Het is gewoon een onzeker, onbenullig en grappig personage vind ik.quote:Op maandag 10 december 2007 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik de serie een tijdje gelden ontdekt en ben nu halverwege seizoen 3 en het is op The Sopranos na mijn favoriete serie geworden. Vooral Sawyer vind ik cool.
Omdat jullie al verder zijn heb ik niet het hele topic gelezen.
Maar ik lees afentoe wel wat over lost en het valt me op dat iedereen Hurley zo geweldig vind.
Ben ik dan de enige die dat echt een irritant personage vind?
Hij komt altijd zo geirriteerd over als het even niet gaat zoals hij het wil. En ook dat constante Dude geroep vind ik zwaar irritant.
Ik vind Hurley ook tof. Maar Desmond, Locke en Ben en... hmm... eigenlijk vind ik bijna iedereen in deze serie wel tof.quote:Op maandag 10 december 2007 17:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzeker, onbenullig en grappig personage vind ik.
Je bent idd de eerste die ik tegen gekomen ben met iets negatiefs over Hurleyquote:Op maandag 10 december 2007 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
...
In het begin vond ik hem ook wel leuk, maar ik ben me steeds meer aan hem gaan irriteren.quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Je bent idd de eerste die ik tegen gekomen ben met iets negatiefs over Hurley
Hij probeert altijd het juiste te doen wat door z'n soms kinderlijke eenvoud erg aandoenlijk is. Ook door de manier waarop hij op z'n neus kijkt bij afwijzing dacht ik dat het onmogelijk was om hem irritant te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent niet de enigequote:Op maandag 10 december 2007 17:35 schreef TornadoDK het volgende:
Maar ik lees afentoe wel wat over lost en het valt me op dat iedereen Hurley zo geweldig vind.
Hij komt altijd zo geirriteerd over als het even niet gaat zoals hij het wil. En ook dat constante Dude geroep vind ik zwaar irritant.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef Kantar het volgende:
De trailer in hogere kwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=CbY_dWObLho
En ik heb ergens gelezen wat de ''6'' betekent die we telkens te zien krijgen!Ik wou dat ik het niet wist, maar goed...
Voor de geinteresseerden:
Een reactie op die trailer zegt dat ook ja, en nu heb ik het gelezen dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al spijt dat ik die spoiler heb gelezenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Symer het volgende:
Nu er blijkbaar wat grotere dingen gelekt worden heb ik besloten geen enkele spoiler meer te lezen over seizoen 4. Ook eventuele nieuwe trailers zweer ik af.
Moeilijk!
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een reactie op die trailer zegt dat ook ja, en nu heb ik het gelezen dus...Dat was lang en breed bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:There is a natural break in the story at the end of episode 6. But there are 8 episodes in the can, and those last two start a new arc and don't really stand alone. So.......some PTB at ABC don't want to show those last two. At all -- until fall or NEXT Feb. when/if there are more episodes to go with them. But other powers in the Disney pack are strongly pushing for all 8 episodes this Feb, because they are so desperate for original content to be aired. But right now, there is nothing to follow # 8, not planned, not written, nuttin'.
Source: DarkUFO
Een pauze van 11 maanden tussen aflevering 6 en 7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |