Die kunnen inderdaad nog lang dreamen of beautyquote:
Totale verbouwing?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Naad had het over iets leuks voor haar dat begint met een 't'
Ha nu is er reden om te pimpampettenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Tandarts!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totale verbouwing?
Teruggeworpen worden in de zee?
Tafeltennis toernooi in China?
Tietenlift?
waarom wordt zij nog steeds als een koninginnetje verwend, dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Nou, ze zijn wèl doorgestyled (een begrip wat ik hier voor het eerst gehoord heb), het is allemaal even goedkoop en trashyquote:Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kunnen inderdaad nog lang dreamen of beauty
Wát een visitekaartje!
Tjampoo???quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
En goedkoop, trashy en teveel van het goede is precies wat doorgestyled is. Less is more, jeweetsquote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, ze zijn wèl doorgestyled (een begrip wat ik hier voor het eerst gehoord heb), het is allemaal even goedkoop en trashy![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom wordt zij nog steeds als een koninginnetje verwend, dan?
Een waardige opvolger van ZDNGMW
Je doet aan SM of je doet het niet, een paar striemen of blauwe plekken horen erbij hoor, onze kreuner moet niet zeurenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:18 schreef Dark het volgende:
Naad tegen Amanda - Mijn moeder had gebeld, want ze zag, dat ik onder de blauwe plekken zat en Luc onder de striemen......... en ik dacht dat de streams op zwart stonden, maar ze had zitten streamen..........
Naad heeft weer een hoop info gekregen van de buren!
Mooie OP en idd een mooi getal.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
OP klaar....
Huub gaat weer voor een SL.....
Hij gaf bij Jaap aan, dat hij het wel weer leuk zou vinden om voor een SL te zorgen...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP en idd een mooi getal.![]()
Wat zegt Huub dan, vertel.
Aha, thnx.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaf bij Jaap aan, dat hij het wel weer leuk zou vinden om voor een SL te zorgen...
"Zal ik je met een pump proberen te slaan, maar dat niemand ziet hoe het afloopt ? "
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef pullup het volgende:
Brian ziet er zwaar gestressed uit wederom
Volgens mij weten hij en zijn chickiearmy ook absoluut niets constructiefs te verzinnenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vandaar ook zijn: "Er moet wat gebeuren"
Kennelijk heeft achter weer op hem ingepraat....
Hem zal weer weer op het hart zijn gedrukt dat hij zijn twee meiden beter moet instrueren en harder voor zich moet laten werken.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef pullup het volgende:
Volgens mij weten hij en zijn chickiearmy ook absoluut niets constructiefs te verzinnen
De buren gaan manny vast voorbereiden op een stemming voor 1 december, dat ze mee mag naar de beurs met DOB.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Nu Amanda naar de buren.....het hokje heeft het druk vandaag.
Zangleraar van Dennis.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
een bezoeker
Ze moeten imho weer wachten tot Huub en Jaap iets ondernomen hebben, anders hebben ze niets om te copycatten....quote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij weten hij en zijn chickiearmy ook absoluut niets constructiefs te verzinnen
Heel gezellig Dennix gaat weer zingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
een bezoeker
Yep, nou zie ik het.....quote:
Dat wordt weer MUTEN!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Heel gezellig Dennix gaat weer zingen.![]()
Non takenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ze moeten imho weer wachten tot Huub en Jaap iets ondernomen hebben, anders hebben ze niets om te copycatten....
No offense, CC![]()
Beetje verkoudenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even kijken welke smoes Dennis deze week heeft![]()
Die rot airco ook, slaat op zijn stem.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even kijken welke smoes Dennis deze week heeft![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
15:25 - Love is still in the air!
“Waar is mijn schattie? Waar is mijn schattie?”, roept Amanda door de Villa. Wanneer ze in gesprek met Nadia is, verschijnt Brian ineens achter haar. “Schattie! Waar was je nou? Wat heb je achter je rug?”, zegt de blondine opgewekt en Brian haalt een pakje drinken te verschijn. “Aah, zo lekker!”, roept Amanda verblijdt uit. Het mag wel duidelijk zijn: dit stelletje is nog helemaal 'in love'. Een paar uur zonder elkaar is al teveel! Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....
Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
OMG, die eerste cap en dat zonder fotosoepen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
De zangles van Dennix gaat hier standaard op Mute, het is niet om aan te horen. Een keer was genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooterquote:
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
Ik luister wel.
Af en toe zit hij er flink naast hoor. Dat merkt hij dan zelf ook want dan gaan de beginpunten van zijn wenbrauwen tikkertje spelen.
schattie, het is weer een grapquote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.![]()
Volgens mij is de zangleraar juist verzot op lange uithalen..... Hij is operazangerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik ben blij dat we jou hebben om de dieperliggende betekenissen van de VV-teksten te ontleden. Het is gewoon een stel filosofen, daar!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
schattie, het is weer een grap
Een fijn gezicht = One Fine Face
Liedje van Elmo en Ernie
http://members.tripod.com/Tiny_dancer/face.html
Oftewel: het is poppenkast, en kleuterachtig bovendien
Nee, zoals Nostalgist al zei. Die zangleraar zit op lange uithalen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar zegt die leraar ook dat hij niet zo lang moet uithalen bij elke maat?
ik heb ook maar even geluisterd.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is de zangleraar juist verzot op lange uithalen..... Hij is operazanger![]()
Het even aanhorend, haalde hij ook heel lang en heel hard uit![]()
Volledig over het paard getild.....quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
Wat is Huub irritant bezig de laatste dagen!
Ik vind ze nu bijna allemaal irritant. De enige waarbij ik me de laatste tijd niet zo erger, is Jaap. De Jaap die ik vervloekt heb. Hoe bestaat het?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
“Waar is mijn schattie? Waar is mijn schattie?”, roept Amanda door de Villa. Wanneer ze in gesprek met Nadia is, verschijnt Brian ineens achter haar. “Schattie! Waar was je nou? Wat heb je achter je rug?”, zegt de blondine opgewekt en Brian haalt een pakje drinken te verschijn. “Aah, zo lekker!”, roept Amanda verblijdt uit. Het mag wel duidelijk zijn: dit stelletje is nog helemaal 'in love'. Een paar uur zonder elkaar is al teveel! Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
Hij is een beetje aan het zuigen de afgelopen dagen,het vreemde is dat hij dat naar mijn mening meer naar Jaap en Lieke doet en heel slijmerig en aardig doet tegen Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
meen je niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
Zo lust ik er nog wel een. Zelf is hij ook regelmatig door de beveiliging verwijderd. Hij heeft alleen geen vrouwen geslagen, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.
Ze zitten nu op de bank met St. Brian....roddelen over Huub.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn Brian en Amanda bij de productie?
Misschien moeten de sms-ers voor Huub daar maar eens mee stoppen. Alles is anti Huub. Laat Brian (en dus ook feboquote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
Lijkt mij meer een poging om te laten zien dat Huub heel slecht is, en dat heilige Brian alle lookies lief heeft als zijn eigen kinderen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Zoooo; Brian klapt even uit de school met uitspraken over Huub, en we hebben een SW.....
Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zou, volgens Brian, de streamers "kansloos"hebben genoemd....
Kennelijk wil Brian, Huub zwart maken..... Zou er dan toch een sms-eindstrijd komen ?
uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een poging om te laten zien dat Huub heel slecht is, en dat heilige Brian alle lookies lief heeft als zijn eigen kinderen.
Dit is een typische Brian aktie. Heel sneaky natuurlijk en achter laat dat toch even door zodat het net nog even wordt opgevangen door ons en wij denken dat Huub denkt dat wij kansloos zijn en daarom niet meer op hem zullen stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef STAP01 het volgende:
Brian zegt dat Huub gezegd heeft: al die kansloze mensen die naar ons kijken...en weg beeld.
Ik vind Huub tegenwoordig ook zo sfeerloos. Een leuk lampenkapje zou wonderen doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ambities)
Brian: Huub heeft niet meer de ambiance zoals hij vroeger had.
Juist, en ik begrijp het best van hem, daar wordt je ook gefrustreerd vanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een typische Brian aktie. Heel sneaky natuurlijk en achter laat dat toch even door zodat het net nog even wordt opgevangen door ons en wij denken dat Huub denkt dat wij kansloos zijn en daarom niet meer op hem zullen stemmen.
Ik denk dat Brian harder met zijn neus op de feiten zal worden gedrukt dan Huub. Alhoewel allebei wel down to earth moeten komen, straks is het verschil tussen gedachte en reële populairteit bij Brian vele malen groter dan bij Huub, schat ik zo in.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Huub zijn beiden het aardse ontstegen en denken dat ze inmiddels "sterren" zijn. Wat zal ze dat toch tegenvallen, een paar maanden nadat ze DGK verlaten hebben.
Jij was erbij?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Die opmerking heeft hij wel degelijk geplaats maar in een hele andere context.quote:
Ambiance???quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Huub heeft niet meer de ambiance zoals hij vroeger had.
Jep, en toch denk ik dat Brian eerder te pimpen valt dan Huub. Beiden hebben een waardeloos lied, maar als ik ze vergelijk dan is het totaal van Brian toch een stuk gelikter dan dat van Huub.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian harder met zijn neus op de feiten zal worden gedrukt dan Huub. Alhoewel allebei wel down to earth moeten komen, straks is het verschil tussen gedachte en reële populairteit bij Brian vele malen groter dan bij Huub, schat ik zo in.
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.
En dat waren dus zo'n (ruwe schatting) 80 procent van alle streamers?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die opmerking heeft hij wel degelijk geplaats maar in een hele andere context.
De aanleiding was dat er mensen in Gemert anti Brian waren en dat ook riepen. Huub zei toen : Dat zijn kansloze streamers, streamers die schelden op wie dan ook vind ik altijd kansloos.
Of wat waxinelichtjes in de vorm van, I love you.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Huub tegenwoordig ook zo sfeerloos. Een leuk lampenkapje zou wonderen doen.
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.
Zo heeft Huub dat niet gezegd. Maar terzijde, waarom moet Brian dat nou weer weten?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zou, volgens Brian, de streamers "kansloos"hebben genoemd....
Kennelijk wil Brian, Huub zwart maken..... Zou er dan toch een sms-eindstrijd komen ?
Ik kots op beiden met uw welnemen.....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Huub is qua persoon echt geliefd bij mensen...Brian echt niet...staat niet voor niets laag in de popupoll...kijk maar eens naar Nadia...die staat niet voor niets onderaan
Ik trok het wat verder dan die twee nietliedjes. Ik denk ook dat in real life Huub beter overkomt dan Brian. Meer echt, meer to the point. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien het oeverloze gewauwel dat Brian doorgaans uit zijn mond laat rollenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jep, en toch denk ik dat Brian eerder te pimpen valt dan Huub. Beiden hebben een waardeloos lied, maar als ik ze vergelijk dan is het totaal van Brian toch een stuk gelikter dan dat van Huub.
Nope, gewoon tegen streamers die tegen Brian waren en hem, Brian dus, te Gemert het "allerbeste" toegewenst hadden. Dat is het merendeel van de streamers......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
Brian en nuanceren?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
Was het zo druk in Gemert?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat waren dus zo'n (ruwe schatting) 80 procent van alle streamers?
Lieke wist te vertellen dat een mooie foto op de VillaVandaag stond.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat is waar ook! Hij zei dat ivm het gastenboek van Time out!~!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heeft Huub dat niet gezegd. Maar terzijde, waarom moet Brian dat nou weer weten?
What's the point?
Het valt me zowiezo op dat er de laatste weken héél veel info van achter aan de bewoners gegeven wordt.
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
1% in de PoPo, need I say more?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
Huub zei het niet tegen Brian, maar tegen Palma (dacht ik).quote:Op woensdag 7 november 2007 16:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Dat is ze blijkbaar alweer vergetenquote:
zeg, die avatar van jou... Ik denk telkens Nadia in de plee gepropt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kots op beiden met uw welnemen.....
In de varhaallijnen die nu uitgezet zijn valt Jaap helaas ook een beetje weg. Huub met Nadia? Lieke met Dennis? Huub en Brian het land in om geld te verdienen voor het goede doel? Dennis krijgt nog zijn lied?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
Natuurlijk wordt dat wel vergeten. Alles om Huub zwart te maken. Dat doet Brian toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
IEDEREEN steekt beter af bij Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trok het wat verder dan die twee nietliedjes. Ik denk ook dat in real life Huub beter overkomt dan Brian. Meer echt, meer to the point. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien het oeverloze gewauwel dat Brian doorgaans uit zijn mond laat rollen.
Ja, en dat zijn dus precies dezelfde teksten die ook de Huub fans hier schrijven toch? What's the fucking difference? Hij heeft het gewoon over zijn eigen fans.....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
Dit ging over minder leuke berichten die in het gastenboek zaterdag stondenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
IEDEREEN steekt beter af bij Brian![]()
ik heb geen bedreigingen gezien in het gastenboekquote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
En daar hebben ze moeite mee om iets origineels te bedenkenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Brian, Amanda en Naad behoorlijk wat instructies hebben gekregen van het hokje.
Nu moeten ze nog iets verzinnen hoe ze het gaan verpakken.
Ik niet......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?
ik vind Huub knap.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?
Hoe weet jij nou of het de streamers zijn die daar in het gastenboek schrijven? Misschien zijn het wel helemaal geen streamers.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dus precies dezelfde teksten die ook de Huub fans hier schrijven toch? What's the fucking difference? Hij heeft het gewoon over zijn eigen fans.....
Smaken verschillen.......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind Huub knap.
Clean en strak gezicht, rechte wenkbrouwen
(hij is zelfs iets donkerder van tint, dan onze Antilliaan)
neh.. Brian heeft een mooier lijf maar Huub heeft echt een leuker hoofd.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het de streamers zijn die daar in het gastenboek schrijven? Misschien zijn het wel helemaal geen streamers.
Kortom, je hoeft geen streamer te zijn om dergelijke teksten te schrijven.
Ik vind dat Huub er best leuk uitziet en ik vind Brian ook niet lelijk (op zijn haar na, of wanneer hij dat kaasdragershoedje op heeft) en die plaatjes van ze vind ik allebei NIX, maar ik heb het over het karakter, en ja, dan vind ik dat Huub ondanks vele verbale uitglijders tóch ver boven Brian uitsteekt, ik vind hem nog steeds een leuke gozer, kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik denk als Jaap slank zou zijn, hij best een knap hoofd zou hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Qua gezicht vind ik Jaap nog knapper dan Dennis.
Dat zal 'achter' hem wel verteld hebben, en een beetje aangedikt.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb geen bedreigingen gezien in het gastenboek
Ook geen scheldwoorden.
Spammen? Ik heb voor niemand reclame gemaakt... slechts gewezen op dat Brian een agressieve klootzak is die als een loverboy meisjes (zoals ook in TO) indoctrineerd met leugensquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
Huub heeft wel gezegd dat hij degene die het gastenboek hebben lopen spammen van de Time Out, kansloos waren. Geen echte fans.
Natuurlijk geeft Brian daar een draai aan om alsnog Huub te willen aanpakken. Huub moet ook nooit meer voor die klootzak opkomen. Zo dom van Huub.
Iedereen kan wel namens iemand schrijven. Misschien ben jij het welquote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.
Er stond een bericht of 15 in over Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Qua gezicht vind ik Jaap nog knapper dan Dennis.
Knap weet ik niet, hij heeft iets van een open, goedmoedige en "lieve" gelaatsuitdrukking? In ieder geval een expressievol gezicht.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik denk als Jaap slank zou zijn, hij best een knap hoofd zou hebben![]()
Ja........zucht........quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Iedereen kan wel namens iemand schrijven. Misschien ben jij het wel.
Mooi gezegd !quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
Het grote verschil is voor mij dat Huub charismatisch is, en Brian charisma veinst.
Thanxquote:Op woensdag 7 november 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B79130F2672CF18A
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Spammen? Ik heb voor niemand reclame gemaakt... slechts gewezen op dat Brian een agressieve klootzak is die als een loverboy meisjes (zoals ook in TO) indoctrineerd met leugens
http://www.time-out.nl/quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
Het lied Feyenoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub het toch voor elkaar heeft gekregen dat Lee Towers
met hem komt zingen in dat hok, ik ben benieuwd.
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.
Dat jij ze hebt gewezen op het feit dat Brian een agressieve klootzak is, zal dan geen reden zijn geweest om de beveiliging aan te scherpen. Dat is gewoon de waarheid. Dat zal voor meerdere berichten wel zo gelden maar er zal een soort van dreiging zijn geweest denk ik, gok ik ook zo.
Zal het gastenboek eens opzoeken.
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaarquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
Is Jaap nu een toner aan het maken ???
Ah; Thanks!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaar![]()
Weet ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef chufi het volgende:
Is dat : Hand in hand kameraden voor Ajax 1 ??
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
kut, fuck, klootzak, eikel, teringhoer, kutwijf, godverdomme.
Zo, nu hoeven we niet meer te twijfelen. Ik ben kansloos.
Zijn we daar ook weer uit.
Laterzzzzzzzzz
Ik neem mijn woorden terug. Sorry!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.
Dennis was aan het zingen!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
Streamlock ?? Zijn ze Brian met geweld de villa uit aan het zetten?
Iemand meer info?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef jassy het volgende:
Op de site staat dat Brian een briefje van Nadia heeft onderschept, waarin staat dat ze het niet meer trekt en haar 24 uur aan gaat vragen??
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
"Twijfel niet aan mijn liefde voor jou, ik play je niet. Ik ga straks naar achter om het over mijn 24-uur te hebben. De komende twee maanden heb je sowieso back-up van Amanda. Ik wil naar huis, ik kan niet meer tegen die stress”, leest Brian met verbazing in zijn stem voor. De brief is geschreven op de achterkant van een strooikaart van Nadia."
?! ?!? ?!?!?!?!
...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt steeds gekker, gaat vissen in de prullenbak.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef Varen het volgende:
[..]
viste Brian uit de prullenbak in de keuken, zie vorige Cos
Ook de kraan functioneert niet goed meer.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef Varen het volgende:
Huub: Heb je barst van een meter gezien in de douchewand?
Lieke: is dat van die avond met Amanda?
Dat zie ik toch anders: Huub vertelt wat hij ziet, Brian verzint dingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Lieke: Heb je die barst in de douchewand gezien ?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda ?
Huub : Zeker weten, er zit een barst in van zeker een meter.
Ook Huub gebruikt de streams even om Brian zwart te maken.
Brian verdraait nogal graag uitspraken zodat het in zijn straatje past. Huub heeft gezegd dat kijkers die in gastenboeken van sites nare dingen zetten kansloze mensen zijn. En daar heeft hij gelijk in. Huub zei dat naar aanleiding van hun optreden waar extra veel beveiliging werd ingezet omdat die tent waar ze gingen optreden veel vervelende mails had gekregen over wat ze van Brian vonden en wilden gaan doen tijdens dat optreden. Huub kwam dus voor Brian op. En Brian haalt alleen kijkers en kansloos eruit om Huub zwart te maken. Brian is gewoon een zielige eikel.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan dat laatste niet controleren. In ieder geval is wat Huub daarnet zei makkelijk te controleren dus dat is zeker waar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders: Huub vertelt wat hij ziet, Brian verzint dingen.
voor wie ? er is toch niks gebuurtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we nog een EXIT vanavond trouwens ??
Er mogen geen mensen meer uit! Dat vertelde Brain net tegen zichzelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we nog een EXIT vanavond trouwens ??
Tis best raar want als ze dit geschreven heeft aan Brooke, waarom gooit ze het dan in de prullenbak? Of het moet een intern kattenbelletje zijn geweest voor Dennix.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Is die brief van Nadia nou serieus of is het weer zo`n dode mus van de redactie?
Voor die Antilliaan die geen Antilliaan is.........hoe heet 'ie ook alweer........diequote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef Verida het volgende:
het valt me ineens op dat die grote pump aan de muur hangt in het kantoor.
Zou dat een geheugensteuntje zijn voor huub om hem eraan ter herinneren waartoe Amanda in staat is als zij kwaad wordt?
Vanochtend was Brian een briefje aan het lezen, dat hij in stukken uit de trashcan had gevist.quote:
Volgens de kansloze kijkertjes las Brian het hardop voor terwijl de camera op hem gericht stond.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Is die brief van Nadia nou serieus of is het weer zo`n dode mus van de redactie?
Koeflatzquote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor die Antilliaan die geen Antilliaan is.........hoe heet 'ie ook alweer........die
leuke aardige jongen die nooit aan aggressie doet...........
Mooi zo!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Lieke: Heb je die barst in de douchewand gezien ?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda ?
Huub : Zeker weten, er zit een barst in van zeker een meter.
Ook Huub gebruikt de streams even om Brian zwart te maken.
Er zal nog wel een klein afdrukje in zijn hoofd zitten, Amanda heeft haar stempel gedrukt op de pan van Huub...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef Verida het volgende:
het valt me ineens op dat die grote pump aan de muur hangt in het kantoor.
Zou dat een geheugensteuntje zijn voor huub om hem eraan ter herinneren waartoe Amanda in staat is als zij kwaad wordt?
Schouder!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klein afdrukje in zijn hoofd zitten, Amanda heeft haar stempel gedrukt op de pan van Huub...
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef Katewalker het volgende:
Huub had tegen Brian gezegd dat hij zijn 24 uur moest aanvragen want dan schijn je nogal wat voor elkaar te krijgen?
Dat kan best wel eens zo zijn. Kijk naar Lieke..na haar 24 uur aanvraag krijgt ze kleren, een fysio en nieuwe extentions..ze is ook ineens veel rustiger..niet zo zeikerig..
Wellicht dat Nadia het ook wil proberen?..die wil ook extentions en nieuwe kleren..nieuwe buik en tieten
Dat zijn de leukste gesprekken; als ze denken dat ze off-cam zijn.....quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda , Brian en Naad gaan de sauna in.
Naad: We moeten wel onze zender om.
Amanda: Nee hoor, we komen toch niet op de streams.
Raar dat ze dat weet maar het klopt wel, we zien ze niet, maar horen ze wel.
Edit: Streamwissel.
ja maar dan moeten ze er wel bij blijven.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste gesprekken; als ze denken dat ze off-cam zijn.....
Dan is het pas een reality show....![]()
Tegen 't Vries Punt !!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
TVP
Oe! Niets zeggen, niets zeggen! Ik weet het!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Ze zitten dus gewoon off-cam, hoe debiel is de redactie eigenlijk?
Het is toch te gek voor woorden dat ze in een ruimte mogen zitten waarvan het hokje weet dat de camera kapot is of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Niets zeggen, niets zeggen! Ik weet het!
Oh wacht, dat is natuurlijk weer zo'n retorische strikvraag.
De hele wereld is gek behalve het hokjequote:Op woensdag 7 november 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat ze in een ruimte mogen zitten waarvan het hokje weet dat de camera kapot is of ben ik nu gek?
Pcies..wij zijn kanslozen!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve het hokje![]()
![]()
.
Het begint er wel op te lijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve het hokje![]()
![]()
.
quote:Er wordt hard gewerkt in de Villa. In de fitnessruimte werken Amanda, Nadia en Brian zich in het zweet. Tegelijkertijd laten Jaap, Lieke en Huub hun hersens kraken in het kantoor. “Moet je nagaan hoeveel werk een liveshow is”, merkt de Hilversumse op. “Zoals Live& Cooking”, gaat ze verder. “Dat is Telekids, maar dan voor volwassenen”, reageert Huub. Als hij daarna vertelt dat hij dat vroeger met zijn vriendin keek, wordt Lieke hier jaloers en geïrriteerd door. “Vond je dat dan leuk?”, vraagt ze verbaasd. “Niet echt, maar daarna keken we dan Studio Sport, dat noem je nou een compromis", zegt de Oldenzaler stellig. 1-0 voor Huub!
We zijn de Lookies van deze wereld, hi ha holadijeeeee.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pcies..wij zijn kanslozen!![]()
![]()
Polonaise!
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Het begint er wel op te lijken........check VV.
Als hij daarna vertelt dat hij dat vroeger met zijn vriendin keek, wordt Lieke hier jaloers en geïrriteerd door. “Vond je dat dan leuk?”, vraagt ze verbaasd.
Die zijn, net als zijn testikels, nog niet ingedaald.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef PeterNB het volgende:
Hoop dat 'ie zijn stembanden raakt................
[ afbeelding ]
Brian heeft in dit geval totaal niets verzonnen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders: Huub vertelt wat hij ziet, Brian verzint dingen.
quote:
Wat is er eigenlijk WEL ingedaald bij die jongen ??quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn, net als zijn testikels, nog niet ingedaald.
FEBO GAARNE OPLETTEN! een oogpotloodje een ton en wat kost een badjas?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
NADIA HEEFT DE BADJAS VAN LIEKE AAN HOKJE!!!! BOETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Maar dat was dus ook waar Huub op doelde toen hij het met Brian over 24uur aanvragen had en wat je daarmee voor mekaar krijgt.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft precies 2 minuten onder de douche gestaan.
Ze is verbaasd dat Lieke ineens van alles krijgt.
Amanda: Zie je wel, als je je 24 uur aanvraagd krijg je echt alles.
Naad: En wij maar schooien.
Mute.
Ik schat een van die nepnagels van Nadia.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Wat is er eigenlijk WEL ingedaald bij die jongen ??
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef pullup het volgende:
Ik val mooi binnen in een jaloerse aanval van Amanda![]()
De prive-eigendommen van Lieke zijn voor gemeenschappelijk gebruikquote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Ze mag Brian wel dankbaar zijn want door hem heeft ze vorige week heel veel nieuwe gekregen!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda loopt te mopperen dat lieke wel extensions heeft gekregen![]()
Pichiri is Papiaments voor gierig.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef pullup het volgende:
Dat woord pichiri gebruik je dus als je je diingen wil toeeigenen van een ander en diegene is het er niet mee eens![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
We zijn de Lookies van deze wereld, hi ha holadijeeeee.![]()
![]()
![]()
Maatje bouwvakker, zelf mijn oma is slanker....quote:Op woensdag 7 november 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
amanda wil ook steunkousen, iemand nog wat liggen? mooi inpakken en opsturen![]()
Zijn hersenen, die zitten nu op de plaats waar zijn ballen moeten zitten.. teveel gedaald zeg maar.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk WEL ingedaald bij die jongen ??
De meeste mannen denken toch met hun pikquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Zijn hersenen, die zitten nu op de plaats waar zijn ballen moeten zitten.. teveel gedaald zeg maar.
Dus jij gelooft Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar dat was dus ook waar Huub op doelde toen hij het met Brian over 24uur aanvragen had en wat je daarmee voor mekaar krijgt.Hij bedoelde daarmee de situatie met Lieke...als je zielig doet krijg je blijkbaar wel wat dingen geregeld.
Nee, de meeste mannen denken in HOKJES!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
De meeste mannen denken toch met hun pik![]()
Waarvoor wil Amanda steunkousen??? Heeft ze ook wat aan haar benen, of heeft ze geen idee wat er met steunkousen bedoeld wordt ?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
amanda wil ook steunkousen, iemand nog wat liggen? mooi inpakken en opsturen![]()
Dat meen je nietquote:Op woensdag 7 november 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Haha weer kleren voor Lieke.De febo is goed bezig.
Nadia had ook zat gekregen,maar ze heeft alles teruggestuurd.En nu lopen zeiken dat ze niks krijgt.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft allemaal kleding gekregen, ik hoop dat ze een nieuwe outfit aan heeft onder het eten ( dat maakt dan nog een beetje goed)
Mèn wat zullen Naad en Amanda jaloers zijn....way to go hokje, eindelijk iets positiefs.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft weer kleding gekregen ? Ik mag hopen die andere 2 niet.
Pisnichtquote:Op woensdag 7 november 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Dennis kickt er echt op om Nadia te zien plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |