alleen voor de mensen die niet in de stad/centrum wonen, de mensen die huisjes in de duinen hebben zijn de sjaak, de deur langs de kade gaat namelijk dicht zodat de rest niet onder looptquote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef IHVK het volgende:
Waar komt opeens het bericht vandaan dat Vlieland zo goed als zeker een halve meter water heeft in de straten?
Lijkt me sterk.
je loopt achterquote:Op donderdag 8 november 2007 22:17 schreef Frutsel het volgende:
Sky News:" Rotterdam will get the biggest waves"
In Vlieland zijn zowat alle huizen binnen de dijken dus die heb helemaal geen last van.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
De Maasland kering (Hoe heet dat ding ook alweer?) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond. De scheepvaart is al stilgelegd. In Vlieland verwachten ze morgen rond 8.00 uur een halve meter water in de straten trouwens, nu op tv.
jup, samen met de friesche vrouwen staan ze veilig op stal vier hoog achter.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:23 schreef IHVK het volgende:
Zijn alle paarden in Friesland inmiddels ergens veilig binnen?
"Na varkensflats nu ook paardenflats"quote:Op donderdag 8 november 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
jup, samen met de friesche vrouwen staan ze veilig op stal vier hoog achter.
De grootouders van mijn vriend wonen in Suffolk aan zee.....jeetje bah...dementerende oudjesquote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Estate het volgende:
Op Nu.nl wordt ook gesproken over Engeland.
En hij gaat volledig automatisch dicht, kan niemand iets aan regelen (om emotie-beslissingen te voorkomen)quote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef mane het volgende:
Als dat gigantische apparaat dicht gaat, kun je in R'dam wel rustig gaan slapen hoor.
Weet je dan hoeveel energie er nodig is om die deuren te sluiten? Weet je nog andere achtergrond informatie? Ben er wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef mane het volgende:
[..]
Als dat gigantische apparaat dicht gaat, kun je in R'dam wel rustig gaan slapen hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb er begin dit jaar nog eens rondgewandeld, en was toen eigenlijk wel verbaasd dat die kering alleen maar is aangebracht voor uitzonderlijke situaties (zoals nu dus). Ik dacht dat het veel vaker gebruikt werd. Om dat ding dicht te laten gaan, is trouwens ongelooflijk veel energie nodig. Het weegt vier keer zo zwaar als de Eiffeltoren.
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)4/week09/0402242.xmlquote:Op donderdag 8 november 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Wat dan?
die verslaggeefster staat er lekker bijquote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
rtl4 nu over de storm
Straks is er eentje wel dichtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:37 schreef Impry het volgende:
Is het niet makkelijker om één topic te kiezen ipv de twee topics die op dit moment als een dolle volgepost worden?
Nu zware storm op komst - Superstorm eind november?
De atmosfeer staat op ontploffen #232 Storm op komst!
Ja, maar dan moet er door modjes wel aangegeven worden dat er maar in één topic gepost mag worden over het actuele gebeuren.quote:
ik heb ooit eens geleerd dat dat met helemaal niet zo'n sterke motor gaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Weet je dan hoeveel energie er nodig is om die deuren te sluiten? Weet je nog andere achtergrond informatie? Ben er wel benieuwd naar!
Nee ik bedoel dat als ze met dit tempo door blijven postenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er door modjes wel aangegeven worden dat er maar in één topic gepost mag worden over het actuele gebeuren.
Dat tweede bedoelde ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat als ze met dit tempo door blijven posten![]()
Alleen dan moeten niet voor beide een nieuwe openen.
Waarom zit eigenlijk iedereen niet in het andere topic?quote:''Do not go to sleep tonight''
Nieuw Sky filmpje.
Tja.
Gaat serieus mij voorbij waarom in Engeland dit soort berichten worden uitgezonden, en er hier niks op tv is.
Omdat het allebei min of meer over hetzelfde gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef Extraordinaire het volgende:
Crosspost van mezelf
[..]
Waarom zit eigenlijk iedereen niet in het andere topic?
Dat vind ik dus ook zo raar...quote:Gaat serieus mij voorbij waarom in Engeland dit soort berichten worden uitgezonden, en er hier niks op tv is.
Precies, maar als dat door modjes niet aangegeven wordt ben je constant in twee topics aan het F5-en.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef Estate het volgende:
Het DASOO topic gaat toch over het huidige weer. Het andere gaat over de discusie over de voorspelling van de "superstorm" dus posts over het weer nu horen daar eigenlijk niet thuis.
Idd, die verslaggever van RTL: "Alleen wat ongemakken, maar geen gevaar"quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef Logician het volgende:
Ik blijf het een erg groot contrast in berichtgeving vinden....
pas 10xquote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef Flyduck het volgende:
http://www.meteoalarm.eu/
Nederland compleet rood. Dat betekent volgens de site
"The weather is very dangerous. Exceptionally intense meteorological phenomena have been forecast. Major damage and accidents are likely, in many cases with threat to life and limb, over a wide area."
sorry als link al gepost was
Link was al gepost, maar is wel leuk om te zien dat Nederland rood is en Engeland helemaal groenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef Flyduck het volgende:
http://www.meteoalarm.eu/
sorry als link al gepost was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |