Ik ga er van uit dat het niet een jaar gaat duren hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef dapluiz het volgende:
Ja en dan na de 8e aflevering weer een jaar wachten op de rest van het seizoen [afbeelding]
Vrij terecht ja..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog wel herinneren. Jack was echt pissed. En terecht.
Nee, nutteloze kick. Tot over een paar maandenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nuna het volgende:
Zo, begint Lost onderhand weer een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gevoel krijg ik steeds ook wanneer dit topic steeds weer wordt geupped, en dat terwijl iedereen toch weet dat het pas ergens in februari start, de stakingen zijn dan toch echt wel voorbij ...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nuna het volgende:
Zo, begint Lost onderhand weer een keer?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Symer het volgende:
First Look at Movie Theatre Lost TrailerHmm inderdaad Charlie ja. Naja zal toch wel niet terugkomen ? Lijkt me een vrij definitieve dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat had best in een spoiler gemogen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hmm inderdaad Charlie ja. Naja zal toch wel niet terugkomen ? Lijkt me een vrij definitieve dood.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hou is op met dat gekick, denk heletijd dat er een nieuwe trailers is of plaatjes ofzo
Nieuwe plaatjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Symer het volgende:
First Look at Movie Theatre Lost Trailer
Ik gok alleen dat die ie niet terugkomt levend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:08 schreef janimie het volgende:
[..]
dat had best in een spoiler gemogen!
Dat ziet er spannend uitquote:Op maandag 10 december 2007 10:41 schreef Ulreazj het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xdyjv2OTiMM&NR=1
Footage van Seizoen 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef tralalala het volgende:Dat had ik ook niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef Symer het volgende:
Deze plaatjes van de Lost game zijn daarentegen gloednieuw
Dat ziet er dondersmooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |