cool das morgen ochtend dus..quote:"There is a risk of flood defences being toppled on the coast, particularly in East Anglia, the Norfolk Broads and the coast south of Great Yarmouth, including Lowestoft."
Sky News weather presenter Francis Wilson said: "Some time in the small hours of tomorrow morning, exceptionally high waves in that area could cause the flooding the Environment Minister was talking about."
"The highest surges will hit Rotterdam tomorrow morning]."

die hebben we eerder gehoordquote:

Idd, zal je zien dat heel Rotterdam morgenvroeg veranderd is in een leuk meertje.quote:

Mijn Rotterdam wat doe je, zal ik dan zeggen. Als ik nog droge voeten heb.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, zal je zien dat heel Rotterdam morgenvroeg veranderd is in een leuk meertje.

quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Logician het volgende:
greys gemeen advies aan iemand die nog moet slapen

whehe..quote:extreme danger to live en properties

) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond. De scheepvaart is al stilgelegd. In Vlieland verwachten ze morgen rond 8.00 uur een halve meter water in de straten trouwens, nu op tv.
 ) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond. De scheepvaart is al stilgelegd. In Vlieland verwachten ze morgen rond 8.00 uur een halve meter water in de straten trouwens, nu op tv.

Meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
De Maasland kering (Hoe heet dat ding ook alweer?) gaat waarschijnlijk rond 23.00 uur dicht vanavond. De scheepvaart is al stilgelegd. In Vlieland verwachten ze morgen rond 8.00 uur een halve meter water in de straten trouwens, nu op tv.

Ja dat kan er ook nog bij.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Greys het volgende:
En wat zei het Pentagon ook alweer over Nederland in 2007?

NOS, morgenochtend pas he.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef IHVK het volgende:
Waar komt opeens het bericht vandaan dat Vlieland zo goed als zeker een halve meter water heeft in de straten?
Lijkt me sterk.

"Het water zal morgen zeer waarschijnlijk tot halverwege deze muur komen". Muur was iets hoger dan een meter. De zandzakken liggen er al. Zag je ook op de beelden. Het water komt tot een bepaalde hoogte en dan lopen de straten zeker onder, werd gezegd.
 "Het water zal morgen zeer waarschijnlijk tot halverwege deze muur komen". Muur was iets hoger dan een meter. De zandzakken liggen er al. Zag je ook op de beelden. Het water komt tot een bepaalde hoogte en dan lopen de straten zeker onder, werd gezegd. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |