Nu niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een laffe kut storm, er gebeurt niets.![]()
[ afbeelding ]
Bron knmi.nl/actueel
Nog helemaal groen
quote:Red:
The weather is very dangerous. Exceptionally intense meteorological phenomena have been forecast. Major damage and accidents are likely, in many cases with threat to life and limb, over a wide area. Keep frequently informed about detailed expected meteorological conditions and risks. Follow orders and any advice given by your authorities under all circumstances, be prepared for extraordinary measures.
Lijkt me zwaar overdreven idd. We zijn toch wel een beetje storm gewend hier in Nederlandquote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij als leek uitleggen waarom we op meteoalarm.eu als 'rood' staan aangemerkt? Als je dat tekstje leest dat er bij rood hoort dan staat het haast al vast dat hel en verdoemenis over ons uitgestort gaat wordenIs dat dan niet super overdreven? Had dat dan geen geel of oranje moeten zijn?
[..]
Ja, morgen wordt het nogal wat heftiger geloof ik. Heb ook maar vrij van school genomen alvastquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Fredo55 het volgende:
De wind gaat ook aanwakkeren als het regengebied voorbij is.
Dat er nu zoveel bewaking is, komt ook niet door de storm op zichzelf. De windkracht is niet opzienbarend groot.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Piles het volgende:
Lijkt me zwaar overdreven idd. We zijn toch wel een beetje storm gewend hier in Nederland
Zolang de dijken heel blijven is er niets aan de hand
Als het water te hoog wordt gaan er allerlei keringen in de buurt van Rotterdam dicht.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Maar, even om deze zenuwmuts gerust te stellen ...
Als je in het Rotterdamse woont en er zou ook maar een KLEINE mogelijkheid zijn tot overstromingen, dan zouden ze dat toch hier ook al op het nieuws zeggen enzo, dat mensen voorzorgsmaatregelen kunnen nemen? Bv met dieren enzo? Konijnen binnen halen die in hun hokje buiten staan, ik noem maar wat?
Of denken we morgen allemaal 'oh god, wat gebeurt er' en hebben we alles van te voren alleen op SKY kunnen zien qua waarschuwingen en niet op de Ned. tv?
Morgen moet ik 10km naar mn werk rijden om half8 met mn scooter.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het nogal wat heftiger geloof ik. Heb ook maar vrij van school genomen alvast
5km fietsen zie ik niet echt zitten morgenochtend om half 8
Zoals gewoonlijk bij dit soort gebeurtenissen..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Morgen moet ik 10km naar mn werk rijden om half8 met mn scooter.
Zie het ook niet echt zitten.![]()
Weerwoord ligt trouwens plat.![]()
Mwah opzich hebben we een aantal jaren geleden peperdure waterkeringen neergelegd die het water tegen zouden moeten houden. Zolang die werken ben je in principe gewoon veilig.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Maar, even om deze zenuwmuts gerust te stellen ...
Als je in het Rotterdamse woont en er zou ook maar een KLEINE mogelijkheid zijn tot overstromingen, dan zouden ze dat toch hier ook al op het nieuws zeggen enzo, dat mensen voorzorgsmaatregelen kunnen nemen? Bv met dieren enzo? Konijnen binnen halen die in hun hokje buiten staan, ik noem maar wat?
Of denken we morgen allemaal 'oh god, wat gebeurt er' en hebben we alles van te voren alleen op SKY kunnen zien qua waarschuwingen en niet op de Ned. tv?
Erhmmmm dat klinkt toch een stuk enger dan de nl verslaggevingquote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef Extraordinaire het volgende:
Breaking News op Sky
Let vooral op ergens rond 0:42
cool das morgen ochtend dus..quote:"There is a risk of flood defences being toppled on the coast, particularly in East Anglia, the Norfolk Broads and the coast south of Great Yarmouth, including Lowestoft."
Sky News weather presenter Francis Wilson said: "Some time in the small hours of tomorrow morning, exceptionally high waves in that area could cause the flooding the Environment Minister was talking about."
"The highest surges will hit Rotterdam tomorrow morning]."
die hebben we eerder gehoordquote:
Idd, zal je zien dat heel Rotterdam morgenvroeg veranderd is in een leuk meertje.quote:
Mijn Rotterdam wat doe je, zal ik dan zeggen. Als ik nog droge voeten heb.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, zal je zien dat heel Rotterdam morgenvroeg veranderd is in een leuk meertje.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Logician het volgende:
greys gemeen advies aan iemand die nog moet slapen
whehe..quote:extreme danger to live en properties
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
De Maasland kering (Hoe heet dat ding ook alweer?) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond. De scheepvaart is al stilgelegd. In Vlieland verwachten ze morgen rond 8.00 uur een halve meter water in de straten trouwens, nu op tv.
Ja dat kan er ook nog bij.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Greys het volgende:
En wat zei het Pentagon ook alweer over Nederland in 2007?
NOS, morgenochtend pas he.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef IHVK het volgende:
Waar komt opeens het bericht vandaan dat Vlieland zo goed als zeker een halve meter water heeft in de straten?
Lijkt me sterk.
Als dat gigantische apparaat dicht gaat, kun je in R'dam wel rustig gaan slapen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
De Maasland kering (Hoe heet dat ding ook alweer?) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond.
Het is nu volgensmij ongeveer eb jaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu op tv dat er al zandzakken voor de deur liggen op Vlieland
Wilde alleen maar zeggen dat het nog niet over is, maar nog moet beginnen, waarschijnlijk.
Ik hoop net zo hard dat het meevalt hoor, hier in het Rotterdamse
ik 10km morgenochtend maar wel wind beetje mee (moet richting zuiden) zal wel in recordtijd op school zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het nogal wat heftiger geloof ik. Heb ook maar vrij van school genomen alvast
5km fietsen zie ik niet echt zitten morgenochtend om half 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |