Vrouwen totally stressed om een kledingstuk met tijgerprint! Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het \'roberto cavalli godendom\' bezet houden... Het is me werkelijk een raadsel. Bitchfight please!quote:
Daar ben ik stiekem dan ook wel heel boos om hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het \'roberto cavalli godendom\' bezet houden...
Juist! Al dat softe gedoequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrouwen totally stressed om een kledingstuk met tijgerprint! Dat ze nog geen ruzie met elkaar maken omdat ze elkaars internetlijntje naar het 'roberto cavalli godendom' bezet houden... Het is me werkelijk een raadsel. Bitchfight please!
hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
Zo, net ff 3 trenchcoats afgerekendDuurde wel ff.
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
Gefeliciteerd, maar wat moet je er met drie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef parselmouth het volgende:
HAHAHA HAHAHA Kampers ja, Hahahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Cavalli was al niet hip toen de kampers er mee gingen leuren....
Nu H&M het verkoopt wil je er dus niet meer mee dood gevonden worden in het zwembad waar Versace is doodgegaan..
paupers.
damn, ik ben nog niet eens op de site geweestquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaa het lukte me nu!
heel erg makkelijk zelfs! kon zo mijn 4 dingen in de mand pleuren en afrekenen!!!
![]()
![]()
![]()
ROFLMAO WTF MUAHAHAhahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Cavalli was al niet hip toen de kampers er mee gingen leuren....
Nu H&M het verkoopt wil je er dus niet meer mee dood gevonden worden in het zwembad waar Versace is doodgegaan..
paupers.
Ja, ik kom ook niet in de gewone online shop, laat staan Cavalli... Helaas, het was weer spannend en leuk, maar ik stop er mee. Dan maar niet die leuke kettingquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef hmmmz het volgende:
ik krijg nog steeds die technical error
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Het is mij gewoon gelukt een jurk te bestellen hoor
Die ketting van 9,90 of die met die tand? Gefeliciteerd in ieder geval, nu ik en de rest ook nogquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef nikkie1985 het volgende:
We hebben je bestelling ontvangen. Je kunt de bon nu printen en bewaren.
Als je je e-mailadres hebt ingevuld, sturen we je een bevestiging per e-mail.
jeeeej!! 1 mooie gouden ketting en 2 telefoon sieraden!!!( mijn mama is bijna jarig, die wil er ook wel 1)
ikke ben happy!!
nu verder met huiswerk!
dus mensen geduld wordt beloond!!!!
Doorverkopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef 27miracles het volgende:
[..]
gast, wat moet jij met een fucking jurk...![]()
Ik bedoel. In de winkel krijg je als het ff kan een kaakslag. En hier is het knufje kroelquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist! Al dat softe gedoeGewoon ban-waardige posts over en weer, zo moet dat!
kan je even vertellen hoe je op de site bent gekomen, zodat wij ook iets kunnen bestellen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Het is mij gewoon gelukt een jurk te bestellen hoor
omg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik widle gewoon ff kijken of het mij wel lukte, ik verveelde me
Bon printen en bewaren?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die ketting van 9,90 of die met die tand? Gefeliciteerd in ieder geval, nu ik en de rest ook nog
hoe ben je op de site gekomen, tell us the magic trick..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doorverkopen
Nee, ik widle gewoon ff kijken of het mij wel lukte, ik verveelde me
Uuhm, H&M intikken bij google en dan de levensgrote banner volgen waar groot Roberto Cavalli pronkt ? Voor de rest is het geluk hebben geen errors te krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef 27miracles het volgende:
[..]
kan je even vertellen hoe je op de site bent gekomen, zodat wij ook iets kunnen bestellen..
Dito.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:47 schreef CherryLips het volgende:
bij mij skipt hij de film automatisch.
Niet dat ik iets ga kopen, wil alleen kijken hoe ver ik kom.
Das vreemdquote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Noisemaker het volgende:
wat is dit mensen ik krijg alleen maar 503 na een halve seconde al
LOL..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef Greys het volgende:
Wat hoor je na het winkelmand symbooltje te krijgen dan?
Gewoon, even voor de leuk, omdat ik het nooit zal weten?
Nietus, dat zeg jij zodat wij het opgevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Andoire het volgende:
Goed, het is gelukt, ik ben erin.
alles is Sold Out.
zij koopt het (gok ik) gewoon rechtstreeks in Milaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef 27miracles het volgende:
wat Fiona Hering van RTL Boulevard aanhad, dat is toch ook cavalli. hoe komt die kreng daaraan, zij is heus niet gaan hollen vanochtend
Okee je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, dat zeg jij zodat wij het opgeven
hoe lang zit je al aan de telefoon?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Greys het volgende:
Bloedjeserieus? Want dan ga ik mijn telefoon ook maar neerleggen namelijk, kost alleen maar centjes om te blijven hangen. Dus het is echt uitverkocht? Dat zebrajurkje ook?
het is dat kreng...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef 27miracles het volgende:
wat Fiona Hering van RTL Boulevard aanhad, dat is toch ook cavalli. hoe komt die kreng daaraan, zij is heus niet gaan hollen vanochtend
Allesquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Greys het volgende:
Bloedjeserieus? Want dan ga ik mijn telefoon ook maar neerleggen namelijk, kost alleen maar centjes om te blijven hangen. Dus het is echt uitverkocht? Dat zebrajurkje ook?
Een half uur ofzo. Maar dat kost geen drol, 7,5 cent per gesprek, niet per minuutquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef 27miracles het volgende:
[..]
hoe lang zit je al aan de telefoon?
maak dan een capje, van de mannen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
Alles
behalve dus de pantys, tuniek en de bhsetjes.
Verder zijn alle accesoires weg, behalve de sjaals en bij de mannen zijn er nog riemen en manchetknopen.
geen grap, kan capje maken
jajaja die heb ik ook besteldquote:
alleen sfeer proevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
ow yes yes
09.11.07 35-6154 46 Trenchcoat Marine 0 1 -37,25 111,75 half nov.
Heb je kortingscode gebruikt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
ow yes yes
09.11.07 35-6154 46 Trenchcoat Marine 0 1 -37,25 111,75 half nov.
Dat is code 7772, die kan je invullen tijdens het bestelprocesquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:37 schreef 27miracles het volgende:
kortingscode? leg uit? ik wil ook korting
kan dat altijd als je bij H&M bestelt of alleen dit keer. hoe komen jullie aan deze code?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat is code 7772, die kan je invullen tijdens het bestelproces![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |