abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54866393
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef Jovatov het volgende:
In de trailer voor seizoen 4 lijkt het inderdaad alsof er een nieuwe 'vijand' komt op het eiland. Dit lijkt me dan de groep op de boot...
Oké, even vragen.
Wie snapte na het einde van seizoen 3 niet dat de mensen op die boot niet veel goeds van plan zijn.....
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_54866723
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:17 schreef chansadres het volgende:

[..]

Oké, even vragen.
Wie snapte na het einde van seizoen 3 niet dat de mensen op die boot niet veel goeds van plan zijn.....
Je zegt exact wat ik dacht. Lijkt me stug als mensen daar nog door verrast worden. Het was zo obvious dat die gasten op die boot niet echt lieverdjes gaan zijn.
pi_54866837
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:38 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Je zegt exact wat ik dacht. Lijkt me stug als mensen daar nog door verrast worden. Het was zo obvious dat die gasten op die boot niet echt lieverdjes gaan zijn.
En wie snapt niet dat eyepatch tijdens de laatste ontploffing op de boot van die gasten is gekomen. En hij komt sterker terug als ooit!
Steppin out tonight
pi_54866895
Dat de reddingsmensen niet echt reddingsmensen zijn werd idd geïmpliceerd door Charlie's boodschap aan Desmond, maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen tot dezelfde conclusie is gekomen.

Als je namelijk notoir leugenaar Ben negeert hou je alleen als bewijs over dat Penny Naomi niet kent, wat niet zo verwonderlijk is aangezien daar ook geen reden toe is.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:50:43 #81
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54866989
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef chansadres het volgende:

[..]

En wie snapt niet dat eyepatch tijdens de laatste ontploffing op de boot van die gasten is gekomen. En hij komt sterker terug als ooit!
Patchy is zo dood als wat nu
pi_54867008
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Symer het volgende:
Dat de reddingsmensen niet echt reddingsmensen zijn werd idd geïmpliceerd door Charlie's boodschap aan Desmond, maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen tot dezelfde conclusie is gekomen.

Als je namelijk notoir leugenaar Ben negeert hou je alleen als bewijs over dat Penny Naomi niet kent, wat niet zo verwonderlijk is aangezien daar ook geen reden toe is.
Dat is ook weer waar, maar Ben is meestal een man van weinig daden en veel woorden (op een enkele keren daargelaten). Aan zijn acties viel voor mij te zien dat er belang was voor The Others dat ze niet kwamen. Daarnaast was niet alleen Charlie maar ook John bewust van het feit dat ze niet veel goeds waren. Gezien het feit dat Jack niet van John contact mocht opnemen met de boot.
Steppin out tonight
pi_54867029
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:50 schreef Haunter het volgende:

[..]

Patchy is zo dood als wat nu [afbeelding]
Wat ja? Na alles wat is gebeurd, zou ik het wel erg zwak van hem vinden om dood te gaan aan een ontploffing
Steppin out tonight
pi_54867256
Trouwens net nog een (oud) interview gelezen over Lost The Game met Jorge Garcia. Hij blijft ook tof: http://www.destructoid.co(...)e-garcia-37374.phtml
Steppin out tonight
  maandag 3 december 2007 @ 14:51:25 #85
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55013469
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Wat ja? Na alles wat is gebeurd, zou ik het wel erg zwak van hem vinden om dood te gaan aan een ontploffing
Die gast is godverdomme gefrituurd door dat beveiligingssysteem van the others, gespietst door een harpoen en blaast zichzelf daarna op met een handgranaat...

Mocht een keer tijd worden dat hij de pijp uitging niet ?
There is no rehab for stupidity.
pi_55013569
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar, maar Ben is meestal een man van weinig daden en veel woorden (op een enkele keren daargelaten). Aan zijn acties viel voor mij te zien dat er belang was voor The Others dat ze niet kwamen. Daarnaast was niet alleen Charlie maar ook John bewust van het feit dat ze niet veel goeds waren. Gezien het feit dat Jack niet van John contact mocht opnemen met de boot.
En het leek ook dat John steeds meer steun krijgt van die others en ook meer komt te weten.
Maar, ik word wel een beetje flauw dat het steeds bovennatuurlijker word. Dat vind ik ook een probleem aan Battlestar Galactica.
pi_55014555
Ik las net op de Darkufo-site dat er eindelijk een echte trailer uit is voor seizoen 4

Hij draait momenteel in de bioscopen voor de film Beowulf, hopelijk verschijnt ie binnenkort op internet
pi_55016037
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef remlof het volgende:
Nog 3 maanden...
Als het meezit
Nog ruim 2
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55022390
Ik kwam Patchy net tegen in een andere serie .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:28:03 #90
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55027252
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Symer het volgende:
Ik las net op de Darkufo-site dat er eindelijk een echte trailer uit is voor seizoen 4 [afbeelding]

Hij draait momenteel in de bioscopen voor de film Beowulf, hopelijk verschijnt ie binnenkort op internet [afbeelding]
Is dat niet de trailer voor Cloverfield, de film van de makers van Lost?

Een trailer voor een tv-serie in de bioscoop lijkt me wel erg vreemd.
pi_55028101
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:28 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Is dat niet de trailer voor Cloverfield, de film van de makers van Lost?

Een trailer voor een tv-serie in de bioscoop lijkt me wel erg vreemd.
Nee, het is echt een trailer voor Lost. Het begint met de crash in 2004 en eindigt met nieuwe beelden uit seizoen 4.

Trailers voor tv-series in de bioscoop gebeurt wel vaker. Zo kan ik me herinneren dat de promotie voor Heroes destijds aanvankelijk ook op het bioscoop-gaande publiek gericht was met Heroes-posters in de foyers en Heroes-trailers voor de films.
pi_55028318
Ja, het is echt een trailer voor seizoen 4. De trailers draaien overigens al. Dit is wat er op E!online.com stond:
quote:
This just in: Lost is coming to the big screen!

Oh, how I wish I could tell you our beloved Evie, Matthew and Josh are starring in a movie version of the show we so adore, but this is pretty much the next best thing: Sources tell me ABC has secured a deal to air promos for the upcoming fourth season of Lost (with new footage!) before all movies rated PG and above in Screenvision and NCM chains in December.

Hear that? It's the sound of this die-hard couch potato running out to buy my tickets!

And by the way, this also means ABC thinks the new season of Lost is so good, it warrants such play. I've heard from Alphabet-net insiders that the upcoming eight episodes filmed so far are "crazy good" and will "even satisfy the haters." So, if you're already starting to feel the fourth-season fever, sound off below, will ya?

And if you're headed for the aforementioned theaters, don't you dare think about hitting the bathroom before the show...
Ik had ook ergens al reacties gelezen van mensen die de trailer al hadden gezien, en volgens mij zei Michael Emerson in een interview dat de eerste afleveringen vol met actie zouden zitten. In de trailer schijn je ook een hoop nieuwe mensen te zien, wat waarschijnlijk de lui van Naomi´s boot zijn. Ah, en in de trailer schijn je Ben dus iets te horen roepen in de richting van ´I told you that they weren´t good for the island!´ terwijl zijn gezicht onder het bloed zit. Vet
pi_55028856
Ik blijf stiekum hopen op de terugkeer van het hilarische duo Nikki en Paolo.
Verbaal terrorist
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:45:52 #94
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55029077
quote:
terwijl zijn gezicht onder het bloed zit. Vet
Ja hij was de tiefus in geslagen door Jack dus niet zo vreemd dat hij onder het bloed zit .
pi_55029089
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:55 schreef G-Mart het volgende:
Ja, het is echt een trailer voor seizoen 4. De trailers draaien overigens al. Dit is wat er op E!online.com stond:
[..]

Ik had ook ergens al reacties gelezen van mensen die de trailer al hadden gezien, en volgens mij zei Michael Emerson in een interview dat de eerste afleveringen vol met actie zouden zitten. In de trailer schijn je ook een hoop nieuwe mensen te zien, wat waarschijnlijk de lui van Naomi´s boot zijn. Ah, en in de trailer schijn je Ben dus iets te horen roepen in de richting van ´I told you that they weren´t good for the island!´ terwijl zijn gezicht onder het bloed zit. Vet [afbeelding]
In de eerste episodes zullen de bootjongens en meisjes aan land komen. Ben zal wel een strijdkrachtje gaan klaarstomen dus lekker veel actie inderdaad. Het wachten is op de eerste geleakte versie van de trailer.
Steppin out tonight
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:06 #96
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_55029133
Film? gaaf
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:52:18 #97
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55029203
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Mirel het volgende:
Film? gaaf [afbeelding]
Neenee, alleen trailer voor seizoen 4 voor aanvang van een film

Dus zullen ze toch gewoon 8 afleveringen van Lost uitzenden?
pi_55029686
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ja hij was de tiefus in geslagen door Jack dus niet zo vreemd dat hij onder het bloed zit .
Owh ja, sorry, te lang geleden dat ik de season finale had gezien
pi_55030290
Ja en dan na de 8e aflevering weer een jaar wachten op de rest van het seizoen
pi_55030486
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Owh ja, sorry, te lang geleden dat ik de season finale had gezien
Ik kan het ook nog wel herinneren. Jack was echt pissed. En terecht.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:23:18 #101
134538 chansadres
Black & White
pi_55031232
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef dapluiz het volgende:
Ja en dan na de 8e aflevering weer een jaar wachten op de rest van het seizoen [afbeelding]
Ik ga er van uit dat het niet een jaar gaat duren hoor.
Ik hoop nog steeds dat seizoen 5 op de geplande datum doorgaat. De eerste 8 episodes op de geplande datum en ipv aan elkaar weer een break zoals vroeger. 3/4 maanden dan verder. Dan weer een break en dan verder met seizoen 5.
Steppin out tonight
pi_55035716
Het duurt mij allemaal veel te lang. Nu maar hopen dat alles gewoon volgens planning gaat!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:19:55 #103
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55035975
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ik kan het ook nog wel herinneren. Jack was echt pissed. En terecht.
Vrij terecht ja..

Die finales van Lost seizoenen zijn altijd zo enorm vaag.
pi_55053725
Ik mag rond die tijd seizoen 3 wel weer opnieuw gaan kijken, wil ik er nog iets van snappen
pi_55063709
is er al wat te zien van die trailer?!?!?!
4 8 15 16 23 42
pi_55081033
Zo, begint Lost onderhand weer een keer?
pi_55081053
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nuna het volgende:
Nee, nutteloze kick. Tot over een paar maanden .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55100276
First Look at Movie Theatre Lost Trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55100443
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nuna het volgende:
dat gevoel krijg ik steeds ook wanneer dit topic steeds weer wordt geupped, en dat terwijl iedereen toch weet dat het pas ergens in februari start, de stakingen zijn dan toch echt wel voorbij ...
ik maak me veel drukker over heroes / greys anatomy / ugly betty ... die series spelen midden in de stakingen
pi_55100666
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Symer het volgende:
First Look at Movie Theatre Lost Trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm inderdaad Charlie ja. Naja zal toch wel niet terugkomen ? Lijkt me een vrij definitieve dood.
pi_55101105
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Hmm inderdaad Charlie ja. Naja zal toch wel niet terugkomen ? Lijkt me een vrij definitieve dood.
dat had best in een spoiler gemogen!
pi_55101195
Hou is op met dat gekick, denk heletijd dat er een nieuwe trailers is of plaatjes ofzo
pi_55101289
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hou is op met dat gekick, denk heletijd dat er een nieuwe trailers is of plaatjes ofzo
quote:
Nieuwe plaatjes
pi_55101404
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:08 schreef janimie het volgende:

[..]

dat had best in een spoiler gemogen!
Ik gok alleen dat die ie niet terugkomt levend.
pi_55101538
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Nieuwe plaatjes
Yep dat kan wel.
pi_55163300
Daar is ie dan eindelijk: de seizoen 4 trailer
pi_55164629
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:41 schreef Ulreazj het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xdyjv2OTiMM&NR=1

Footage van Seizoen 4.
Dat ziet er spannend uit

Is 'footage' niet meervoud trouwens?
  maandag 10 december 2007 @ 11:07:53 #119
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55164723
Die foto's (nog meer dan dit kleine fototje) stonden maanden geleden al op internet.
pi_55165363
Deze plaatjes van de Lost game zijn daarentegen gloednieuw

Dat ziet er dondersmooi uit
pi_55166769
SPOILER
pi_55169504
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef tralalala het volgende:
SPOILER
Dat had ik ook niet verwacht.
pi_55169660
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef Symer het volgende:
Deze plaatjes van de Lost game zijn daarentegen gloednieuw

Dat ziet er dondersmooi uit

Ik snap het niet meer
pi_55171287
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer
Wat niet precies? Zijn toch mooie plaatjes, of niet?
pi_55172574
Ik de serie een tijdje gelden ontdekt en ben nu halverwege seizoen 3 en het is op The Sopranos na mijn favoriete serie geworden. Vooral Sawyer vind ik cool.

Omdat jullie al verder zijn heb ik niet het hele topic gelezen.
Maar ik lees afentoe wel wat over lost en het valt me op dat iedereen Hurley zo geweldig vind.
Ben ik dan de enige die dat echt een irritant personage vind?
Hij komt altijd zo geirriteerd over als het even niet gaat zoals hij het wil. En ook dat constante Dude geroep vind ik zwaar irritant.
No bitch to me
  maandag 10 december 2007 @ 17:42:16 #126
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55172690
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik de serie een tijdje gelden ontdekt en ben nu halverwege seizoen 3 en het is op The Sopranos na mijn favoriete serie geworden. Vooral Sawyer vind ik cool.

Omdat jullie al verder zijn heb ik niet het hele topic gelezen.
Maar ik lees afentoe wel wat over lost en het valt me op dat iedereen Hurley zo geweldig vind.
Hij komt altijd zo geirriteerd over als het even niet gaat zoals hij het wil. En ook dat constante Dude geroep vind ik zwaar irritant.
Het is gewoon een onzeker, onbenullig en grappig personage vind ik.
  maandag 10 december 2007 @ 18:42:45 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55174001
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:42 schreef Haunter het volgende:

[..]

Het is gewoon een onzeker, onbenullig en grappig personage vind ik.
Ik vind Hurley ook tof. Maar Desmond, Locke en Ben en... hmm... eigenlijk vind ik bijna iedereen in deze serie wel tof.

Desmond vind ik denk ik toch de coolste... brother...
pi_55176482
quote:
...
Je bent idd de eerste die ik tegen gekomen ben met iets negatiefs over Hurley

Hij probeert altijd het juiste te doen wat door z'n soms kinderlijke eenvoud erg aandoenlijk is. Ook door de manier waarop hij op z'n neus kijkt bij afwijzing dacht ik dat het onmogelijk was om hem irritant te vinden.
pi_55177069
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Symer het volgende:

[..]

Je bent idd de eerste die ik tegen gekomen ben met iets negatiefs over Hurley

Hij probeert altijd het juiste te doen wat door z'n soms kinderlijke eenvoud erg aandoenlijk is. Ook door de manier waarop hij op z'n neus kijkt bij afwijzing dacht ik dat het onmogelijk was om hem irritant te vinden.
In het begin vond ik hem ook wel leuk, maar ik ben me steeds meer aan hem gaan irriteren.
Hoe hij ook niet tegen kritiek kan over zijn uiterlijk. Als iemand heel licht sugereerd waarom hij nog niet is afgevallen gaat hij meteen uit zijn dak. Terwijl je hem in een flashback op zaterdag avond bij zijn moeder thuis vol ziet vreten (en die moeder sugereerde dat hij dat elke week doet).
Ook dat constante dude, in het begin vond ik het nog wel lachen maar nu irriteer ik er me steeds aan.

Maar ik ben dus blijkbaar de enige

Ook aan Lock en kate kan ik me weleens irriteren maar dat is maar afentoe.

Voor de rest vind ik iedereen wel cool
No bitch to me
pi_55179876
och dat Dude gedoe is wel lache, hij is af en toe een beetje blij maar bijv. die koreanen vind ik veel irritanter en overbodiger
pi_55182191
Nieuwe seizoen 4 foto's.

Gaat lekker zo
SPOILER
pi_55182442
Die eerste reactie .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55186790
Nice.
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:18:55 #134
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55188770
SPOILER
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:16:00 #135
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_55191519
Locke is dope.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:30:52 #136
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55194772
Hier is de bioscoop-trailer te vinden van seizoen 4, alleen het is crappy kwaliteit
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:41:18 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55195003
haha daar kan ik geen pannekoek van maken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55200359
quote:
je bent niet de enige

hurley
full stops and exclamation marks
pi_55218958
De trailer in hogere kwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=CbY_dWObLho

En ik heb ergens gelezen wat de ''6'' betekent die we telkens te zien krijgen! Ik wou dat ik het niet wist, maar goed... Voor de geinteresseerden:
SPOILER
  woensdag 12 december 2007 @ 15:58:44 #140
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55219512
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef Kantar het volgende:
De trailer in hogere kwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=CbY_dWObLho

En ik heb ergens gelezen wat de ''6'' betekent die we telkens te zien krijgen! Ik wou dat ik het niet wist, maar goed... Voor de geinteresseerden:
SPOILER
Een reactie op die trailer zegt dat ook ja, en nu heb ik het gelezen dus...
SPOILER
pi_55219908
Ziet er goed uit
  woensdag 12 december 2007 @ 16:22:44 #142
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55220143
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ziet er goed uit
Idd!
pi_55221351
Nu er blijkbaar wat grotere dingen gelekt worden heb ik besloten geen enkele spoiler meer te lezen over seizoen 4. Ook eventuele nieuwe trailers zweer ik af.

Moeilijk!
  woensdag 12 december 2007 @ 17:10:55 #144
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_55221421
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Symer het volgende:
Nu er blijkbaar wat grotere dingen gelekt worden heb ik besloten geen enkele spoiler meer te lezen over seizoen 4. Ook eventuele nieuwe trailers zweer ik af.

Moeilijk!
Ik heb nu al spijt dat ik die spoiler heb gelezen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_55223260
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Een reactie op die trailer zegt dat ook ja, en nu heb ik het gelezen dus...
SPOILER
Dat was lang en breed bekend.
pi_55223644
Wederom quiz-tijd!

http://www.lost-romania.com/quiz.html

Daar staan 2 quizzen, een makkelijke en een moeilijke.

Die moeilijke valt echt niet mee
pi_55223915
quote:
There is a natural break in the story at the end of episode 6. But there are 8 episodes in the can, and those last two start a new arc and don't really stand alone. So.......some PTB at ABC don't want to show those last two. At all -- until fall or NEXT Feb. when/if there are more episodes to go with them. But other powers in the Disney pack are strongly pushing for all 8 episodes this Feb, because they are so desperate for original content to be aired. But right now, there is nothing to follow # 8, not planned, not written, nuttin'.

Source: DarkUFO
pi_55224311
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef magnifor het volgende:

[..]

Een pauze van 11 maanden tussen aflevering 6 en 7 Dat verzin je toch niet.

Als ABC niet al getekend had voor de laatste 3 seizoenen zou Lost in dat geval snel gecancelt geweest zijn. Ik voorspel namelijk dat er geen hond meer kijkt als Lost pas ergens in 2009 terug zou komen.
pi_55227824
Poe, net de pilot gezien van Lost seizoen 1 op internet. Ik ga denk ik deze serie wel volgen op internet. Dvd boxen zijn te duur. I mean 60 euro ?
pi_55228354
Seizoen 1 is geen 60 euro.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:57:25 #151
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55229486
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:03 schreef Symer het volgende:

[..]

Een pauze van 11 maanden tussen aflevering 6 en 7 Dat verzin je toch niet.

Als ABC niet al getekend had voor de laatste 3 seizoenen zou Lost in dat geval snel gecancelt geweest zijn. Ik voorspel namelijk dat er geen hond meer kijkt als Lost pas ergens in 2009 terug zou komen.
Tja, wanneer is de laatste aflevering van seizoen 3 geweest, toch ook alweer een hele tijd geleden. In 2009 sta ik vooraan om de nieuwe afleveringen te bekijken, en daar ben ik dan vast niet de enige in.
pi_55229789
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef magnifor het volgende:

[..]

ABC

Ik herkijk mijn DVD'tjes nog wel een keer
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')