer teruggestort op m'n rekening ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |